Advies nodig

24-12-2018 19:08 21 berichten
Xx
anoniem_64205b9aab231 wijzigde dit bericht op 28-12-2018 13:33
99.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je kan het gesprek weer beginnen mocht je dat echt willen. Maar als jij echt een rebound was voor hem of dat hij dit in elk geval van plan was met je dan heeft het weinig zin.
Want als hij nog iets voor zijn ex voelt kan jij dat nooit veranderen.
Zij hebben een relatie gehad van 3 jaar dus voor haar zou hij altijd meer voelen dan voor iemand die hij eigenlijk niet kent. Mocht hij jou zijn gaan daten uit liefdesverdriet... Kun je hem beter laten of gewoon geen verwachtingen koesteren en hem toch aanspreken als je het echt niet kunt laten.
Nee, geen contact opnemen. Hij wil andere dingen dan jij. Je mist de aandacht, niet zozeer hem zelf. Praten heeft weinig zin, hij is heel duidelijk geweest.

Zoek afleiding, blokkeer hem desnoods, verwijder zijn nummer zodat je niet in de verleiding komt.
WoW, ik hoop dat hij nooit meer wat van zich laat horen, ook al zoek jij weer contact. Wie denk je wel niet dat je bent. Na een date al boos zijn dat zijn ex ook komt? Serieus? Je moet je rot schamen!
lolly-pop schreef:
24-12-2018 20:01
WoW, ik hoop dat hij nooit meer wat van zich laat horen, ook al zoek jij weer contact. Wie denk je wel niet dat je bent. Na een date al boos zijn dat zijn ex ook komt? Serieus? Je moet je rot schamen!
Nou zeg.

Het is nogal bijzonder als iemand bij een tweede date aankondigt dat zijn ex er ook bij is. Ik zou er op zijn minst ook mijn wenkbrauwen bij optrekken. Pissig is misschien wel wat overtrokken, maar het is wel een hele goede reden om te vragen wat zijn intenties zijn.
lolly-pop schreef:
24-12-2018 20:01
Ze mag dat wel raar vinden toch alleen ik had het even afgewacht misschien. En hem even wat meer uitgevist in plaatst van gelijk te flippen.
Ik had luchtig gezegd..

Oh haha hoezo komt zij dan ook?
En dan vervolgens afwachtend op dat antwoord had ik gezegd: Sorry, maar dan heb ik er niet zo´n behoefte om te komen en zie ik jou liever een andere keer als je dat niet erg vindt... Ik ken je nog te kort om je ex ook onder ogen te zien.

Want nu weet je niet echt wat de reden is dat ze ook kwam. En lijkt het alsof je hem gelijk heel erg leuk vindt terwijl dat niet echt kan na 1 date.
Zoals ik het lees had die dude een optreden in een openbare gelegenheid waarbij waarschijnlijk wat vrienden komen kijken en ook zijn ex. TO nodigde zichzelf uit. Dat is geen date. Misschien geven ze nog om elkaar. Raar om iemand die je niet kent zo te claimen.
Je gooit niet zomaar drie weken weg, ik adviseer relatietherapie.
Damned if I don’t
linnylow schreef:
24-12-2018 20:09
Ze mag dat wel raar vinden toch alleen ik had het even afgewacht misschien. En hem even wat meer uitgevist in plaatst van gelijk te flippen.
Ik had luchtig gezegd..

Oh haha hoezo komt zij dan ook?
En dan vervolgens afwachtend op dat antwoord had ik gezegd: Sorry, maar dan heb ik er niet zo´n behoefte om te komen en zie ik jou liever een andere keer als je dat niet erg vindt... Ik ken je nog te kort om je ex ook onder ogen te zien.

Want nu weet je niet echt wat de reden is dat ze ook kwam. En lijkt het alsof je hem gelijk heel erg leuk vindt terwijl dat niet echt kan na 1 date.
Ik had ook eerst gezegd: “Oh dan kom ik een andere keer, maar daar werd overheen gepraat.”
ViezeHond schreef:
24-12-2018 20:51
Je gooit niet zomaar drie weken weg, ik adviseer relatietherapie.
Ja jullie zijn het verplicht aan de toekomstige kinderen.
Ik zie de beteuterde smoeltjes al voor me.
Damned if I don’t
hij vroeg je nummer, niet vraagde.
Maar goed, die knul is raar. Waarom tindert hij als hij niet aan iets nieuws toe is ?

Op zich nodigde jij jezelf uit, dan moet je ook niet kieskeurig zijn wie er dan komt....ik denk (als ik zo vrij mag zijn) dat hij jou niet ziet zitten en dat niet gewoon durft te zeggen. Anders komt hij niet met zo'n lul smoes. Van "ik ben er niet aan toe"

Vergeet m
ViezeHond schreef:
24-12-2018 21:25
Ik zie de beteuterde smoeltjes al voor me.
dan breekt je hart toch? Ben je zon onmens TO? De toekomstige kinderen zijn altijd de dupe. Bah
Murrmurr schreef:
24-12-2018 20:43
Zoals ik het lees had die dude een optreden in een openbare gelegenheid waarbij waarschijnlijk wat vrienden komen kijken en ook zijn ex. TO nodigde zichzelf uit. Dat is geen date. Misschien geven ze nog om elkaar. Raar om iemand die je niet kent zo te claimen.
Ik claim hem niet? Ik laat gewoon alleen merken dat ik het apart vind en ik vraag naar zijn intenties?
paardenkop schreef:
24-12-2018 21:32
hij vroeg je nummer, niet vraagde.
Maar goed, die knul is raar. Waarom tindert hij als hij niet aan iets nieuws toe is ?

Op zich nodigde jij jezelf uit, dan moet je ook niet kieskeurig zijn wie er dan komt....ik denk (als ik zo vrij mag zijn) dat hij jou niet ziet zitten en dat niet gewoon durft te zeggen. Anders komt hij niet met zo'n lul smoes. Van "ik ben er niet aan toe"

Vergeet m
Lol scherp, heb het aangepast. Gewoon tinder als afleiding denk ik? Hij zei wel steeds dat hij het gezellig vond, maar ik denk inderdaad dat hij dat niet durfde te zeggen.
kerstmutsje schreef:
24-12-2018 21:42
Lol scherp, heb het aangepast.
Vlíjmscherp
Murrmurr schreef:
24-12-2018 21:34
dan breekt je hart toch? Ben je zon onmens TO? De toekomstige kinderen zijn altijd de dupe. Bah
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar mijn hart is er echt uitgerukt.
Damned if I don’t
Murrmurr schreef:
24-12-2018 21:44
Vlíjmscherp
Aardig dat jullie het forum hoog houden!!
Hoe groot is de kans dat dit optreden al stond voordat jullie een date hadden? Ik zou denken dat zijn ex er misschien zelf graag bij wilde zijn. En dat hij tegen jou zegt dat zijn ex er ook is omdat hij misschien nog niet openbaar wil maken dat hij aan het daten is? Maar dat hoeft niet te betekenen dat hij jou niet leuk vindt. Al denk ik wel dat je het hier nu beter bij kunt laten.
Geef het wat tijd. Als hij je echt leuk vindt laat hij vast wat van zich horen en zo niet, dan ben je beter af.
kerstmutsje schreef:
24-12-2018 22:02
Aardig dat jullie het forum hoog houden!!
ja sorry...ik geef (oa) NL op een school. Ik stipte alleen de ergste even aan.
:jump:
vergeet die knul nou maar, als ik jou leuk vind zou ik niet zo'n ontwijkende opmerking gemaakt hebben.

T valt niet mee ook, mij overkomt het ook nog wel eens. Dat je denkt dat iemand je bijzonder vindt, terwijl de ander zich totaal niet met jou bezig houdt blijkt dat als je doorvraagt.
Daarom moet je doorvragen !!
Newyork125 schreef:
25-12-2018 00:41
Hoe groot is de kans dat dit optreden al stond voordat jullie een date hadden? Ik zou denken dat zijn ex er misschien zelf graag bij wilde zijn. En dat hij tegen jou zegt dat zijn ex er ook is omdat hij misschien nog niet openbaar wil maken dat hij aan het daten is? Maar dat hoeft niet te betekenen dat hij jou niet leuk vindt. Al denk ik wel dat je het hier nu beter bij kunt laten.
Geef het wat tijd. Als hij je echt leuk vindt laat hij vast wat van zich horen en zo niet, dan ben je beter af.
Zou heel goed kunnen, maar had hij dan wel duidelijker mogen maken. Hij gaat mij echt niet meer appen denk ik lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven