Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 31 december 2018 om 21:58
Ik (heel oud) vond er nooit een reet aan, maar mijn dochter (zeventien) is al jaren lang dol op Pink Floyd. Ze heeft zelfs een fanshirt
En door haar ben ik Pink Floyd inmiddels ook gaan waarderen.
maandag 31 december 2018 om 22:30
Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.
(Ja ik dacht ik zet het hier maar neer anders ontploft dat topic helemaal)
maandag 31 december 2018 om 22:31
Ik zit me al zooooo lang in te houden.Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 22:30Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.
maandag 31 december 2018 om 22:32
Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 22:30Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.
Eens. Nul medelijden.
maandag 31 december 2018 om 22:37
Dat zegt dus ook wat over consumentenvuurwerk. Iedereen kan maar vuurwerk kopen, maar niet iedereen is geschikt.Lady*Voldemort schreef: ↑31-12-2018 22:30Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.
Verder vind ik deze post een beetje ongepast. Straks leest die arme vrouw hier ook mee.
maandag 31 december 2018 om 22:37
Dankzij keuzefilm van koters weet ik nu dat de wereld teruggegeven gaat worden aan de dino's.
Maar vrees niet, als je mooi bent blijven je kleren schoon en heel. En jij ook.
Gelukkig nu weer laatste van de 2000.
Maar vrees niet, als je mooi bent blijven je kleren schoon en heel. En jij ook.
Gelukkig nu weer laatste van de 2000.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 31 december 2018 om 22:38
Dat is het hem he. Het is geen consumentenvuurwerk, het is illegaal vuurwerk. Precies om deze reden.
Dat bericht is hier uitstekend gepast.
maandag 31 december 2018 om 22:39
maandag 31 december 2018 om 22:39
maandag 31 december 2018 om 22:41
Hoe weet je dat het illegaal vuurwerk is? Ik weet ook dat legaal vuurwerk enorm veel schade kan aanrichten. Van dichtbij meegemaakt. Al helemaal als je er een bom van maakt.
maandag 31 december 2018 om 22:41
maandag 31 december 2018 om 22:42
maandag 31 december 2018 om 22:42
maandag 31 december 2018 om 22:43
Kinderen gewond
In Breda zijn twee kinderen gewond geraakt door zwaar vuurwerk. Een van hen zou met een ambulance naar het ziekenhuis zijn gebracht.
In een huis aan de Arenberglaan in het noordwesten van de stad werd een ruit vernield door zwaar vuurwerk, meldt Omroep Brabant. Volgens een woordvoerder van de politie zijn de kinderen gewond "aan hun lichaam".
Ik bedoel dit soort mongolen moet je gewoon uit de ouderlijke macht flikkeren.
In Breda zijn twee kinderen gewond geraakt door zwaar vuurwerk. Een van hen zou met een ambulance naar het ziekenhuis zijn gebracht.
In een huis aan de Arenberglaan in het noordwesten van de stad werd een ruit vernield door zwaar vuurwerk, meldt Omroep Brabant. Volgens een woordvoerder van de politie zijn de kinderen gewond "aan hun lichaam".
maandag 31 december 2018 om 22:44
EensStar² schreef: ↑31-12-2018 22:43Kinderen gewond