Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

dinsdag 1 januari 2019 om 07:20
Goedemorgen!
En een heel goed nieuwjaar!
Ik sliep slecht dus ben maar met de hond gaan wandelen. Het was nu rustig. Hond opgelucht. We liepen gisterenavond en vannacht naar schoonzus en 's nachts natuurlijk weer terug. Gelukkig rolstoel mee, kon hij lekker op schoot zitten (oudste kan niet zover wandelen, zeker niet na een vermoeiende avond)
We hadden wel een gezellige avond, spelletje is niet afgekomen. Nieuwjaar kwam er tussendoor
VGM, ik denk met topics hier op Viva ook wel eens "goh, als dat alles is", maar ja, zo kun je bijna alles wegrelativeren, natuurlijk. En dat is misschien wel eens goed, zowel voor andere mensen als voor jezelf (in mijn geval in elk geval) maar dat neemt niet weg dat een verstopte neus erg vervelend is met slapen
Wat ook zwaar kl*te is, is als je dekbedhoes je pijn doet aan je armen, door het eczeem
Ik ga maar eens online zo'n katoensatijnen dekbed bestellen.
En een heel goed nieuwjaar!
Ik sliep slecht dus ben maar met de hond gaan wandelen. Het was nu rustig. Hond opgelucht. We liepen gisterenavond en vannacht naar schoonzus en 's nachts natuurlijk weer terug. Gelukkig rolstoel mee, kon hij lekker op schoot zitten (oudste kan niet zover wandelen, zeker niet na een vermoeiende avond)
We hadden wel een gezellige avond, spelletje is niet afgekomen. Nieuwjaar kwam er tussendoor

VGM, ik denk met topics hier op Viva ook wel eens "goh, als dat alles is", maar ja, zo kun je bijna alles wegrelativeren, natuurlijk. En dat is misschien wel eens goed, zowel voor andere mensen als voor jezelf (in mijn geval in elk geval) maar dat neemt niet weg dat een verstopte neus erg vervelend is met slapen

Wat ook zwaar kl*te is, is als je dekbedhoes je pijn doet aan je armen, door het eczeem

Later is nu

dinsdag 1 januari 2019 om 14:12
De beste wensen voor iedereen!
Ik ben er gister avond achter gekomen dat je vanuit mijn slaapkamer de beste vuurwerkshow ooit hebt.
Heb een filmpje gemaakt, dat was al nadat we voor de pot hadden samen hadden afgestoken en hadden staan kijken. (Mijn slaapkamer is achter). Ik heb gewoon nog nooit zo genoten van alleen het vuurwerk al, het ging tot 1 uur s nachts zo door:
https://i.imgur.com/ej1xBa9.mp4

Ik ben er gister avond achter gekomen dat je vanuit mijn slaapkamer de beste vuurwerkshow ooit hebt.

https://i.imgur.com/ej1xBa9.mp4

dinsdag 1 januari 2019 om 14:17
Ik heb een kilo vocht verloren.

Maar het was wel gezellig. Niet over serieuze dingen gepraat. Mijn moeder heeft haar artistieke kant ontdekt waarvan ze altijd riep dat ze die niet had. Het hele huis hangt vol met schilderen en ze zijn echt heel leuk. Mijn broertje was er ook, dat is gewoon een leuke jonge kerel die serieus goed bezig is met zijn leven. Ik zei sowieso altijd al dat mijn ouders per kind beter werden. Kon wel aan mijn pa merken dat hij blij was dat ik gekomen was.
dinsdag 1 januari 2019 om 15:07
Wat fijn Yellow, dat bezoekje aan je ouders heeft goed uitgepakt.
Wij keken zó vanuit de polder naar de " grote " stad , daar was het vuurwerk ook zo mooi.
Net even bij moeder nieuwjaarswensen gebracht en nu het bed verschoond en zit ik op de bank met een megamand vouwwas naast me.
Ik zet maar even een dvdtje aan en dan vouw ik kijkende voort de was op.
Voor vanavond lekker simpel eten, kip met patat. Geen zin in uitgebreid kokkerellen vandaag, ben nog aan het uitbuiken van vannacht.
Wij keken zó vanuit de polder naar de " grote " stad , daar was het vuurwerk ook zo mooi.
Net even bij moeder nieuwjaarswensen gebracht en nu het bed verschoond en zit ik op de bank met een megamand vouwwas naast me.
Ik zet maar even een dvdtje aan en dan vouw ik kijkende voort de was op.
Voor vanavond lekker simpel eten, kip met patat. Geen zin in uitgebreid kokkerellen vandaag, ben nog aan het uitbuiken van vannacht.

lientje69 wijzigde dit bericht op 01-01-2019 17:24
0.10% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

dinsdag 1 januari 2019 om 15:07
Wauw Yellow wat lees ik nu! Wat fijn dat het goed ging 
Ik ben inmiddels weer thuis. Wel ontzettend brak, en mijn stem is half weg. Maar wat een topavond heb ik gehad. Veel gelachen, gegeten, herinneringen opgehaald.
We zouden nog spelletjes doen maar dat is er helemaal niet meer van gekomen. We hebben vooral lekker op de bank gehangen en (vals) meegezongen met muziek. Bijna iedereen had ook al wat alcohol op dus niemand was meer nuchter haha.
Vuurwerk viel ook wel mee, ik had het idee dat het veel rustiger was dan vorig jaar.
Het vuurwerk wat er te zien was, was vooral siervuurwerk. En echt heel mooi! Vriendin vertelde dat er vlakbij hun nieuwe huizen waren gebouwd, en daarvandaan kwam ook heel mooi vuurwerk. Was een prima avond zo.

Ik ben inmiddels weer thuis. Wel ontzettend brak, en mijn stem is half weg. Maar wat een topavond heb ik gehad. Veel gelachen, gegeten, herinneringen opgehaald.
We zouden nog spelletjes doen maar dat is er helemaal niet meer van gekomen. We hebben vooral lekker op de bank gehangen en (vals) meegezongen met muziek. Bijna iedereen had ook al wat alcohol op dus niemand was meer nuchter haha.
Vuurwerk viel ook wel mee, ik had het idee dat het veel rustiger was dan vorig jaar.
Het vuurwerk wat er te zien was, was vooral siervuurwerk. En echt heel mooi! Vriendin vertelde dat er vlakbij hun nieuwe huizen waren gebouwd, en daarvandaan kwam ook heel mooi vuurwerk. Was een prima avond zo.

dinsdag 1 januari 2019 om 16:04
Ook voor mij allemaal een gelukkig en liefdevol 2019!
Dreamer, heb je helemaal gelijk in hoor. Ik vind het ook irritant als bijv mijn sokken afgezakt zijn in mijn laarzen of als er een hele bus poedersuiker leegvalt in mijn keuken. (echt gebeurd dus vandaag) Ik zal ook nooit hardop uitspreken dat een ander zeikt.
Ik had best wel last van het vuurwerk, ben even na 12-en mijn bed in gedoken met migraine. (en slaap altijd met oordoppen in). Vandaag voel ik mij redelijk.
Yellow, heerlijk moet dat voelen dat het zo goed ging!
Dreamer, heb je helemaal gelijk in hoor. Ik vind het ook irritant als bijv mijn sokken afgezakt zijn in mijn laarzen of als er een hele bus poedersuiker leegvalt in mijn keuken. (echt gebeurd dus vandaag) Ik zal ook nooit hardop uitspreken dat een ander zeikt.
Ik had best wel last van het vuurwerk, ben even na 12-en mijn bed in gedoken met migraine. (en slaap altijd met oordoppen in). Vandaag voel ik mij redelijk.
Yellow, heerlijk moet dat voelen dat het zo goed ging!

