Onzeker
zondag 23 december 2018 om 19:17
Het is nog niet lang uit met mijn relatie, maar zat eigenlijk meer voor de grap op tinder. Ik raakte aan de praat met een jongen en vond hem toch wel heel erg interessant en we hebben veel overeenkomsten met elkaar. Pas heb ik hem ontmoet en het klikte echt wel goed. Hij geeft ook regelmatig complimentjes maar ik zou best willen zeggen dat ik hem beter zou willen leren kennen. Wat vinden jullie? Ik weet het niet zo goed, of moet ik het van hem af laten komen. Ze zeggen meestal toch dat mannen moet jagen dat het anders niet leuk is..
zondag 23 december 2018 om 19:25
zondag 23 december 2018 om 19:34
+1viva-amber schreef: ↑23-12-2018 19:22Wat is er mis met zeggen dat je iemand graag beter wil leren kennen?
zondag 23 december 2018 om 20:36
Hoe schat je hem in? Type 'jager' of niet?
Ik vind het echt zo'n onzin om maar af te wachten 'omdat de man moet jagen'. En dan zeker, ik vul even in, hard to get spelen omdat dat zo hoort? Graag of niet hoor, ik haak dan af. Moeilijk gedoe. Het komt spontaan of niet, is mijn idee.
Het is voor een man minstens net zo leuk als een vrouw door laat schemeren dat ze belangstelling heeft. Niet te opzichtig natuurlijk, maar subtiel.
Een man heeft tijdens de date- en relatieperiode nog kans genoeg om te laten zien dat hij wel dé man is...
Gewoon keer tussen neus en lippen door vragen of jullie keer koffietje gaan doen. Wandeling erbij plannen. Werkt altijd!
Ik vind het echt zo'n onzin om maar af te wachten 'omdat de man moet jagen'. En dan zeker, ik vul even in, hard to get spelen omdat dat zo hoort? Graag of niet hoor, ik haak dan af. Moeilijk gedoe. Het komt spontaan of niet, is mijn idee.
Het is voor een man minstens net zo leuk als een vrouw door laat schemeren dat ze belangstelling heeft. Niet te opzichtig natuurlijk, maar subtiel.
Een man heeft tijdens de date- en relatieperiode nog kans genoeg om te laten zien dat hij wel dé man is...
Gewoon keer tussen neus en lippen door vragen of jullie keer koffietje gaan doen. Wandeling erbij plannen. Werkt altijd!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zondag 23 december 2018 om 21:03