Onzeker

23-12-2018 19:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nog niet lang uit met mijn relatie, maar zat eigenlijk meer voor de grap op tinder. Ik raakte aan de praat met een jongen en vond hem toch wel heel erg interessant en we hebben veel overeenkomsten met elkaar. Pas heb ik hem ontmoet en het klikte echt wel goed. Hij geeft ook regelmatig complimentjes maar ik zou best willen zeggen dat ik hem beter zou willen leren kennen. Wat vinden jullie? Ik weet het niet zo goed, of moet ik het van hem af laten komen. Ze zeggen meestal toch dat mannen moet jagen dat het anders niet leuk is..
Waarom moet het initiatief van de man uit komen?
Nodig hem uit voor een drankje.
Wat is er mis met zeggen dat je iemand graag beter wil leren kennen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kan ook wachten totdat hij vraagt of je het leuk vindt om opnieuw af te spreken en dan zeggen dat je blij bent dat hij dat voorstelt omdat je hem graag beter wil leren kennen.

Mannen zijn echt wel jagers. Als hij je echt ziet zitten vraagt hij zeker om nog eens af te spreken.
viva-amber schreef:
23-12-2018 19:22
Wat is er mis met zeggen dat je iemand graag beter wil leren kennen?
+1
Je hebt nog een relatie,dus helemaal niks totdat je eigen relatie over is
Ik heb geen relatie meer.
Hoe schat je hem in? Type 'jager' of niet?
Ik vind het echt zo'n onzin om maar af te wachten 'omdat de man moet jagen'. En dan zeker, ik vul even in, hard to get spelen omdat dat zo hoort? Graag of niet hoor, ik haak dan af. Moeilijk gedoe. Het komt spontaan of niet, is mijn idee.

Het is voor een man minstens net zo leuk als een vrouw door laat schemeren dat ze belangstelling heeft. Niet te opzichtig natuurlijk, maar subtiel.

Een man heeft tijdens de date- en relatieperiode nog kans genoeg om te laten zien dat hij wel dé man is...

Gewoon keer tussen neus en lippen door vragen of jullie keer koffietje gaan doen. Wandeling erbij plannen. Werkt altijd!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
krijg een beetje kriebels van het woord ´ jager´
Mannen zijn ook gewoon mensen.
linnylow schreef:
23-12-2018 20:52
krijg een beetje kriebels van het woord ´ jager´
Mannen zijn ook gewoon mensen.

Jagers zijn ook mensen. ;)
“Mannen moeten jagen” hoezo? Gaat ie me neerschieten dan?
Dat gelul altijd, als je alleen maar z’n aandacht kan houden door domme spelletjes te spelen hoe lang denk je dat dat goed gaat?
Vraag gewoon of hij eens zin heeft om af te spreken. Als hij dat niet wil zegt hij nee en is er niets verloren.
Honnx schreef:
23-12-2018 20:24
Ik heb geen relatie meer.
Sorry,ik las lang niet ipv niet lang in je start post.

Enne niet zo moeilijk doen,wees jezelf . Spreek af als je dat wilt. Doe niks als je dat wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven