Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 31 december 2018 om 23:23
Joe, nabestaande hier. Rot toch op met zulke opmerkingen. Ja, het was dom. Maar wat een kut opmerking zeg. Wij zijn godver net een dierbaar familielid kwijt.Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 22:30Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.
(Ja ik dacht ik zet het hier maar neer anders ontploft dat topic helemaal)
maandag 31 december 2018 om 23:25
Ze zet het op de daarvoor behorende plaats. Als er iemand in een ander topic gaat lopen stoken als er hier iets gezegd wordt, moet je daar iets tegen zeggen.
maandag 31 december 2018 om 23:33
Tja, ze hebben wel gelijk. Want het bericht van Sadsloth klopt niet eens, dat was iets van vuurwerkliefhebbers in napraat, ik lees daar weinig van eerlijk gezegd. Kwam op mij ook over als stoken... En ik vraag me serieus af waarom... ze doet je er bewust pijn mee, daar had ze wel even over na mogen denken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 31 december 2018 om 23:34
Kia•Ora schreef: ↑31-12-2018 23:33Tja, ze hebben wel gelijk. Want het bericht van Sadsloth klopt niet eens, dat was iets van vuurwerkliefhebbers in napraat, ik lees daar weinig van eerlijk gezegd. Kwam op mij ook over als stoken... En ik vraag me serieus af waarom... ze doet je er bewust pijn mee, daar had ze wel even over na mogen denken.
Juist. Tuurlijk is het stoken.
maandag 31 december 2018 om 23:35
Al dagen lang wordt in dat topic op iedereen afgegeven die vuurwerk afsteekt. Nou maakt dezoveelste kneus weer eens zelf een bom, steekt die af met zijn kindertjes erbij, maar is toevallig familie van een forummer en dan is het ineens geen kansloze kneuterige tokkie, zoals zij zelf al dagen verkondigen?
maandag 31 december 2018 om 23:37
Nemaìn’ schreef: ↑31-12-2018 23:35Al dagen lang wordt in dat topic op iedereen afgegeven die vuurwerk afsteekt. Nou maakt dezoveelste kneus weer eens zelf een bom, steekt die af met zijn kindertjes erbij, maar is toevallig familie van een forummer en dan is het ineens geen kansloze kneuterige tokkie, zoals zij zelf al dagen verkondigen?
Nee dan is het ineens een lieve vader en fantastische echtgenoot. Toch ging het vuurwerk voor.
maandag 31 december 2018 om 23:37
Nee dan is het anders, ofseau...Nemaìn’ schreef: ↑31-12-2018 23:35Al dagen lang wordt in dat topic op iedereen afgegeven die vuurwerk afsteekt. Nou maakt dezoveelste kneus weer eens zelf een bom, steekt die af met zijn kindertjes erbij, maar is toevallig familie van een forummer en dan is het ineens geen kansloze kneuterige tokkie, zoals zij zelf al dagen verkondigen?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.