Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Werkelijk, als je een IQ van 50+ hebt vertel je toch dat je op de sociale werkplaats werkt i.p.v. dat je Mod bij Viva bent.
Om je kapot te schamen zo dom.
Nemaìn’ schreef:
19-12-2018 19:44
Zit al op slot.

Ah, ze lezen mee. Hopelijk pikken ze er ook nog wat van op dan.
Nemaìn’ schreef:
19-12-2018 19:44
Zit al op slot.
Ik zag het. En ook dat ze al eerder een ban had.
Het was me er wel eentje zeg, die tante Ans. God hebbe haar ziel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
19-12-2018 19:43
Ik plak 'm hier maar vast even, voor het geval de mod 'm vergeet te verplaatsen. Te leuk. :rofl:
Perfect, dank je :proud: Ik wilde in het modtopic al een rofl smiley plaatsen onder het bericht van Nemain maar durfde niet. Zal je net zien dat ze mijn smiley verplaatsen naar hier en onder een bericht komt te staan wat bloedserieus is. Het ultieme recept om voor lul te staan.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
En dan zo'n malle post gewoon een uur laten staan omdat je te druk bent met wissen en verplaatsen van ongewenste berichten in het modtopic :rofl:

Ik zou me doodschamen als ik die mensen opgeleid/getraind zou hebben.
Dana schreef:
19-12-2018 19:47
Beter dat ze miet hier aangekondigd heeft zelfmoord te willen plegen. Dat had haar een perma opgeleverd.
Het modtopic is ook weer vergrendeld.
Dana schreef:
Gelukkig is ze over een paar dagen weer terug. Je zou haast denken dat het bijna Pasen was in plaats van bijna Kerst.
Calamitycat schreef:
19-12-2018 19:49
Het wordt steeds kanslozer en steeds sneuer :rofl:
Zou er al een een burn out hebben?
Oakes schreef:
19-12-2018 19:28
Mocht het verhaal van Ans waar zijn, voelt de forumredactie zich dan schuldig? Zouden nabestaanden Viva aansprakelijk kunnen stellen?

Nee.

"Het deelnemen en/of gebruik maken van de site Viva.nl geschiedt geheel op eigen risico van de deelnemer. Viva.nl is niet aansprakelijk voor directe en/of indirecte schade van welke aard dan ook, die al dan niet het gevolg is van en/of verband houdt met het gebruik van de website Viva.nl."
rozamunda schreef:
19-12-2018 19:45
zijn ze niet aansprakelijk voor. net zoals wij daar niet verantwoordelijk voor zouden zijn als wij hier iets tegen iemand zeggen en iemand bij wijze van spreken als het ware iemand over het zogenaamde randje zouden duwen.
Nav bedreigingen EN het niet verwijderen van het topic. Ze was herkend of zoiets, ik weet niet meer precies wat of hoe.
Life is short. Eat dessert first.
Maar meneer de psychiater, die huisvrouwen daar die weten van geen ophouden. Alleen maar kritiek en geroep om argumenten. Ik heb die EMDR echt noooooodig :'(
Nemaìn’ schreef:
19-12-2018 19:51
Het wordt steeds kanslozer en steeds sneuer :rofl:
Zou er al een een burn out hebben?
Ik denk dat ze in het grasveld voor kantoor in foetushouding liggen te krijsen en graspollen in de rondte gooien (hij blijft leuk :proud: )
Calamitycat schreef:
19-12-2018 19:49

Dat zal ons leren..
Calamitycat schreef:
19-12-2018 19:53
Ik denk dat ze in het grasveld voor kantoor in foetushouding liggen te krijsen en graspollen in de rondte gooien (hij blijft leuk :proud: )
EMDR!
Ik heb zo een ban, dus geven jullie die tip door?
Pipistrello schreef:
19-12-2018 19:54
Dat zal ons leren..
Denk je? :biggrin:
Ban aangepast na overleg. :thumbsup:
Calamitycat schreef:
19-12-2018 19:53
En dan komt de CM naar buiten, kijkt eens misprijzend naar het schouwspel en laat de arme kinderen in foetushouding achter :cry:
RikM schreef:
19-12-2018 19:55
Ban aangepast na overleg. :thumbsup:
Sukkels. Ik had dat in een stafbericht erbij geschreven.
Die ban voor Wicked Witch is echt belachelijk. Ze maken er zelf een puinhoop van en dan straffen ze forummers die daar commentaar op hebben. Ik zal dan ook wel op de strafbank zitten straks.
Nemaìn’ schreef:
19-12-2018 19:48
Beter dat ze miet hier aangekondigd heeft zelfmoord te willen plegen. Dat had haar een perma opgeleverd.
Oh ja, da's waar ook. :rofl:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En Nemain en Witch allebei een ban.
Lady*Voldemort schreef:
19-12-2018 19:56
En dan komt de CM naar buiten, kijkt eens misprijzend naar het schouwspel en laat de arme kinderen in foetushouding achter :cry:
:HA:
Weer een mod met een geknakt ego en besmet met het banvirus ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven