Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 19 december 2018 om 20:00
dan nog zijn zij er niet voor aansprakelijk.doornroosje9 schreef: ↑19-12-2018 19:52Nav bedreigingen EN het niet verwijderen van het topic. Ze was herkend of zoiets, ik weet niet meer precies wat of hoe.
daarbij kan je zelf incalculeren bij het posten op een forum wat voor gevolgen het kan hebben. als je weet dat iets bedreigingen kan opleveren dan ga je niet uitgebreid op een forum je verhaal doen. zeker niet als je daarmee het risico loopt zelfmoord te moeten plegen.
zo denk ik erover.
anoniem_361578 wijzigde dit bericht op 19-12-2018 20:00
0.19% gewijzigd

woensdag 19 december 2018 om 20:00
Calamitycat schreef: ↑19-12-2018 19:59Die ban voor Wicked Witch is echt belachelijk. Ze maken er zelf een puinhoop van en dan straffen ze forummers die daar commentaar op hebben. Ik zal dan ook wel op de strafbank zitten straks.
Nah. Dan gaan jij, LV, Head en ik ook zo denk ik.
woensdag 19 december 2018 om 20:01
Lady*Voldemort schreef: ↑19-12-2018 19:50Gelukkig is ze over een paar dagen weer terug. Je zou haast denken dat het bijna Pasen was in plaats van bijna Kerst.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 19 december 2018 om 20:01
Lady*Voldemort schreef: ↑19-12-2018 19:50Gelukkig is ze over een paar dagen weer terug. Je zou haast denken dat het bijna Pasen was in plaats van bijna Kerst.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 19 december 2018 om 20:02
Dat geban om niks begint me de keel uit te hangen. Als je de boel een beetje netjes op orde hebt, dan heb je ook niet dergelijk gedonder steeds. Onvermogen om maar te bannen omdat mensen bewust op het CM-topic posten. Maar hoor eens, als ik toch niet weet waar mijn post uiteindelijk terecht komt, wat maakt het dan nog uit waar ik post? Als jij de boel niet op orde hebt als forumbeheerderij, hoe kun je dan verwachten dat mensen zich aan al je continu wijzigende regeltjes houden, al helemaal als je ze lukraak handhaaft?
woensdag 19 december 2018 om 20:02
O nee, dat bedoelde ik ook niet. Ik wilde zeggen dat het ook (als het waar is hè!) door bedreigingen kwam en niet 'alleen' door het niet sluiten van het topic.rozamunda schreef: ↑19-12-2018 20:00dan nog zijn zij er niet voor aansprakelijk.
daarbij kan je zelf incalculeren bij het posten op een forum wat voor gevolgen het kan hebben. als je weet dat iets bedreigingen kan opleveren dan ga je niet uitgebreid op een forum je verhaal doen. zeker niet als je daarmee het risico loopt zelfmoord te moeten plegen.
zo denk ik erover.
Life is short. Eat dessert first.

woensdag 19 december 2018 om 20:03
Oh jeetje.
Doei iedereen dan maar, tot gauw.

woensdag 19 december 2018 om 20:03
Ik vrees van wel. Ik ga maar eens bedenken wat ik nog kan doen op het gebied van huishoudelijke kutklussen.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

woensdag 19 december 2018 om 20:08

woensdag 19 december 2018 om 20:09
En mijn quote staat er nog.....tsjongejongejonge..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.