Innestellingslbloeding 12 of 13 dagen na eisprong?
zondag 30 december 2018 om 17:02
Wie kan mij helpen?
Sinds kort bezig om zwanger te worden. Eisprong is ergens rond 18 december geweest (gebruik geen testen, maar vanwege combinatie van misselijkheid/migraine ben ik er redelijk zeker van. Vanochtend opeens een korte bloeding gehad met veel bruin bloed en wat slijm. Geen rood bloedverlies. Ook een negatieve test. En het belangrijkste geen migraine gehad, normaal heb ik dat altijd een dag of 2 voordat ik ongesteld word.
Ik had verwacht ergens rond 3 of 4 januari ongesteld te worden.
Kun jij zo laat nog een innesteling hebben?
Sorry voor de typo te laat gezien
Sinds kort bezig om zwanger te worden. Eisprong is ergens rond 18 december geweest (gebruik geen testen, maar vanwege combinatie van misselijkheid/migraine ben ik er redelijk zeker van. Vanochtend opeens een korte bloeding gehad met veel bruin bloed en wat slijm. Geen rood bloedverlies. Ook een negatieve test. En het belangrijkste geen migraine gehad, normaal heb ik dat altijd een dag of 2 voordat ik ongesteld word.
Ik had verwacht ergens rond 3 of 4 januari ongesteld te worden.
Kun jij zo laat nog een innesteling hebben?
Sorry voor de typo te laat gezien
zondag 30 december 2018 om 17:26
Medicatie? Bedoel je dat je nu medicijnen slikt en wil gaan stoppen als je zwanger bent? Op het moment dat je gaat testen en zwanger blijkt ben je dat natuurlijk niet pas vanaf dat moment, maar al dagen eerder. En kan je zo opeens stoppen met medicatie? Of moet je afbouwen? Dat zou ik dan eerst eens met je arts bespreken voor je zwanger probeert te worden.missmadame schreef: ↑30-12-2018 17:07hmmm ja dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Zit alleen nog in dubio met de medicatie.
zondag 30 december 2018 om 17:32
gaat dat over de triptanen mocht je toch een migraine aanval krijgen, of over andere medicatie?missmadame schreef: ↑30-12-2018 17:07hmmm ja dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Zit alleen nog in dubio met de medicatie.