borstvergroting
maandag 24 december 2018 om 09:40
Hoi Allemaal,
ik ga mezelf even snel voorstellen,ik ben een papa van 3 prachtkinderen en heb een pracht van een vrouw(hiervoor ga ik de vraag stellen,heeft niets met sexuele te maken voor aleer ik hier commentaar ga op krijgen)
mijn vrouw spreekt al jaren over haar borsten,ze heeft complexen erover dat ze klein zijn (Grote A ,kleine
ze voelt haar hier slecht over omdat ze niet zo mooi vol zijn,nu met de 3 zwangerschappen voelde ze zich beter(op de buik na natuurlijk) omdat haar borsten vrij groter werden.nu echter na de 3 de zwangerschap hebben we besloten om geen kinderen meer te krijgen,3 is een mooi getal,maar nu ben ik overlaatst met men Vrouw gaan winkelen voor nieuwere kleren en beha's omdat de meeste versleten zijn,of te groot geworden zijn.en toen is het onderwerp terug boven gekomen en ik zie dat het vreet aan mijn vrouw,dit zie ik niet graag,ik zie ze graag gelukkig.
nu hebben wij eens over een eventuele borstvergroting gehad,nu is mijn vraag,heeft dit iemand al laten doen voor zichzelf beter te voelen?zou het gaan voor van een kleine B cup naar een volle C of kleine D cup te gaan?
heeft iemand hier ervaring mee,zowel welke chirurg als kostprijs als ik vragen mag?
zou de ziektezorgverzekering of hospitalisatie eventueel tussenkomen?
het is moeilijk voor als man over zoiets te praten,maar ik wil gewoon mijn vrouw graag zien zonder deze complexen,
bedankt alvast voor jullie antwoorden
ik ga mezelf even snel voorstellen,ik ben een papa van 3 prachtkinderen en heb een pracht van een vrouw(hiervoor ga ik de vraag stellen,heeft niets met sexuele te maken voor aleer ik hier commentaar ga op krijgen)
mijn vrouw spreekt al jaren over haar borsten,ze heeft complexen erover dat ze klein zijn (Grote A ,kleine
nu hebben wij eens over een eventuele borstvergroting gehad,nu is mijn vraag,heeft dit iemand al laten doen voor zichzelf beter te voelen?zou het gaan voor van een kleine B cup naar een volle C of kleine D cup te gaan?
heeft iemand hier ervaring mee,zowel welke chirurg als kostprijs als ik vragen mag?
zou de ziektezorgverzekering of hospitalisatie eventueel tussenkomen?
het is moeilijk voor als man over zoiets te praten,maar ik wil gewoon mijn vrouw graag zien zonder deze complexen,
bedankt alvast voor jullie antwoorden
maandag 24 december 2018 om 10:02
Ik heb mijn borsten acht jaar geleden laten vergroten. Nog steeds heel blij mee. De verzekering vergoedt dit uiteraard niet. Kostte mij toen zo'n 3000 euro.
Wil je vrouw dit zelf ook? Ik was ontevreden over mijn borsten, maar ik zou het erg naar hebben gevonden als mijn man een borstvergroting zou hebben voorgesteld. Dit is echt iets wat vanuit haarzelf moet komen.
Wil je vrouw dit zelf ook? Ik was ontevreden over mijn borsten, maar ik zou het erg naar hebben gevonden als mijn man een borstvergroting zou hebben voorgesteld. Dit is echt iets wat vanuit haarzelf moet komen.
maandag 24 december 2018 om 10:08
Het één sluit het ander niet uit. Ik had een prima zelfbeeld : ik was een leuke vrouw om te zien, met lelijke borsten. Daar ging ik heus niet aan onderdoor, maar als het mogelijk is (en voor die persoon acceptabel ) om er iets aan te doen, waarom is het dan beter om te accepteren wat er is? Ik vind dat kort door de bocht.
Ik had een probleem met mijn borsten, niet met mijn zelfbeeld. Dat probleem is nu opgelost.
maandag 24 december 2018 om 10:35
Wat jammer dat er zoveel mensen altijd roepen dat een psycholoog de oplossing is. Soms ben je tevreden mes je lijf, op één 'onderdeel' na. Als er oplossingen voor zijn waar je volledig achter kunt staan, waarom niet dan? Zolang mensen het voor zichzelf doen, zie ik er totaal geen kwaad in. Waarom zou je iets wat je gelukkiger kan maken, niét doen? Zoiets uiteraard niet in een bevlieging. Maar met serieus de voor en nadelen afwegen en dan een keuze maken. Prima toch?
maandag 24 december 2018 om 10:37
Eens, maar ik kreeg uit het verhaal van TO het idee dat zijn partner vooral aan het worstelen is met haar zelfbeeld.Jufjoke schreef: ↑24-12-2018 10:08Het één sluit het ander niet uit. Ik had een prima zelfbeeld : ik was een leuke vrouw om te zien, met lelijke borsten. Daar ging ik heus niet aan onderdoor, maar als het mogelijk is (en voor die persoon acceptabel ) om er iets aan te doen, waarom is het dan beter om te accepteren wat er is? Ik vind dat kort door de bocht.
Ik had een probleem met mijn borsten, niet met mijn zelfbeeld. Dat probleem is nu opgelost.
maandag 24 december 2018 om 10:38
Op zich, zeker. Persoonlijk zou ik het gedeelte dat je niet weet wel een probleem vinden: hoe pakt dit uit over dertig, veertig jaar. Reden voor mij om mijn ogen niet te laten kaderen bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat je over borstvergroting tegenwoordig ook iets anders denkt dan twintig jaar geledenapiejapie schreef: ↑24-12-2018 10:35Wat jammer dat er zoveel mensen altijd roepen dat een psycholoog de oplossing is. Soms ben je tevreden mes je lijf, op één 'onderdeel' na. Als er oplossingen voor zijn waar je volledig achter kunt staan, waarom niet dan? Zolang mensen het voor zichzelf doen, zie ik er totaal geen kwaad in. Waarom zou je iets wat je gelukkiger kan maken, niét doen? Zoiets uiteraard niet in een bevlieging. Maar met serieus de voor en nadelen afwegen en dan een keuze maken. Prima toch?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 24 december 2018 om 10:38
Heb je de laatste week het nieuws gekeken?
https://www.trouw.nl/home/met-siliconen ... ~a3a36a42/
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -van-icij/
https://www.ad.nl/show/marijke-helwegen ... ~aa73d10b/
Of leef je onder een steen?
Lijkt mij dat je als vrouw vooral gezond wil blijven om de 3 kinderen die je op de wereld hebt gezet op te voeden ipv er als een zieke barbiepop bij te lopen???
https://www.trouw.nl/home/met-siliconen ... ~a3a36a42/
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -van-icij/
https://www.ad.nl/show/marijke-helwegen ... ~aa73d10b/
Of leef je onder een steen?
Lijkt mij dat je als vrouw vooral gezond wil blijven om de 3 kinderen die je op de wereld hebt gezet op te voeden ipv er als een zieke barbiepop bij te lopen???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 24 december 2018 om 10:40
Ontzettend eens.apiejapie schreef: ↑24-12-2018 10:35Wat jammer dat er zoveel mensen altijd roepen dat een psycholoog de oplossing is. Soms ben je tevreden mes je lijf, op één 'onderdeel' na. Als er oplossingen voor zijn waar je volledig achter kunt staan, waarom niet dan? Zolang mensen het voor zichzelf doen, zie ik er totaal geen kwaad in. Waarom zou je iets wat je gelukkiger kan maken, niét doen? Zoiets uiteraard niet in een bevlieging. Maar met serieus de voor en nadelen afwegen en dan een keuze maken. Prima toch?
De psycholoog ziet je overigens ook aankomen, zeg.
Ik spreek nu voor mezelf, maar niet iedereen die ontevreden is over een deel van het uiterlijk is onzeker en rijp voor therapie.
maandag 24 december 2018 om 10:42
Persoonlijk zou ik het ook niet durven, om siliconen in mijn lijf te laten zetten. Maar ik durf wel meer niet, wat anderen wel doen. Die keuze moet iedereen zelf maken.JollyRider schreef: ↑24-12-2018 10:38Op zich, zeker. Persoonlijk zou ik het gedeelte dat je niet weet wel een probleem vinden: hoe pakt dit uit over dertig, veertig jaar. Reden voor mij om mijn ogen niet te laten kaderen bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat je over borstvergroting tegenwoordig ook iets anders denkt dan twintig jaar geleden
maandag 24 december 2018 om 10:43
omdat die oplossingen ernstige gevolgen kunnen hebben zoals chronische pijn (komt vaak voor), inkapseling en hardheid, of zelfs reacties vanhet immuunsysteem op de lichaamsvreemde voorwerpen met alle gevolgen van dien. Om de 20 jaar moeten de implantaten vervangen worden, dat betekent opnieuw een operatie en elke operatie kent meer risico’sapiejapie schreef: ↑24-12-2018 10:35Wat jammer dat er zoveel mensen altijd roepen dat een psycholoog de oplossing is. Soms ben je tevreden mes je lijf, op één 'onderdeel' na. Als er oplossingen voor zijn waar je volledig achter kunt staan, waarom niet dan? Zolang mensen het voor zichzelf doen, zie ik er totaal geen kwaad in. Waarom zou je iets wat je gelukkiger kan maken, niét doen? Zoiets uiteraard niet in een bevlieging. Maar met serieus de voor en nadelen afwegen en dan een keuze maken. Prima toch?
maandag 24 december 2018 om 10:44
Dat bestrijd ik niet he. Ik reageerde wel op de vanzelfsprekendheid uit je reactie. Jij ziet er totaal geen kwaad in, maar dat kwaad is er gewoon wel
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 24 december 2018 om 10:53
Ik zie er wel degelijk kwaad in. Zou het zelf nooit doen, want zou die risico's niet willen nemen. Maar zoals ik zei moet iedereen dat zelf afwegenJollyRider schreef: ↑24-12-2018 10:44Dat bestrijd ik niet he. Ik reageerde wel op de vanzelfsprekendheid uit je reactie. Jij ziet er totaal geen kwaad in, maar dat kwaad is er gewoon wel
maandag 24 december 2018 om 10:55
Oh eens hoor. Zolang de voorlichting eerlijk en volledig is, mensen moeten zelf keuzes maken van roken tot medische ingrepen.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 24 december 2018 om 12:57
Een kleine B-cup wordt niet vergoed door de zorgverzekeraar.
Ik heb zelf heel lang die wens gehad (Vanaf puberteit tot m'n dertigste) en zelfs een indicatie en doorverwijzing naar van de huisarts naar de plastisch chirurg in het ziekenhuis.
Toen ik eenmaal op het punt stond om een afspraak te maken, kreeg ik ineens een soort ingeving. Ik zou gaan laten snijden in een gezond lichaam, met alle risico's van dien. Ik had al twee kinderen, waaronder een dochter, hoe kan ik haar ooit nog wijsmaken dat ze tevreden moet zijn met het lichaam dat ze heeft en krijgt?
Het is natuurlijk heus ooit nog voorbijgekomen in m'n gedachten, maar inmiddels heb ik drie kinderen en kan ik het gewoon niet verantwoorden. En als reactie daarop, ben ik ineens gewoon heel tevreden met m'n cupmaat.
Ik veroordeel niemand die het wel doet of gedaan heeft, zo bedoel ik het niet, ik wilde het gewoon even delen omdat ik meer vrouwen met dat dilemma zo'n change of mind gun.
Ik heb zelf heel lang die wens gehad (Vanaf puberteit tot m'n dertigste) en zelfs een indicatie en doorverwijzing naar van de huisarts naar de plastisch chirurg in het ziekenhuis.
Toen ik eenmaal op het punt stond om een afspraak te maken, kreeg ik ineens een soort ingeving. Ik zou gaan laten snijden in een gezond lichaam, met alle risico's van dien. Ik had al twee kinderen, waaronder een dochter, hoe kan ik haar ooit nog wijsmaken dat ze tevreden moet zijn met het lichaam dat ze heeft en krijgt?
Het is natuurlijk heus ooit nog voorbijgekomen in m'n gedachten, maar inmiddels heb ik drie kinderen en kan ik het gewoon niet verantwoorden. En als reactie daarop, ben ik ineens gewoon heel tevreden met m'n cupmaat.
Ik veroordeel niemand die het wel doet of gedaan heeft, zo bedoel ik het niet, ik wilde het gewoon even delen omdat ik meer vrouwen met dat dilemma zo'n change of mind gun.
maandag 24 december 2018 om 16:13
Ik had een kleine B en had daar best een complex van.
Op n gegeven moment kleede ik me niet meer uit waar mijn man bij was.
Ik heb nieuwe borsten gehaald in Genk Belgie waar een prima kliniek zit en de prijzen zijn aangenamer als in Nederland.
Ik ben al 8 jr blij met mijn meisjes, loop in bikini enz.
Dus ik zeg doen.
Op n gegeven moment kleede ik me niet meer uit waar mijn man bij was.
Ik heb nieuwe borsten gehaald in Genk Belgie waar een prima kliniek zit en de prijzen zijn aangenamer als in Nederland.
Ik ben al 8 jr blij met mijn meisjes, loop in bikini enz.
Dus ik zeg doen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.