ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
donderdag 19 maart 2009 om 17:08
Middag!!
Lekker bezig hier weer!
Pakje gekregen vandaag, maar ik weet niet wat en van wie want het ligt bij de buurvrouw
Wordt vervolgd....
Biba, klopt het dat ik nog geen mail van je heb gehad?
Voor de zekerheid nog een keer; marels_@live.nl
Ik check namelijk elke vijf minuten gespannen mijn mailbox
Lekker bezig hier weer!
Pakje gekregen vandaag, maar ik weet niet wat en van wie want het ligt bij de buurvrouw
Wordt vervolgd....
Biba, klopt het dat ik nog geen mail van je heb gehad?
Voor de zekerheid nog een keer; marels_@live.nl
Ik check namelijk elke vijf minuten gespannen mijn mailbox
668, the neighbour of the Beast
donderdag 19 maart 2009 om 17:15
quote:AnneDaisyMay schreef op 19 maart 2009 @ 16:55:
Ik heb trouwens ook nog een heleboel hotelzeepjes, shampoo ed. in de aanbieding. Ik neemt het altijd mee maar doe er eigenlijk niets mee. Dus als ik er iemand blij mee kan maken dan hoor ik het wel.
jaaaaaaaa ik!
email:meiske1981@yahoo.com
Ik heb trouwens ook nog een heleboel hotelzeepjes, shampoo ed. in de aanbieding. Ik neemt het altijd mee maar doe er eigenlijk niets mee. Dus als ik er iemand blij mee kan maken dan hoor ik het wel.
jaaaaaaaa ik!
email:meiske1981@yahoo.com

donderdag 19 maart 2009 om 17:21
Noa, jou boek gaat denk ik zaterdag op de bus. Heel misschien dat ik het morgen nog haal!!
Varisha, jou pakje gaat dan ook gelijk op de bus.
TOP, dacht ik DE oplossing voor je te hebben (en was ik gelijk ook weer wat kwijt)!
Marels, had je mijn berichtje over die Harry Potter boeken gister nog gelezen?? Was 1 van de laatste berichtjes voordat het tropic sloot.
Varisha, jou pakje gaat dan ook gelijk op de bus.
TOP, dacht ik DE oplossing voor je te hebben (en was ik gelijk ook weer wat kwijt)!
Marels, had je mijn berichtje over die Harry Potter boeken gister nog gelezen?? Was 1 van de laatste berichtjes voordat het tropic sloot.
donderdag 19 maart 2009 om 17:24
donderdag 19 maart 2009 om 17:34

donderdag 19 maart 2009 om 17:42
quote:c_estelle schreef op 19 maart 2009 @ 14:35:
Pennelien, ik heb net je pakjes gehad. Er was er een helemaal kapot.
Zat wel in het plastic en netjes een briefje erbij dat het in het TNT-verdeelcentrum kapot is gegaan. Gelukkig zat alles er nog in. Jeutje, dat kan dus ook nog gebeuren Was alleen de envelop kapot of ook de boeken erin? Ik had er voor de zekerheid en tegen het stoten enzo nog kranten omheen gedaan... Nou, wat zonde zeg. Hoop dat je toch nog wat plezier hebt van de andere envelop!
Pennelien, ik heb net je pakjes gehad. Er was er een helemaal kapot.
Zat wel in het plastic en netjes een briefje erbij dat het in het TNT-verdeelcentrum kapot is gegaan. Gelukkig zat alles er nog in. Jeutje, dat kan dus ook nog gebeuren Was alleen de envelop kapot of ook de boeken erin? Ik had er voor de zekerheid en tegen het stoten enzo nog kranten omheen gedaan... Nou, wat zonde zeg. Hoop dat je toch nog wat plezier hebt van de andere envelop!
donderdag 19 maart 2009 om 17:47
quote:c_estelle schreef op 19 maart 2009 @ 16:36:
[...]
Ik heb 'm volgens mij dinsdag op de post gedaan. Nou wil het dat ik gisteren op dat briefje mijn gsm-nummer geschreven heb voor iemand en aan diegene gegeven want ik dacht dat ik had gelezen dat je het had ontvangen.....
TOP, ik heb nog diegene gebeld, track-trace in getikt met jouw postcode, klopte niet, weer gebeld, bleek andere postcode bij te staan, die van Pennelien. Ik weer zoeken in mijn mailbox.
Jouw dingetjes waren in 2 pakketjes verstuurd en die had je al ontvangen. Je had daar nog zo'n melding op gehad dat het niet volgens de normen van TNT verstuurd was terwijl ik het bij het postkantoor had laten frankeren. Remember???
Jouw windlichten heb ik trouwens nog niet binnen, maar die had je geloof ik gisteren pas verstuurd.
Ben nu helemaal van mijn appro-potje! Wat een gedoe!
Pakjes-bode komt hier trouwens pas laat, rond half 7 meestal, dus wie weet komt het nog!
[...]
Ik heb 'm volgens mij dinsdag op de post gedaan. Nou wil het dat ik gisteren op dat briefje mijn gsm-nummer geschreven heb voor iemand en aan diegene gegeven want ik dacht dat ik had gelezen dat je het had ontvangen.....
TOP, ik heb nog diegene gebeld, track-trace in getikt met jouw postcode, klopte niet, weer gebeld, bleek andere postcode bij te staan, die van Pennelien. Ik weer zoeken in mijn mailbox.
Jouw dingetjes waren in 2 pakketjes verstuurd en die had je al ontvangen. Je had daar nog zo'n melding op gehad dat het niet volgens de normen van TNT verstuurd was terwijl ik het bij het postkantoor had laten frankeren. Remember???
Jouw windlichten heb ik trouwens nog niet binnen, maar die had je geloof ik gisteren pas verstuurd.
Ben nu helemaal van mijn appro-potje! Wat een gedoe!
Pakjes-bode komt hier trouwens pas laat, rond half 7 meestal, dus wie weet komt het nog!
donderdag 19 maart 2009 om 17:49
quote:Pennelien schreef op 19 maart 2009 @ 17:42:
[...]
Jeutje, dat kan dus ook nog gebeuren Was alleen de envelop kapot of ook de boeken erin? Ik had er voor de zekerheid en tegen het stoten enzo nog kranten omheen gedaan... Nou, wat zonde zeg. Hoop dat je toch nog wat plezier hebt van de andere envelop!
Gelukkig was alleen de envelop kapot en de inhoud nog heel!
Dank voor alle boeken!
[...]
Jeutje, dat kan dus ook nog gebeuren Was alleen de envelop kapot of ook de boeken erin? Ik had er voor de zekerheid en tegen het stoten enzo nog kranten omheen gedaan... Nou, wat zonde zeg. Hoop dat je toch nog wat plezier hebt van de andere envelop!
Gelukkig was alleen de envelop kapot en de inhoud nog heel!
Dank voor alle boeken!
donderdag 19 maart 2009 om 17:53
quote:Zwieber schreef op 19 maart 2009 @ 16:59:
Zusje: De broeken zaten perfect. En dat kan helemaal niet want ik pas noooooooooit broeken! Ik ben er zoooooo blij mee! En de tassen zijn helemaal super! Dankjewel!
Helemaal super! Ontzettend leuk dat je er zo blij mee bent. En het is dus toch nog goedgekomen vandaag met het pakket bezorgen.
Zusje: De broeken zaten perfect. En dat kan helemaal niet want ik pas noooooooooit broeken! Ik ben er zoooooo blij mee! En de tassen zijn helemaal super! Dankjewel!
Helemaal super! Ontzettend leuk dat je er zo blij mee bent. En het is dus toch nog goedgekomen vandaag met het pakket bezorgen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
donderdag 19 maart 2009 om 17:56
quote:La Vie en Rose schreef op 19 maart 2009 @ 17:47:
[...]
Oh, echt? Leuk!! Hij staat je goed dus?
Bedankt voor de felicitatie voor mijn nieuwe poes, Vlinder Yep, ik heb hem lekker vrolijk aan op een fuchsia shirt, leuke combi.
[...]
Oh, echt? Leuk!! Hij staat je goed dus?
Bedankt voor de felicitatie voor mijn nieuwe poes, Vlinder Yep, ik heb hem lekker vrolijk aan op een fuchsia shirt, leuke combi.
donderdag 19 maart 2009 om 18:01
quote:meiske1981 schreef op 19 maart 2009 @ 17:15:
[...]
jaaaaaaaa ik!
email:meiske1981@yahoo.comJe hebt mail !
[...]
jaaaaaaaa ik!
email:meiske1981@yahoo.comJe hebt mail !
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 19 maart 2009 om 18:05
quote:Marels schreef op 18 maart 2009 @ 21:34:
Jaaa present!
Voetbalplaatje van ikbenik vandaag ontvangen, thanks!!
Verder gespannen aan het wachten op mail van Biba
ik heb je gisteren gemaild.. niet gehad? grrr...
ik echt blond, zit al 2 dagen te kijken op het oude forum en dacht dat het een forumbug was dat ik niet kon posten, kom ik vandaag op het briljante idee om eens beter te kijken en zie ik : dit forum is gesloten..
voel ik me toch echt wel blond..
Jaaa present!
Voetbalplaatje van ikbenik vandaag ontvangen, thanks!!
Verder gespannen aan het wachten op mail van Biba
ik heb je gisteren gemaild.. niet gehad? grrr...
ik echt blond, zit al 2 dagen te kijken op het oude forum en dacht dat het een forumbug was dat ik niet kon posten, kom ik vandaag op het briljante idee om eens beter te kijken en zie ik : dit forum is gesloten..
voel ik me toch echt wel blond..
donderdag 19 maart 2009 om 18:11
Wel lief van hem Zwieb, die had vast een goede dag.
Tallulah, ik heb je sjaal ontvangen, leuk! Heel erg bedankt.
Artemis, jouw pakje is ook binnen, thanks! De ketting past prima bij de jurk en het roze sjaaltje is helemaal leuk. De andere drie ook, alleen omdat de kleuren vrij licht zijn, is het niks voor dit spook . Ik heb net meteen even foto's gemaakt, ze staan hier voor de liefhebber.
Tallulah, ik heb je sjaal ontvangen, leuk! Heel erg bedankt.
Artemis, jouw pakje is ook binnen, thanks! De ketting past prima bij de jurk en het roze sjaaltje is helemaal leuk. De andere drie ook, alleen omdat de kleuren vrij licht zijn, is het niks voor dit spook . Ik heb net meteen even foto's gemaakt, ze staan hier voor de liefhebber.

donderdag 19 maart 2009 om 18:18
noa, wil je mij nog ff mailen over het de roze toilettas? waar ik hem naar toe kan sturen enzo? en jij had toch dat boek over situationeel leiding geven? mijn mail is biba72@live.nl
marels, nu heb je wel mail,. was de underscore vergeten.. woeps.. voel me spontaan nog blonder worden..
dames die ik pakjes zou sturen, ze gaan morgen pas op de bus,heb een r... drukke week dus ben nog niet in de buurt van een postkantoor geweest.. sorry..
marels, nu heb je wel mail,. was de underscore vergeten.. woeps.. voel me spontaan nog blonder worden..
dames die ik pakjes zou sturen, ze gaan morgen pas op de bus,heb een r... drukke week dus ben nog niet in de buurt van een postkantoor geweest.. sorry..