dinsdag 1 januari 2019 om 19:17
Het is net als met kinderen nartjie. Allemaal verschillend.
Ik moest net lachen om zorgkind.
At hier mee, ging nog even naar boven naar dochter, komt terug de trap af , loopt de keuken in en komt de kamer inlopen met een oliebol,
Dus ik zeg: doe alsof je thuis bent.
Hij, ondertussen een hap nemend, moet ik hem terugleggen?
Maar ze zijn zo lekker ..
Afijn. Hij voelt zich goed op zijn gemak bij ons dus
Ik moest net lachen om zorgkind.
At hier mee, ging nog even naar boven naar dochter, komt terug de trap af , loopt de keuken in en komt de kamer inlopen met een oliebol,
Dus ik zeg: doe alsof je thuis bent.
Hij, ondertussen een hap nemend, moet ik hem terugleggen?
Maar ze zijn zo lekker ..
Afijn. Hij voelt zich goed op zijn gemak bij ons dus

dinsdag 1 januari 2019 om 21:34
Zeker Char.
En het is verder ook een schat van een knul.
Eergisteren had ik wat strijd met dochter.
Hij ging eerst met haar praten ( hij was het wel eens met mijn standpunt), kwam later met dochter naar mij toe en sommeerde dochter om te beginnen met mij een knuffel te geven.
Daarna hielp hij dochter met het naar voren brengen van een door hun tweeën bedacht compromis.
Echt geweldig.
Hij kan soms best dwars, eigenwijs of moeilijk zijn ( want ja, puber met add/ autisme en onveilige hechting in jeugd) maar het is toch wel een schatje hoor.
En het is verder ook een schat van een knul.
Eergisteren had ik wat strijd met dochter.
Hij ging eerst met haar praten ( hij was het wel eens met mijn standpunt), kwam later met dochter naar mij toe en sommeerde dochter om te beginnen met mij een knuffel te geven.

Daarna hielp hij dochter met het naar voren brengen van een door hun tweeën bedacht compromis.
Echt geweldig.
Hij kan soms best dwars, eigenwijs of moeilijk zijn ( want ja, puber met add/ autisme en onveilige hechting in jeugd) maar het is toch wel een schatje hoor.

dinsdag 1 januari 2019 om 21:37
dinsdag 1 januari 2019 om 22:25
Hoera, het doet het
Iedereen een goed en voorspoedig 2019.
Nartjie, hele leuke foto`s heb je neer gezet, wat zijn het leuke diertjes.
Lientje, het is toch fijn dat jouw zorgkind zich zo goed thuis gaat voelen bij jou.
Het is fijn dat hij het zo goed doet met jouw dochter.
Jolly beterschap, ziek zijn is echt niet leuk.
VGM, hoe gaat het nu met jou ???? Is de apraxi verdwenen of worstel je nog steeds met de dagelijkse routine?
Yellow, wat een stap voorwaarts, even naar jouw ouders, heel erg fjn dat je het hebt aangedurft en hebt gedaan.
Ik kan nog niet terug scrollen, maar ik ben weer online.
Ik had eerst firefox, maar dan kan ik niet reageren, de rode balk is zo opdringend aanwezig, ik erger mij kapot.
Nu werk ik via chrome en zie de gekste videofilmpjes en reclame langs komen.
Het is en blijft voor mij een ongrijpbaar iets, het internet gebeuren.
Iedereen een goed en voorspoedig 2019.
Nartjie, hele leuke foto`s heb je neer gezet, wat zijn het leuke diertjes.
Lientje, het is toch fijn dat jouw zorgkind zich zo goed thuis gaat voelen bij jou.
Het is fijn dat hij het zo goed doet met jouw dochter.
Jolly beterschap, ziek zijn is echt niet leuk.
VGM, hoe gaat het nu met jou ???? Is de apraxi verdwenen of worstel je nog steeds met de dagelijkse routine?
Yellow, wat een stap voorwaarts, even naar jouw ouders, heel erg fjn dat je het hebt aangedurft en hebt gedaan.
Ik kan nog niet terug scrollen, maar ik ben weer online.
Ik had eerst firefox, maar dan kan ik niet reageren, de rode balk is zo opdringend aanwezig, ik erger mij kapot.
Nu werk ik via chrome en zie de gekste videofilmpjes en reclame langs komen.
Het is en blijft voor mij een ongrijpbaar iets, het internet gebeuren.