Jongen afgewezen maar spijt
woensdag 19 december 2018 om 22:37
Hallo,
Vorige week heeft een jongen bij mij op school me verteld dat hij me leuk begon te vinden. We zijn opzich vrienden, maar meer op feestjes. Op school spreek ik hem niet zo vaak. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik niks voor hem voelde op die manier. Nu ik hem elke dag op school zie voel ik toch wat als ik hem zie.. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. De ene keer voel ik namelijk wat voor hem, maar de andere keer doet hij heel ongemakkelijk. Hij zegt af en toe geen eens hoi tegen me. Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Advies is welkom!
Vorige week heeft een jongen bij mij op school me verteld dat hij me leuk begon te vinden. We zijn opzich vrienden, maar meer op feestjes. Op school spreek ik hem niet zo vaak. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik niks voor hem voelde op die manier. Nu ik hem elke dag op school zie voel ik toch wat als ik hem zie.. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. De ene keer voel ik namelijk wat voor hem, maar de andere keer doet hij heel ongemakkelijk. Hij zegt af en toe geen eens hoi tegen me. Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Advies is welkom!
woensdag 19 december 2018 om 23:00
Ik denk dat het heus wel bestaat dat je iemand eerst nooit met die ogen had bekeken, maar dat er alsnog een vonkje overslaat als je erachter komt dat diegene jou wel zo ziet. Het zal wel niet zo zijn dat mensen elkaar altijd op precies hetzelfde moment leuk beginnen te vinden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 20 december 2018 om 06:36
donderdag 20 december 2018 om 08:58
Zijn gedrag is normaal gedrag. Zo gedraagt het merendeel van de jongens zich wanneer die geconfronteerd worden met een meisje dat zij leuk vinden maar die hen heeft afgewezen, alsof ze zich geen houding weten te geven tussen verstand en gevoel.
Naarmate men ouder wordt leert men hier meestal beter mee om te gaan.
Naarmate men ouder wordt leert men hier meestal beter mee om te gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 20 december 2018 om 09:40
Eens.
donderdag 20 december 2018 om 09:41
donderdag 20 december 2018 om 09:42
Kan. Ik zou dat echt raar gedrag vinden, maar misschien heb je gelijk en is hij inderdaad een erg rancuneus type.
Ik vind het in elk geval onzin dat "je kans geweest is" als je er niet meteen op in bent gegaan. Gevoelens kunnen veranderen en je kunt best anders naar iemand gaan kijken.
donderdag 20 december 2018 om 10:19
Laten we het hopen. In elk geval als je afgewezen wordt heb je de kans afgekoeld te raken om jezelf te beschermen. En om dan helemaal opnieuw echt enthousiast te worden? Het kan, maar het is niet voor de hand liggend.Susan schreef: ↑20-12-2018 09:42Kan. Ik zou dat echt raar gedrag vinden, maar misschien heb je gelijk en is hij inderdaad een erg rancuneus type.
Ik vind het in elk geval onzin dat "je kans geweest is" als je er niet meteen op in bent gegaan. Gevoelens kunnen veranderen en je kunt best anders naar iemand gaan kijken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven