Date met bindingsangst?
donderdag 27 december 2018 om 13:05
Maar dan de conclusie:Waterman26 schreef: ↑27-12-2018 11:41Maak je borst maar nat: alle vivaatjes komen je nu melden dat dit niks gaat worden.....He is just not that into you.....hij heeft geen bindingsangst maar vindt jou gewoon niet leuk genoeg......als hij echt verliefd op je zou zijn.....mijn vriend wist vanaf de eerste seconde dat hij met mij oud wilde worden...bla bla bla. Je gaat ook beledigd worden, altijd dezelfde die dat doen.
Jouw advies komt dus op hetzelfde neer, vivaatje.Waterman26 schreef: ↑27-12-2018 11:41
Ik denk dat je goed bij jezelf moet nadenken of je wel zin hebt om hier energie in te steken. Het zou best kunnen dat hij voor jou gaat, maar dat gaat even duren met de kans dat hij afhaakt. Die tijd kan je beter besteden om iemand te zoeken die minder gecompliceerd is.
Succes
donderdag 27 december 2018 om 13:36
Tsja ik vind het lastig.. Het is niet zo dat hij alleen seks wil. Heb juist het idee dat hij intimiteit lastig vind omdat het dan te dichtbij komt. Hij neemt daarin ook geen initiatief.
Ik heb al gevoelens voor hem gekregen. Maar ben bang alleen maar gekwetst te worden. Denk dat ik hem beter los kan laten
Ik heb al gevoelens voor hem gekregen. Maar ben bang alleen maar gekwetst te worden. Denk dat ik hem beter los kan laten
donderdag 27 december 2018 om 15:02
C’est le ton qui fait la musiquePaarsebloem schreef: ↑27-12-2018 13:05Maar dan de conclusie:
Jouw advies komt dus op hetzelfde neer, vivaatje.