Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
21-12-2018 20:37
Ik was daar ook, maar geen idee meer wat ik daar gezien heb :proud:
Was je toen ook 17?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Oei, ik ben al 29 pagina's het nieuwe napraattopic kwijt!
En omdat het toch vrijdagavond muziekjesavond is, doe ik ook mee met mijn favoriete soort muziek :A: https://www.youtube.com/watch?v=8abT9-btTRE
Head* schreef:
21-12-2018 20:38
Zou kunnen, dat weet ik niet meer. Wel the cure, the cult en cock robin.
Klopt ja, die waren er ook. CBC was dat bandje waarvan de zanger zijn kisten het publiek in gooide
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 20:39
Was je toen ook 17?
Nog net. Ik werd een paar weken later 18.
Pipistrello schreef:
21-12-2018 19:49
Ja dat zeg ik. Ze zijn al 20 jaar vrienden :)

Ik vond Blof de eerste 10 jaar ofzo echt heel leuk. Heb ze ook vaak live gezien.
Vroegah toen ze nog gewoon in onze plaatselijke kroeg speelden
Of in Hardenberg in een discotheek vlakbij Edwins huis (en dan daar logeerden) dan kwamen ze na het optreden gezellig een biertje doen met ons boeren.

Toen de teksten steeds bizarderder werden ben ik afgehaakt.
Oh dat heb ik eigenlijk ook, in het begin helemaal weg van maar de laatste jaren niet meer.
Maar Zoutelande vind ik dan wel weer een fijn nummer.
JollyRider schreef:
21-12-2018 20:40
Klopt ja, die waren er ook. CBC was dat bandje waarvan de zanger zijn kisten het publiek in gooide
Ik ken claw boys claw wel, was daar iets later nogal van gecharmeerd (al hield ik meer van fatal flowers).
Toen was de zanger van cbc een keer in onze studentenbar. Ranzige kerel, bah.
21-12-2018 20:41
Grappig :)
(Dead Kennedys)
21-12-2018 20:41
Was echt een gave dag vond ik.
Head* schreef:
21-12-2018 20:44
Ik ken claw boys claw wel, was daar iets later nogal van gecharmeerd (al hield ik meer van fatal flowers).
Toen was de zanger van cbc een keer in onze studentenbar. Ranzige kerel, bah.
:) ja dat was hij wel
(Dead Kennedys)
Head* schreef:
21-12-2018 20:44
Was echt een gave dag vond ik.
Ja
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 20:45
Ja
Wat leuk, dat daar een stel van hier waren.
Ben er een heel aantal jaren geweest, maar dat was in Landgraaf. Die locatie vond ik minder mooi.
Head* schreef:
21-12-2018 20:47
Wat leuk, dat daar een stel van hier waren.
Ben er een heel aantal jaren geweest, maar dat was in Landgraaf. Die locatie vond ik minder mooi.
Ik ben nooit een enorme festivalganger geweest. Pinkpop paar keer, Werchter een keer, dat was het wel. Maar wel mooie tijden, toen de muziek nog goed was, wiet goedkoop, AIDS geen rol speelde, de Effenaar nog een punkhol was, en we nog onsterfelijk waren.
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 20:51
Ik ben nooit een enorme festivalganger geweest. Pinkpop paar keer, Werchter een keer, dat was het wel. Maar wel mooie tijden, toen de muziek nog goed was, wiet goedkoop, AIDS geen rol speelde, de Effenaar nog een punkhol was, en we nog onsterfelijk waren.
Ik ging wel graag naar PP. Verder niet. En naar Doornroosje. Veel concerten gezien en daar (toen ik wat ouder was) nog gwerkt. Lichttechniek oa. Hele leuke tijden. Had ook vrienden die echte muziekfreaks waren. Daardoor met veel muziek in aanraking gekomen die niet snel in de top 2000 zal komen. :-D
Head* schreef:
21-12-2018 20:56
Ik ging wel graag naar PP. Verder niet. En naar Doornroosje. Veel concerten gezien en daar (toen ik wat ouder was) nog gwerkt. Lichttechniek oa. Hele leuke tijden. Had ook vrienden die echte muziekfreaks waren. Daardoor met veel muziek in aanraking gekomen die niet snel in de top 2000 zal komen. :-D
Voor concerten ging ik naar de Effenaar (tot de House kwam). Dead Kennedy’s, Sonic Youth, etc
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 20:58
Voor concerten ging ik naar de Effenaar (tot de House kwam). Dead Kennedy’s, Sonic Youth, etc
Sonic youth heb ik ook wel gezien. En the exploited. Toen piepten mijn oren 3 dagen later nog.
Jemig mensen. Ik ben uit de tijd van 2Unlimited, en dat we bij muziekles House Of The Rising Sun móésten zingen bij muziekles op de middelbare want dat was zo goed voor onze Algemene Ontwikkeling...
Ik voel een kleine generatiekloof die ik niet had zien aankomen. Heel gek, op een of andere manier zijn de meeste schrijvers hier voor mijn gevoel ongeveer even oud als ik of max 5 jaar ouder of zo...
Een zebra is geen paard met strepen
Head* schreef:
21-12-2018 21:00
Sonic youth heb ik ook wel gezien. En the exploited. Toen piepten mijn oren 3 dagen later nog.
:proud: i know ze feeling
(Dead Kennedys)
Jamaarhoe schreef:
Jemig mensen. Ik ben uit de tijd van 2Unlimited, en dat we bij muziekles House Of The Rising Sun móésten zingen bij muziekles op de middelbare want dat was zo goed voor onze Algemene Ontwikkeling...
Ik voel een kleine generatiekloof die ik niet had zien aankomen. Heel gek, op een of andere manier zijn de meeste schrijvers hier voor mijn gevoel ongeveer even oud als ik of max 5 jaar ouder of zo...
:rofl: jeugd!
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:02
:proud: i know ze feeling
Dat had ik niet verwacht, dat jij zo'n alternatieve was. Zo leer je toch weer iets nieuws.
Head* schreef:
21-12-2018 21:04
Dat had ik niet verwacht, dat jij zo'n alternatieve was. Zo leer je toch weer iets nieuws.
Ach, alternatief, in ons gezin viel ik best mee denk ik. Maar ja, ik zat in de zwarte hoek. Kisten, bizar haar, zwarte kleding, het leven is kut en de wereld gaat naar de klote, anarchisme, muziek waar nooit iemand van gehoord had en alles verpakt in een dichte mist van wiet-dampen.

Ik was redelijk geoefend in eyeliner opbrengen :rofl:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:08
Ach, alternatief, in ons gezin viel ik best mee denk ik. Maar ja, ik zat in de zwarte hoek. Kisten, bizar haar, zwarte kleding, het leven is kut en de wereld gaat naar de klote, anarchisme, muziek waar nooit iemand van gehoord had en alles verpakt in een dichte mist van wiet-dampen.

Ik was redelijk geoefend in eyeliner opbrengen :rofl:
Gaaf!
Ik heb een hanenkam gehad en later ook nog van dat pikzwarte getoupeerde haar.
Maar dan ken je sisters of mercy en fields of the nephilim ook wel?
Head* schreef:
21-12-2018 21:13
Gaaf!
Ik heb een hanenkam gehad en later ook nog van dat pikzwarte getoupeerde haar.
Maar dan ken je sisters of mercy en fields of the nephilim ook wel?
Natuurlijk
(Dead Kennedys)
Jamaarhoe schreef:
herkenbaar ;-D
Tjezus, wat vals
Op mijn playlist in de auto: https://youtu.be/q-RVJyNpfDk
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
21-12-2018 21:15
Op mijn playlist in de auto: https://youtu.be/q-RVJyNpfDk
Ik hen echt 30 seconden geleden Marian geluisterd. Nu de pixies. :cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven