December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat worden ze dan al groot hè, Ainne...
Mette: Toch fijn dat je moeder het meteen doorheeft dat je niet lekker bent en dat je nu even een dagje zonder Nova hebt...

Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt. Hoe is je vader er nu onder? Hoe is het met je oudtante? Hoe doet Tess het nou?

Ik ga eens aan de studie hier want volgende week tentamenweek! Y. is bij de gastouder Ik ga trouwens echt te laaat naar bed nu... vannacht was het 2.30 en daar word ik niet vrolijk van in de ochtend... Y. heeft even alleen door het huis gelopen (koelkast open en een beker vol dressing) en kwam daarna nog even tegen mij aan liggen om weer verder te slapen... waren er pas na 11.00 uit...

Y. geniet vrolijk mee van het studentenleven

Moeten we Joni trouwens niet even waarschuwen dat we een nieuw topic hebben... komt vast uit de lucht vallen voor haar zo flauw
Knorrie wat een mooi bevallingsverhaal! Fijn dat het zo goed verlopen is. Grappig trouwens 2x op de kruk bevallen...

Hoe vindt Joeri zijn zusje? Hoe gaat het met de borstvoeding?
quote:Ainne schreef op 19 maart 2009 @ 10:26:

[...]

Oh dacht dat Nurse dat als saladeschep gebruikte of zo? Ik houd niet van salades

Vanmorgen dus naar de vk geweest;

Controle was helemaal okay, ze schat deze baby niet zo groot als de eerste twee dus ik ben heel benieuwd

T kindje ligt met t koppie in mn bekken maar ze kon t nog wel een beetje bewegen.

Verder drukte zij me nog een keer goed op t hart écht op tijd te bellen anders was ze bang dat ik opeens alleen zou zitten met persdrang

Heb nu dus afgesproken dat als ik denk dat er iets gaande is ik hun eerst bel, dan komen ze langs om de boel te bekijken en te bevoelen.

Zij zijn hier zo en kunnen bepalen ofdat t menes is. Zo is de kans dat ik M. voor nop naar huis laat komen ook kleiner....

Verder zei zij ook dat t kindje errug bewegelijk was... tijdens de buikcontrole/meting vlogen de beentjes van de links naar rechtse zijkant van mn buik Voelt erg lekker (niet dus )

Eeeh, even uit mn hoofd:

Mette:

Lekker een dagje rust!

En wat zijn jullie dan toch ook een stelletje lieve eigenwijsjes zeg!

Tinus:

Lekker dat Manuel zo lief heeft gespeeld!

Achjeee, mn geheugen stop hier alweer.

Ohnee! vergeet Mainecoon:

Pfff, en zo blijf je aan de gang...

Hihi, heb net voor mezelf bij de bakker een bossebol gekocht

Ga ik nu eens meester maken

Grrrrrrroetjes!

xx
Knorretje, wat een mooie bevalling zeg!

Floddertje, mooie kar, maar nummer dire kan er dus niet bij??

Ainne, tje ieder z'n bestek!

Mette, kan me ook heel goed voorstellen dat je er nu voor je ouders wilt zijn, maar probeer ook echt aan jezelf en mops te denken...

Wel lief dat ze vandaag Noof lekker mee op sleeptouw nemen en dat jij dus echt een dagje voor jezelf hebt!

mainecoon, wat zegt de fysio er zelf over dan?

Tinus, op haar driewieler scheurt Amber al echt en op haar fietsje met zijwieltjes gaat het nog wat beheerster!

Kletsmajoor, hup studeren jij!

Nurse, fijn dat alles weer goed was!

Marloes; die kar is voor nummer 3. Met eventueel nog Floortje er naast. Maar in princiepe alleen voor baby.

Nurse; beetje jammer dat je niet bent bevallen :-) Fijn dat alles weer goed was.

Mainecoon; vervelend voor je dat die wervel steeds schuift.

Klets; tot 11 uur uitslapen !!!! Ben jaloers. Geniet er maar van, nog 2 jaar...........

Mette; en, lekker uitgerust ???

Ik zit ff lekker. Floortje is aan het spelen, P is Timo naar bed brengen. Die is helemaal op na een dag school. Hij wilde vmi niet thuis blijven. Goed teken maar ja, de avonden zijn lastig.

Heb vmi even in het zonnetje gezeten terwijl de kindjes buiten aan het spelen waren en heb al een beetje rood kleurtje. Niks meer gewend dat huidje :-)

Vanavond zwemmen. Er zijn er nu in 1 week 3 bevallen. Gaat wel rap zo.

Fijne avond !!
HALLO ?!?!??! Echt de hele avond weg geweest en niemand hier iets geschreven ?? Tks......

Stilte voor de storm Nurse ??

Truste !!
Hee Floddertje: ik heb gistermiddag nog wel iets op HM gezet bij de geboortekaartjes voor jou.
He meiden,

Noof is bij m'n ouders, m'n vader komt mij zo halen om even langs de dokter te gaan, ik word nl alleen maar zieker. Niet helemaal de bedoeling na een week.

Ga nu m'n schoenen zoeken,

x
Nou zeg, wat een rust hier!!!

Floddertje, Wat zijn ze gesloopt he van zo'n week school, lekker dat hij het naar z'n zin heeft!

Mette, verstandig om even te laten kijken! Sterkte meid!

Ik heb net ook de ha nog maar even gebeld over Amber d'r oog, want ze heeft nu sinds 2 dagen 's avonds ook koorts. Moet om 11:30 even terug bellen.

Ze is nu aan het fietsen in de tuin, maar roept dat ze naar de speeltuin wil, dus ik ga maar even.
Goedemorgen!

Och Mette Hopelijk valt t mee... Dikke !!

Flodder:

Stilte voor de storm... hmm, denk t niet ga er stiekem toch wel vanuit dat ik de 40 wkn wel ga halen.

Lekker gezwommen?

Marloes:

Wat gaaf dat ze al zo goed op de driewieler kan fietsen! lukt t sturen dus ookal?

Hier:

Ben moe. Blegh. Toch wel goed geslapen, misschien een beetje te vast...

Rustig dagje vandaag, als t buiten wat opgewarmd is ga ik lekker naar buiten met onze meiden

xx

Ohja, ik ben vandaag precies 38 wkn zwanger!!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 09:06
Reden: smiley vergeten
% gewijzigd
Oooh Mette, goed dat je naar de dokter gaat. Hopelijk valt het mee! Beterschap, meid.

Ik kom zo nog even terug nu eerst wat werk doen.

Lieve Mette, veel sterkte, ik hoop dat je snel overeind krabbelt!

(en kijk, nu doet je papa al weer iets voor jou, je hebt het goed uitgelegd, ik snap het allemaal goed nu).

Voor de anderen een fijne dag, hier schijnt de zon (maar ja, ik zit weer achter de computer... zal blij zijn als dat rotboek af is)
Balen Mette. Hoop dat de dokter iets voor je kan doen!
Ga es een stukkie fietsen denk ik

Zou ik nog tussen de kinderzitjes passen?

Kuss!
Jp heeft ook een rare kwaal. Hij slikt al een week antibiotica voor een andere kwaal, maar sinds gisteravond zit hij helemaal onder de uitslag. Geen oog dichtgedaan vannacht vanwege de jeuk. Vanmorgen werd hij wakker en zijn handen en oogleden zijn helemaal opgezwollen. Zag er vrij heftig uit... De dokter zei dat ie direct moet stoppen met de ab en kijken of het vanmiddag een beetje wegtrekt, anders moet ie straks nog even langskomen.

Volgens mij is hij gewoon hartstikke allergisch voor dat spul!

Wel leuk: Ik heb gisteravond de driewieler opgehaald! LEUK! Ben helemaal blij met mijn aankoop voor 20 euries. Manuel heeft hem nog niet gezien want ik had de fiets even verstopt om te voorkomen dat ie vanmorgen niet meer mee wilde naar de crèche. Haha, vanavond lekker buiten fietsen dus. Lekker dat het nog langer licht is nu.

MIjn bomen zijn gisteren gearriveerd en ik heb ze meteen in de tuin gezet. Was nog een flinke klus, dingen zijn loodzwaar... Maar ik ben d'r blij mee!! :-)

Goed, weer aant werk.
Nurse, dat klinkt een beetje gevaarlijk eigenlijk, doe je voorzichtig?

TInus, wat vervelend zeg, die uitslag! Hopelijk dat het wegtrekt.

Leeeuk de driewieler. Misschien dat ik het weekend met ze naar de speelgoedwinkel ga, ik wil haar meenemen, zodat we een aantal modellen kunnen proberen. Maar Vent is weg, dus misschien dat ik nog een week wacht.

Heb gisteren wel leuke zomerjassen gekocht voor de meisjes, van Okaïdi, leuk merk is dat, had er nog nooit eerder iets gekocht. Het is hier zó mooi weer, zaaaalig!
Hoi meiden,

ik lig weer in bed, met laptop en een bakkie thee. M'n vader is even waterijsjes halen bij de suup.

Ik heb een keelonsteking, voorhoofdsholteontsteking én m'n linkeroor ontstoken.

Vervelende is alleen dat de dokter zei dat voor de voorhoofdsholteontsteking en de ontsteking aan m'n stembanden alleen peniciline zou helpen, maar dat dat in de laatste weken zwangerschap kan zorgen voor slecht gebit in aanleg voor de baby. Bruine tandjes enzo.

Nou dan maar uitzieken..

M'n moeder is bezig de flat van m'n oudtante op te ruimen, ze heeft de operatie goed doorstaan maar kan niet meer terug naar haar huisje. Dus ze gaat naar een verzorgingshuis. Noof is met m'n moeder mee naar de flat van tante Skip.

Tris haalt haar bij m'n ouders op na z'n werk, dus ik heb nog even lekker de tijd om uit te zieken.

Nursie; Veel plezier op de fiets vandaag, heerlijk weer dus dat zal wel genieten zijn.

Marloes; He gets, vervelend voor Amber, ontstoken ogen. Was het leuk in de speeltuin?

Tinus; leuk je bomen, foto van je tuin? Noof is ook helemaal weg van haar driewieler, op de gewone fiets gaat het ook steeds beter. Ben benieuwd hoe Manu het vindt vanavond!

Falcon; Ben je vandaag de hele dag met je werk bezig of kun je vanmiddag misschien nog lekker het zonnetje in?

Ik hou het hier bij, hoor m'n vader beneden binnenkomen.
Goeie Hemel Mette! Je hebt het lekker te pakken meid. Doe maar rustig aan en hopelijk voel je je snel weer een beetje beter. Gelukkig is het "niks ernstigs", was een beetje bezorgd.

Ainne de verschuivende wervel daar moet ik mijn rugspieren voor gaan trainen zodat die de boel op z'n plek kunnen houden hopelijk.

Zo nu snel weer aan het werk. Ben een beetje onrustig, ben benieuwd of ik mijn vaste contract krijg hier op werk en benieuwd hoe het met het huisje zal lopen ...... Wil nu antwoord hahaha
Zo dan Mette, niet zo gek dat je je zo rot voelt. Balen dat je die peniciline niet mag hebben. Hopelijk helpt paracetamol ook een beetje voor de ergste ongemakken. Wel lief dat je paps je helpt met Noof en dat ie ijsjes voor je is gaan halen. Beterschap meid!

Een foto van de tuin kan ik wel maken, maar leuker is om te wachten totdat er blaadjes aan de boompjes zitten. Het zijn nu 2 kale stokkies...

Ainne: Wel slim om Leah even mee te nemen om een fiets te laten passen, haha! Ben ook bang dat Manuel nog niet bij de trappers kan. Ik zag ons vanmorgen samen lopen in de ruit van het kdv. Zo'n klein mannetje die vrolijk naast zijn moeder meehuppelt. Toen viel me weer op wat een ukkepukkie het nog is, heerlijk!

Mainecoon: Ben ook benieuwd of het lukt met dat huis! Kan me voorstellen dat je het superspannend vind!

Tis in R'dam ook heerlijk weer, maar helaas zit ik tot 17u op kantoor. Blegh... Gelukkig heb ik wel leuk uitzicht (grasveldje, slootje met eenden en ganzen).
Nou Mette je hebt het lekker te pakken!

Misschien moeten we een logeerketen gaan houden... Nova gaat gewoon een nachtje bij iedereen hier logeren net zoals Flip de beer (Hallo daar ben ik weer, ik ben Flip de beer, bij wie mag ik logeren, wie is dat deeeeeze keeeeer)

*wacht nog steeds met smart op het digitale tvpakket*

Ja Tinus lekker nog zo'n ukkiepukkie maar hij kan wel goed gillen...

Ik vind het trouwens heel erg om te zeggen maar ik vind het heeeeel irritant stiekem dat Y. niet mee wil fietsen... op zo'n gekke driewieler met stang... of als ze een puzzeltje aan het maken is en ze stopt een heel klein puzzelstukje op de plaats van een heel groot puzzelstukje ... Ik laat het niet merken natuurlijk (hoop ik) maar stiekem ben ik daar veel te ongeduldig voor
Wat zijn Bert en Ernie trouwens leuk

en In the night garden vind IK ook leuk... nu maar hopen dat Y dat ook gaat vinden
Klets: Ik heb daar ook het perfecte shirt voor gevonden (bij de HEMA.)

Hee maarre, komt In the NIght Garden nog op tv? Ik heb het al een tijdje niet meer gezien. Of bedoel je de Engelse versie?

Ik vind het altijd wel schattig dat gerommel met puzzels enzo. Maar ik moet zeggen dat dat Manuel ook wel heel goed afgaat eigenlijk. En hij wordt boos als ik hem ga helpen zonder dat ie daar zelf om gevraagd heeft haha. Dus ik zeg meerdere malen per dag tegen hem dat ie het dan zelf maar moet uitzoeken...
Met 'Klets' weet je wel wie ik bedoel hè?
He Mette, gatver !! Beterschap !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven