Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
21-12-2018 18:42
Tss.
Van jou ben ik wel fan :heart:
Het is oer saai op het forum.
Pipistrello schreef:
21-12-2018 19:14
Pascal en Edwin zijn al jaren beste vrienden. Ik vermoed dat E er ook niet echt onderuit kon.
https://www.nu.nl/media/5645372/edwin-e ... gehad.html

Voor het laatste nummer in het programma riep Evers de hulp in van Bløf. "Voor mij was één ding duidelijk toen ik nadacht over deze dag: aan het eind van de show moest livemuziek komen", zei Evers voor hij de band aankondigde. "En er was er maar een die dat mocht doen." De Zeeuwse band speelde het nummer Vreemde Wegen.
:lmao:
Ja dat zeg ik. Ze zijn al 20 jaar vrienden :)

Ik vond Blof de eerste 10 jaar ofzo echt heel leuk. Heb ze ook vaak live gezien.
Vroegah toen ze nog gewoon in onze plaatselijke kroeg speelden
Of in Hardenberg in een discotheek vlakbij Edwins huis (en dan daar logeerden) dan kwamen ze na het optreden gezellig een biertje doen met ons boeren.

Toen de teksten steeds bizarderder werden ben ik afgehaakt.
charlottew88 schreef:
21-12-2018 13:51
Wansmaak is ook een smaak ;-)) . Adele is nog erger dan Blöf. Vooral Hello from the other site. Als ik dat lied hoor denk ik altijd blijf alsjeblieft on the other side.
Ik begrijp heel die teksten van Adele niet. Altijd maar dat gemekker over die ex, terwijl ze gelukkig getrouwd is.
TanteBedelia schreef:
21-12-2018 19:42
Het is oer saai op het forum.
Hoogste tijd een voor een "ik heb al drie weken verkering maar mijn schoonmoeder heeft me niet voor het kerstdiner uitgenodigd" topic.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
_Inkie_ schreef:
21-12-2018 11:27
Nee? Mijn lieve Bl◙f zo afkraken.
Triest. :cry:

Maar ik houd ook van Abba en van Adele. :cheer2:
Dat maakt het nog erger zeker?
Ik heb laatst heel fanatiek 'leef' van André Hazes meegezongen. Alles kan erger.
Ik vind een paar oude liedjes van Bløf wel leuk. Nog van de tijd dat ze op schuurfeesten stonden.
Ha Nemain, mocht je weer?

Dan mag Lucifer ook weer nu.
Nemaìn’ schreef:
21-12-2018 20:03
Ik vind een paar oude liedjes van Bløf wel leuk. Nog van de tijd dat ze op schuurfeesten stonden.

Ik vind dansen aan zee met Christina Branco erg mooi. Dat strandhuis pertinent niet :P
Ah nog zo'n banneling 😁 Welkom terug.
Het was wat saai zonder jullie
Ik hou niet van Bløf. Doe mij maar Glennis Grace, Latifa, Josylvio, Kenny B en Brace (vooral de nummers ‘Drijfzand’ en ‘vraag jezelf eens af’), ohja en Sevn Alias en Broederliefde.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 21-12-2018 20:10
11.18% gewijzigd
DuchessMeganMarkle schreef:
21-12-2018 20:08
Ik hou niet van Bløf. Doe mij maar Glennis Grace, Latifa, Josylvio, Kenny B en Brace (vooral de nummers ‘Drijfzand’ en ‘vraag jezelf eens af’)
*braak*
Welkom terug Nemain en Wicked Witch. Ze hadden weer behoorlijk selectief geband, jammer dat nou net jullie daar slachtoffer van werden. Maar fijn jullie weer te zien!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:
21-12-2018 20:09
Welkom terug Nemain en Wicked Witch. Ze hadden weer behoorlijk selectief geband, jammer dat nou net jullie daar slachtoffer van werden. Maar fijn jullie weer te zien!
Ik heb niet eens een reden voor de ban gekregen.
Nemaìn’ schreef:
*braak*
Braakt mee.
Dierproeven.
Nemaìn’ schreef:
Ik heb niet eens een reden voor de ban gekregen.
Nah ja. Ze hebben zelf ook geen idee denk ik.
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
Braakt mee.

+1

*Groepsbraak*
Pipistrello schreef:
21-12-2018 20:07
Ah nog zo'n banneling 😁 Welkom terug.
Het was wat saai zonder jullie
Ik zit al op fora vanaf de tijd dat je nog moest inbellen. De enige twee bannen die ik in die +20 jaar heb gehad zijn hier :proud: .
Dan liever Corry Konings. Topwijf.
Betty_Slocombe schreef:
21-12-2018 20:12

Tegenwoordig heet ze Corry King hè.
Ik vond haar bij Expeditie Robinson echt supertof!
Betty_Slocombe schreef:
21-12-2018 20:12
https://youtu.be/mmb5j8G7dCA
Calamitycat schreef:

Ik heb er nog een paar mailtjes aan gewaagd. Terwijl "off topic in het modtopic" als reden voor de ban gegeven werd bleek dat ik geband was voor een opmerking hier in de napraat en dat ze daardoor het gevoel hadden dat ik het modteam niet serieus nam.
the_Wicked_Witch schreef:
21-12-2018 20:14
Ik heb er nog een paar mailtjes aan gewaagd. Terwijl "off topic in het modtopic" als reden voor de ban gegeven werd bleek dat ik geband was voor een opmerking hier in de napraat en dat ze daardoor het gevoel hadden dat ik het modteam niet serieus nam.
Als ze aan waarheidsbevinding zouden doen hadden ze allang geweten dat het gewoon een feit is.
the_Wicked_Witch schreef:
21-12-2018 20:14
... bleek dat ik geband was voor een opmerking hier in de napraat en dat ze daardoor het gevoel hadden dat ik het modteam niet serieus nam.

Agos. Je zou bijna medelijden met ze krijgen. Bijna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven