NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Da's wel heel suf, Ploes.. .en dan heb je nog niet eens zwangerschapsdementie meegemaakt.
Nee... daarom ga ik ook niet zwanger worden
Goedemorgen!

Yam heb je al foto's van Daan geprobeerd voor je neus te houden, of kolven als ze huilt(niet van de honger natuurlijk)? (klinkt lulig maar dan schiet over t algemeen wel de melk toe...)

Een dieet van beschuit met muisjes?En adnere etenswaren die de melkproductie verhogen?

De belastingmeneer komt zo, altijd leuk, ben benieuwd wat ik terug ga krijgen....zal veel zijn dit jaar

Kan ik eindelijk de buitenboel eens gaan laten doen.

Komt mijn lieve schat net thuis, die heeft boodschappen gedaan. Weet je meteen weer waarom je mannen niet boodschappen moet laten doen.

Er stond op azijn, en luiers voor baby.

Komt ie thuis met 3 megapakken van nummer 2 Mini van pampers, en een fles stikdure biologische witte wijnazijn.

Euh, schat, leuk hoor maar de azijn is om de ramen te zemen, en de luiers, denk je dat baby nog drie a vier maanden in deze maat gaat passen?? Ze zijn tot 6 kilo en zoon weegt al over de zes kilo

Ik ga in ieder geval de ramen op stand zemen nu, en ook nog milieutechnisch verantwoord enzo
mannen....hahahaha
Denkt'ie je eens lekker te verwennen met een goede azijn, ga je het tegen de ramen pleuren.. -grijns-
Waarom kopen mensen uberhaupt biologische wittewijnazijn. Azijn is vies. Dat flikker je niet in je eten.

Ga de luiers straks wel ruilen. Was wel schattig.
In veel dingen is wijnazijn wel lekker hoor. De rode gebruik ik altijd voor stoofvlees. De witte is als je komkommer maakt erg lekker. Of bij vinaigrettes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
en witte wijnazijn, kan je die ook ergens voor gebruiken?
Azijn = vies

Bwah, ook over komkommer.

Lekker sopdagje vandaag Sun?
Voor de hachee. Inderdaad ook voor salades (al ben ik inmiddels over op calorietechnisch totaal onverantwoorde maar o zo makkelijke kant en klaar sauzen).
Verder is'ie ook heel geschikt voor brandnetelwondjes of muggenprikken of zo.
Nah nee hoor Pilous, ik lap denk ik 1 keer per jaar de ramen, en krijg altijd commentaar dat ik dat doe met glassex en een keukenrol, dus ik dacht ik probeer azijn eens. Maar glassex is toch goedkoper

Ah, hachee dus, dat maak ik eigenlijk nooit.Maar daar kan t dus in. Ik ga t onthouden.
Muggenprikken, ga ik ook onthouden.
Lekker hoor Ploes wiite wijnazijn bij komkommer, dan een klein beetje zuiker, beetje olijfolie, slanksaus, en die dressing over de komkommer, even 2 uurtjes laten intrekken in de koelkast.

Sun, kijk bij www.ah.nl of bij www.boodschappen.nl , type daar wijnazijn in en bij ah krijg je al 216 recepten ermee.
quote:sunlight schreef op 20 maart 2009 @ 10:16:

Goedemorgen!

Yam heb je al foto's van Daan geprobeerd voor je neus te houden, of kolven als ze huilt(niet van de honger natuurlijk)? (klinkt lulig maar dan schiet over t algemeen wel de melk toe...)

Een dieet van beschuit met muisjes?En adnere etenswaren die de melkproductie verhogen?

Elke dag boterham met muisies ... check!

alsook ananas en alfa alfa schijnt ook te helpen...

hele fotoreeks van daan gezien van geboorte tot nu in dia slide show ... check.

kolven naast huilend kind ... ook geprobeert.

handsfree kolven schijnt ook beter te gaan , serieus die schilden aan mn memmen vast getaped ...

opbrengst , twee zere tieten en twee lege flesjes ....

ramen lappen moet je doen met een door twee gesneden ui in je sopwater . tegen strepen eentje van grootmoeders adviezen
Ik zit even in die lijst te kijken, dit recept die er tussen staat heb ik wel eens gemaakt.

Lieve Yam, nog maar eens in de herhaling dan: ik heb bij eerste kindje een borstkolf gehad en er kwam geen drol uit.

Laatste kindje gevoed zonder hulp van borstkolf en dit voor meer dan een jaar. Daar zullen best mindere weken tussen gezeten hebben, dat weet ik wel zeker, met mijn A-tje.

Je bent thuis, staat nog niet op het punt om te gaan werken, het kan dus zonder borstkolf. Kindje is echt je beste kolf.
Goedemorgen allen! Ik heb ff koffiepauze voor mezelf ingepland. Zooooo toe aan weekend! Hoest hier?
In jouw lijst staat nog geen maltbier. Dat schijnt ook goed te zijn voor de melkproduktie, hoewel smerig. Dat donkere goedje wat je bij een toko kunt kopen of zo, geen echt bier.
ik zal de kolf voorlopig opzij leggen mamzelle.
Sun dr ramen zijn een tikkie elitair zometeen, lees ik

Hoop dat Sun straks nog wel met ons wil praten
Donker bier mag je idd drinken, een beetje niet meteen gaan volgieten haha, of een klein glaasje rode port. Dat schijnt zelfs goed voor de melkproductie te zijn heb ik vernomen.
Je hebt toch al weekend Min?
Ik ga eens even regelneven, zoontje moet om half twaalf bij de dokter zijn en weet dit nog niet, andere zoontjes moeten zelf naar huis en weten dit ook nog niet.
Ik zat voor Sun even te kijken naar recepten met wijnazijn. Laat ik nou net een salade vinden in die lijst om vanavond zelf te maken bij mijn spaghetti, alle ingredienten heb ik toevallig in huis, en ik moest ook van mijn uien af dus geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven