Napraattopic deel 107

16-12-2018 19:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 21:54
Is die echt van hun? Of is het gewoon een Haagse uitspraak.

Staat erbij: uitdrukking bestond al maar door hen nieuw leven ingeblazen waardoor het weer gangbaar is geworden.
RikM schreef:
31-12-2018 21:53
Dat Pink Floyd hè... Nooit begrepen wat mensen daar aan vinden. Of moet je daar heel oud voor zijn?
Ik (heel oud) vond er nooit een reet aan, maar mijn dochter (zeventien) is al jaren lang dol op Pink Floyd. Ze heeft zelfs een fanshirt :proud:

En door haar ben ik Pink Floyd inmiddels ook gaan waarderen.
RikM schreef:
31-12-2018 21:56
Staat erbij: uitdrukking bestond al maar door hen nieuw leven ingeblazen waardoor het weer gangbaar is geworden.
Ik ben wel met veel van die oud-Haagse uitdrukkingen opgegroeid. Gewoon in de dagelijkse taal en niet door K&B :)
Plaspauze!
RikM schreef:
31-12-2018 22:22
Plaspauze!
Zeikerd.
RikM schreef:
31-12-2018 22:22
Plaspauze!

Bier zeker?
Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.

(Ja ik dacht ik zet het hier maar neer anders ontploft dat topic helemaal)
Lady*Voldemort schreef:
31-12-2018 22:30
Het was dus gewoon een domme lapzwans die zo stom was om zelf een vuurwerkbom te maken met een te kort lontje. Dus nee, ik ga die petitie niet tekenen. Mocht er echter ooit een petitie worden gestart tegen domme lapzwansen sta ik vooraan.

Ik zit me al zooooo lang in te houden.
Lady*Voldemort schreef:

Eens. Nul medelijden.
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 22:31

:proud:
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 22:31
Pas maar op, straks ontplof je nog.
Lady*Voldemort schreef:

Dat zegt dus ook wat over consumentenvuurwerk. Iedereen kan maar vuurwerk kopen, maar niet iedereen is geschikt.
Verder vind ik deze post een beetje ongepast. Straks leest die arme vrouw hier ook mee.
Dankzij keuzefilm van koters weet ik nu dat de wereld teruggegeven gaat worden aan de dino's.
Maar vrees niet, als je mooi bent blijven je kleren schoon en heel. En jij ook.

Gelukkig nu weer laatste van de 2000.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
SadSloth schreef:
31-12-2018 22:37
Dat zegt dus ook wat over consumentenvuurwerk. Iedereen kan maar vuurwerk kopen, maar niet iedereen is geschikt.
Verder vind ik deze post een beetje ongepast. Straks leest die arme vrouw hier ook mee.
Dat is het hem he. Het is geen consumentenvuurwerk, het is illegaal vuurwerk. Precies om deze reden.
Dat bericht is hier uitstekend gepast.
SadSloth schreef:
31-12-2018 22:37

Maakt die man niet slimmer toch?
Star² schreef:
31-12-2018 22:33
:proud:
Echt uren!
Die oudejaarstopics zijn echt nooit leuk. Niemand vindt oud en nieuw leuk, niemand vindt vuurwerk leuk en ze gaan allemaal vroeg naar bed. :sick:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
31-12-2018 22:39
Die oudejaarstopics zijn echt nooit leuk. Niemand vindt oud en nieuw leuk, niemand vindt vuurwerk leuk en ze gaan allemaal vroeg naar bed. :sick:

:rofl:
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 22:38
Dat is het hem he. Het is geen consumentenvuurwerk, het is illegaal vuurwerk. Precies om deze reden.
Dat bericht is hier uitstekend gepast.
Hoe weet je dat het illegaal vuurwerk is? Ik weet ook dat legaal vuurwerk enorm veel schade kan aanrichten. Van dichtbij meegemaakt. Al helemaal als je er een bom van maakt.
Nouschi schreef:
31-12-2018 22:39
Ik vind oud en nieuw niet leuk, vuurwerk wel, de cava ook en ik ga alleen vroeg naar bed als ik moet werken!
SadSloth schreef:
31-12-2018 22:41
Hoe weet je dat het illegaal vuurwerk is? Ik weet ook dat legaal vuurwerk enorm veel schade kan aanrichten. Van dichtbij meegemaakt. Al helemaal als je er een bom van maakt.

Nou zelf een vuurwerkBOM maken klinkt niet echt legaal wel?
SadSloth schreef:
31-12-2018 22:41
Op het moment dat je er een bom van maakt is het al niet meer legaal :idee:
Kinderen gewond
In Breda zijn twee kinderen gewond geraakt door zwaar vuurwerk. Een van hen zou met een ambulance naar het ziekenhuis zijn gebracht.

In een huis aan de Arenberglaan in het noordwesten van de stad werd een ruit vernield door zwaar vuurwerk, meldt Omroep Brabant. Volgens een woordvoerder van de politie zijn de kinderen gewond "aan hun lichaam".

Ik bedoel dit soort mongolen moet je gewoon uit de ouderlijke macht flikkeren.
Star² schreef:
31-12-2018 22:42
Nou zelf een vuurwerkBOM maken klinkt niet echt legaal wel?
:high5:

En verder optyfen naar dat topic met jankers.
Star² schreef:
31-12-2018 22:43
Kinderen gewond
In Breda zijn twee kinderen gewond geraakt door zwaar vuurwerk. Een van hen zou met een ambulance naar het ziekenhuis zijn gebracht.

In een huis aan de Arenberglaan in het noordwesten van de stad werd een ruit vernield door zwaar vuurwerk, meldt Omroep Brabant. Volgens een woordvoerder van de politie zijn de kinderen gewond "aan hun lichaam".

Ik bedoel dit soort mongolen moet je gewoon uit de ouderlijke macht flikkeren.
Eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven