Werk & Studie alle pijlers

Starters salaris?

19-12-2018 09:17 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik ben begonnen als executive assistant en verdien 2100 euro. Is dit genoeg voor een starter? Het is mijn eerste baantje als secretaresse.
Bruto of netto?
Kattenkop schreef:
19-12-2018 09:17
Bruto of netto?
netto
Serieus?!? Ik zou eerder denken dat dit bruto een mooi startsalaris is..
Doe effe normaal! Is dit een goed salaris? Hoe durf je het te vragen! Dat kun je zelf toch ook wel bedenken, is het niet?
Als je dat werkelijk niet kunt, verdien je die € 2100,- ook niet. En anders kom je hier om mensen de ogen uit te steken met je ‘starterssalaris’! :@
Ik geloof er geen zak van... ruim 2500 bruto als startsalaris als secretaresse??
Neuk je de baas ook ofzo?
koekie1980 schreef:
19-12-2018 09:38
Ik geloof er geen zak van... ruim 2500 bruto als startsalaris als secretaresse??
ik geloof het ook niet.
denk eerder bruto.
koekie1980 schreef:
Ah, ook een optie inderdaad :hyper:
Wow, wat een bedrag.
Dat is een hele hoop meer dan dat ik als startsalaris krijg.
Weet je zeker dat dat netto is?
Ik denk dat de cijfertjes ik verkeerde volgorde staan. Ze bedoelt vast 1200 netto. ;)
Wow dat denk ik dan ook. 2100!! Ik ken een hele goede ict-er die dat netto verdiend voor 30 uur...met jarenlange ervaring.
Ik wil jouw baan ook wel :sun:
2100 netto voor een beginnende secretaresse lijkt me niet kloppen. Bruto misschien.
biekoe schreef:
19-12-2018 09:31
Doe effe normaal! Is dit een goed salaris? Hoe durf je het te vragen! Dat kun je zelf toch ook wel bedenken, is het niet?
Als je dat werkelijk niet kunt, verdien je die € 2100,- ook niet. En anders kom je hier om mensen de ogen uit te steken met je ‘starterssalaris’! :@
Dit dus
koekie1980 schreef:
Komt eerder rond de 2800 bruto uit volgens mij.
ViataFlowee schreef:
19-12-2018 09:19
netto
Uhuh.
Loes10 schreef:
19-12-2018 09:27
Serieus?!? Ik zou eerder denken dat dit bruto een mooi startsalaris is..
nee klopt bruto
Dat lijkt mij een erg mooi salaris voor zo'n soort functie. Prijs je gelukkig!
Als het bruto is lijkt het me een prima startsalaris, op termijn zul je dan nog wel gaan groeien.
biekoe schreef:
Gaat het een beetje?
Is 2100 netto veel voor een starter? Ik hoor dat soort bedragen hier altijd, maar voor een secretaresse weet ik het niet.
Dat kan je hier een beetje inschatten. https://loonwijzer.nl/salaris/salarischeck#/
en hier https://www.intermediair.nl/salariskompas/#!/ervaring

Executive assistant kent deze check alleen niet. Valt het onder administratief? Is het op HBO niveau?
biekoe schreef:
Het is heel mooi salaris wat ik zelf graag zou krijgen als starters (wat ik niet doe, de helft misschien haha). Dus ik snap dat je jaloers bent, maar TO mag toch gewoon een vraag stellen? Beetje overdreven reactie hoor.
rosiethelab schreef:
19-12-2018 10:34
Dat lijkt mij een erg mooi salaris voor zo'n soort functie. Prijs je gelukkig!
bruto?? ja ik krijg dan netto 1750...best weinig hoor
ViataFlowee schreef:
19-12-2018 11:38
bruto?? ja ik krijg dan netto 1750...best weinig hoor

Jij zegt zelf netto in de eerste instantie. Gezien je manier van schrijven lijkt me die 1750,- echt helemaal prima.
1750 netto als starter is zeker netjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven