December 2006 - deel 2

18-03-2009 16:22 3729 berichten
Alle reacties Link kopieren
Neee nog nooit op tv gezien...

lang leve youtube... en meteen maar de Engelse versie

Leuk shirt zeg... zouden ze hem ook in het roze hebben?
Kidon, je staat in de wiehier! Ik verwacht straks natuurlijk een enorme lap tekst van je, dat begrijp je...
Halloowwwww!

Wat een gebep hier!

R. riep net door de babyfoon dat ze écht niet kon en wilde slapen maar tis nu stil... Hopelijk blijft t dat ook nog even

Ze zijn hier trouwens de weg aan het openbreken voor een nieuwbouw huis een stuk verderop, moet aangesloten worden op de riolering en dergelijke, de meiden vinden het reteboeiend en staan regelmatig door de grote ramen naar buiten te turen.

(Jaaaa in zo´n godvergeten dorp waar normaal 1 keer per uur iemand door de straat fietst is dit een hele happening )

Mette:

He jak meis, en hoelang kan zoiets nu duren zonder medicatie?

Nogmaals een heeeeele dikke !!!!!!

Ainne:

Neehoor, ging goed! Kan nog tussen de zitjes en met mn pootjes bij de grond bij stilstaan...

Tinus:

Nahjazeg das ook vervelend! Is het al een beetje bijgetrokken van JP? Vind dat T-shirt trouwens ook helemaal te gek!

Mainecoon:

Spannend hoor! Weet je al iets meer?

Verder:

Niets te melden Alles okay! En zoals ik al tegen Ainne zei; t fietsen ging lekker! Heerlijk weertje zeg! We hebben in het dorp een soepie gegeten en weer terug gefietst..

xx
Nou, waar is iedereen?

Verveel me een beetje, meiden slapen, t huis is schoon, heb geen was liggen enz.

Heb eigenlijk wel zin om te gaan bevallen maar dat heb ik zelf niet voor t zeggen....

Dussssss...

Entertain me!

Leuk t-shirt Tinus! Ben volgende maand in NL, dan ga ik zeker weer even HEMA'en!
Nurse, ga gewoon even ergens rellen op het forum, is nie zo moeluk!
Hier ben ik al!!!

Nurse, ja gaat als een speer! Vanmorgen ben ik naar het dorp gaan lopen en zij op de driewieler, ging best!

Tinus, klinkt inderdaad als een allergie...balen zeg!

Ben benieuwd hoe manuel de driewieler vindt vanmiddag!

Leuk dat de boompjes staan!

Ainne, ik moet ook nog op stap voor zomerjassen.

Mette, oei dat is balen zeg! Lief dat je pa zo voor je aan het rennen is en dat Nova weer mee kon met je moeder!

Gelukkig is het bijna weekend, dan is Tris ook thuis, of niet?

Mainecoon, spannend!

Kletsmajoor, ik hoop dat je pakketje er snel is!

Amber ligt in ons bed te pitten, ze is toch niet helemaal fit door haar oogje (heb nu zalf gekregen) en kon alleen nog maar huilen, maar wou niet naar bed. Ik zei, kom dan gaan we gezellig samen in ons bed slapen en in 10 minuten was ze vertrokken. Heb er lekker nog even bij gelegen en ben toen weg geslopen. Maar ik moet haar zo weer gaan halen, want Justin is ook zo weer klaar op school...ik hoop dat ze er een beetje van opgeknapt is.
Hmm, neuh niet zo´n zin om te rellen....

Ga maar es een balletje gooien met de hond, ze ziet dr uit ofdat ze dr gigantisch veel zin in heeft

(lees: ligt voor pampus in dr mand )
Nurse: Ga eens poetsen ofzo vort!
quote:TheNurse schreef op 20 maart 2009 @ 14:21:

Nou, waar is iedereen?

Verveel me een beetje, meiden slapen, t huis is schoon, heb geen was liggen enz.

Lézen kletskop/kous/majoor!

Maar hey! hoor 1 van mn meiden wakker worden!

Yeah!
Ik verveel me ook.... blegh. Buiten lekker weer en ik zit binnen te wachten op eventuele klanten die eventueel zouden kunnen bellen of mailen zodat ik eventueel weer wat te doen heb. En ik kan ook niet naar huis want 'stel'...

Net met Jp zitten bellen. Die allergische reactie is echt niet minder geworden. Die huisarts zei dat ze er niks aan doen zolang hij niet benauwd wordt. Sterker nog, hij zei dat hij beter zelfs met die kuur moet doorgaan. Maar dat doet JP echt niet! Zou ik ook niet doen! Als je wist hoe hij eruitziet nu, pff! Dikke rode handen, voeten en ogen. Over zijn hele lijf dikke rode vlekken en JEUK!! Ben bang dat ie zo de deur niet eens uit durft dit weekend... Weet niet of ik hem nou moet uitlachen of at ik het toch wel zielig vindt. Allebei een beetje denk ik...

Oh trouwens, dat truitje van Manuel is al oud hoor. Van de zomer gekocht. Voordeel van zo'n ukkie is dat ie ook wel een half jaar met zijn kleding doet. Die foto was van het klussen, in september ofzo.
Zou iedereen die niet net op de baarkruk is bevallen even willen kijken op HM?
Zo ik heb even lekker een paar uur geslapen, daar knapt een mens ook al wat van op Net aan een perenijsje begonnnen, ook lekker

Klets; whahahaa, net als Flip de Beer Heb geen stem hier, maar moest wel erg lachen hierom

Nursie; Geen was? Helemaal niks hebben liggen? Dan ben je zeker klaar om te bevallen

Klinkt gezellig, soep eten in het dorp

Tinus; dat is raar zeg! Iig sterkte voor JP, jeuk is zoooo erg!

Marloes; ach wat sneu, zou ze er dan toch niet helemaal lekker zijn? Knap dat ze zo goed mee kan fietsen. Met Nova lopen we vaak ook een rondje, en zij op de fiets maar zij houdt het nog niet zo lang vol met sturen ivm haar arm. Dan wil ze wel, maar rijdt ze steeds de bosjes in

Tinus; grappig shirt, zou je m ook hebben in: I'm BIG and Loud? Dan koop ik die voor Noof

Flodder; zit je weer lekker in de tuin of moet je werken?

x
quote:Kletsmajoor schreef op 20 maart 2009 @ 15:35:

Zou iedereen die niet net op de baarkruk is bevallen even willen kijken op HM?
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 15:38
Reden: Oooo laat maar, ik snap um al... hahaha!
% gewijzigd
Hey Girls,

Ik kom van de week even buurten, heb een zware griep te pakken en Dylan ook ( dus slecht slapen ook)

Voor iedereen een dikke kus, zie scheel van de hoofdpijn.

Kus
Toen ik haar uit bed haalde had ze inderdaad 38,5, dus pcm er in en op naar school. Ze wou perse op haar driewieler, dus vooruit dan maar ik was toch op tijd. Ging tegen 15:00 van huis, Justin gehaald, toen kwamen we langs een speeltuintje, dus daar even gerommeld (Amber leek zich weer een stukkie beter te voelen) en even gespeeld. Justin wou ook nog naar de bieb (vlak bij ons huis) dus daar ook nog maar even heen geweest en toen naar huis waar ik 16:30 aankwam!! Als die meid geen beenspieren ontwikkeld heeft weet ik het niet meer!!

Ze voelt nog wel wat warm, zit nu maar lekker voor een dvd-tje van brum!

Tinus, balen zeg voor JP...ik hoop dat het snel weg trekt...

Mette, lekker dat het slapen je goed heeft gedaan!!

Wat sneu dat Nova steeds in de bosjes beland. Amber is steeds bang dat ik help bij de duwstang (wat ik bij oversteken en zo dus wel doe) maar dan kijkt ze dus regelmatig om of ik het niet in mijn hoofd haal om dat ding vast te houden (met een "nee afblijven!!" ) maar dan gaat ze dus ook zo de bosjes ofzo in!

Kidon, beterschap voor jullie!
Hoezo wordt Viva sneller als de topics met 5000 worden verwijderd? Ik vind het supertraag op dit moment.

Woensdagnacht een butnacht met Eize gehad. Nils is tot 4 uur met hem bezig geweest. Hij bleef maar huilen en wilde absoluut niet liggen. Nils is al die tijd met Eize blijven rondlopen om hem rustig te houden. Wel zielig hoor (ook voor Nils)

Op een gegeven moment kwam ik beneden ’s nachts en zei ik iets tegen Nils, maar die reageerde niet. Haalt hij ineens 2 oordoppen uit zijn oor. Ik moest wel erg lachen toen.

Eize zit hartstikke vol met zijn longetjes. Hij piept en zaagt helemaal met ademhalen. Eind van de middag krijgt hij nog steeds koorts. Maar is vandaag al weer een stuk vrolijker en beweeglijker en drinkt zijn flessen ook weer leeg.

Hij moest zonet heel erg hoesten, dus tilde ik hem op. Hup, zo zijn hele fles eruit door het hoesten. En hij weet het altijd zo te mikken dat hij schoon blijft en ik van top tot teen onder zit. haha. En daarna weer vrolijk lachen naar mij.

Knor

Wauw, wat een mooi bevallingsverhaal zeg. En die helderheid tijdens de bevalling komt mij erg bekend voor. Ik weet ook nog een heleboel (onbelangrijke) details. Je moeder had ook precies kunnen binnenkomen op het moment dat haar kleindochter werd geboren.

Mette

Ik wil ook niet dat mijn ouders hun zorgen voor mij verborgen houden. In die tijd dat ik aan de chemo zat ivm de mola hebben ze een tijd verzwegen dat mijn vader prostaatkanker had. Ik hoorde het pas toen de diagnose definitief was en hij behandelt zou worden. Ik heb ook meteen gezegd dat ze dat nooit meer moeten doen en mij alles meteen moeten vertellen.

Beterschap !! Ik had nog steeds in mijn hoofd om met de jongens een keer bij je te komen voordat je gaat bevallen, maar je moet nu eerst goed uitzieken en het is al bijna 8 april.

Tinus

Toen Nils het bedrijfsongeval had met zijn vinger, was hij ook aan de antibiotica (ook via infuus gehad toen). Hij kreeg ook onwijze uitslag op zijn benen en armen. Een allergische reactie. Nadeel is wel dat hij sinds die tijd nog altijd last heeft van een jeukende huid, vooral na het douchen.
Ben net even bij de kinderboekwinkel geweest... en toen zag ik (jawel Mette) Bambino Loco... heb natuurlijk heel handig ook het pakketje gekocht... en Y. kan ook het eerste blad en ergens in het midden nog een blad met plaatjes van bovenaf maar ik kan dus ook terug naar de winkel om zo'n extra boekje te gaan kopen

Tinus: vervelend trouwens voor JP die rare uitslag hoop niet dat hij net zoals Nils straks ook steeds jeuk blijft houden...

Kidon: Beterschap! Hoe gaat het nu trouwens? (hm)
Kidon; beterschap !!

Marloes; ook met de kleine meid beterschap !!

Mette; pfffffff, je weet niet wat je overkomt als je kind naar school gaat. Druk druk druk. Maar heb idd lekker even een uurtje in de zon kunnen lezen :-)

Ben weer met een boek van Simone van der vlught bezig. Schaduwzuster. Heerlijk !!

Nurse; Wil je even Jip en Janneke taal blijven praten ?? Vervelen..............dat komt echt niet voor in mijn vocabulaire.

Ainne; kom je op vakantie ???
Hallow!

Het vervelen is maar van korte duur geweest!

De meiden kwamen uit bed en na een koek en wat drinken de tuin in ´gegooid´.

Ik de vaatwasser die klaar was uitgeruimd en wat gekeuteld.

Toen was M. al snel thuis en zijn we een zandbak&zand&speeltjes gaan halen, toen met een volgeladen auto doorgereden naar de friettent, gegeten met zn 4e, thuis de zandbak in elkaar gezet zodat morgen het zand en de meiden er in kunnen en daarna even op de koffie geweest ´hiernaast´

De meiden lagen pas om 20:30 in bed en sliepen meteen, die waren buiten helemaal moe gespeeld

M. en ik snel douchen en nu zitten we dus pas een goed half uur op de bank

Driewieler:

Het ding wordt hier wel gebruikt maar meestal zit Roxanne er gewoon op en wordt geduwd door haar zusje en komt tot stilstand tegen de muur oid, niets zelf trappen en/of sturen:-d haha!

Flodder:

Hihi, Jip en Janneke taal

Mette:

Sneu dat op een gegeven moment het sturen ´te zwaar´ wordt...

Moet heel eerlijk zeggen dat het toch wel een beetje klinkt als film-materiaal (Nova die de bosjes inscheurd )

Kidon:

Beterschap meis!

Marloes:

Hopelijk is Amber snel opgeknapt!

Enne, denk dat ze naast dr beenspieren ook wel goed zal slapen van al dat gefiets!

Joni:

Beterschap met jullie Eize, wat moet dat rot zijn voor t manneke dat hij zo vol zit...

Vroeg me trouwens af, Sannie, is die op vakantie? Hoelang dan? Heb dr al een tijdje niet meer gespot volgens mij... (ook niet voor de kraamdingen geloof ik??)

Zowwwww

Was ie weer!

xx
Jooeehooeee we hebben digitale tv hier...

en ik kijk nu naar Dora op Nickjr. Moest nou echt eens weten wat dat nou was

Hoezo we kijken nooooooit tv hier
En?! Is t iets die Dora? Je kleine meid uit bed geplukt om t te laten zien? Heb die Dora nog nooit gezien.. lijkt me ook niets eerlijk gezegd...?
En Mette wat een vreselijk programma is die Elly met haar wiebelwagen toch. Wat Nova daar nou mee heeft...
Noouu Nurse wat nou wél heeul leuk is van digitale tv dat je op uitzending gemist ook bijvoorbeeld de biba boerderij op een wat normaler tijdstip kan kijken... en dat vind ik wel een leuk programma (sorry Tinus)

waar is sesamstraat trouwens gebleven?
Das idd een pluspunt Sesamstraat, komt dat niet rond 17:00-17:30 oid op NL 3?

En nu ik hem weer zie vind ik die meneer Aard is trouwens echt een vieze vent zeg... Brrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven