Mode & Beauty alle pijlers

Vermoeide ogen

02-01-2019 12:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd naar tips voor het volgende. Ik heb vrij kleine ogen. Daarmee bedoel ik dat mijn oogleden als ik normaal voor me uit kijk, een beetje hangen. Ik bedoel daar niet mee dat het vet boven mijn ogen hangt en dat dit mijn ogen belemmerd, maar ik heb mijn ogen gewoon half dicht zeg maar. Ik kijk hierdoor altijd vermoeid uit de ogen en ik krijg daardoor weleens opmerkingen dat ik er vermoeid uitzie of dat ze aan me vragen of ik moe ben. Best vervelend.
Het stoort me echt niet zo erg dat ik er cosmetisch iets aan wil doen, maar kan ik bijvoorbeeld met make-up iets wakkerder ogen? Ik vind het niet bepaald mooi om witte/lichte eyeliner op mijn onderste waterrand aan te brengen, omdat dit echt opvalt.

Tips zijn dus welkom!
anoniem_380101 wijzigde dit bericht op 02-01-2019 14:07
10.46% gewijzigd
Witte/lichte oogschaduw op het bewegende deel van je bovenste ooglid. Dan in de plooi donkere oogschaduw aanbrengen en naar boven toe vervagen. Direct onder je wenkbrauw dan weer licht/highlighter.

En een tipje highlighter in de binnenste ooghoekjes.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb mooie resultaten gezien met een wenkbrauwlift door botox. Wie weet is dat iets voor je?
Google eens op Dream Eyes. Stickertjes. Je kan ze bij het Kruidvat halen, daar zijn ze vrij duur. Ik heb ze uit China en betaalde 18 dollar voor een voorraad voor een maand of 8. Was zeer sceptisch maar vanwege de lage prijs de gok gewaagd. En ze zijn elke stuiver waard.

Ik ben 50+, hangende oogleden, maar niet ernstig genoeg voor een operatie vond ik. Oogschaduw droeg ik nooit meer omdat het in no time in mn oogplooien zat. Nu kan dat weer, ik zie er frisser uit en, ook niet onbelangrijk, ik heb minder vaak hoofdpijn.
vivapimpelmees schreef:
02-01-2019 13:05
Google eens op Dream Eyes. Stickertjes. Je kan ze bij het Kruidvat halen, daar zijn ze vrij duur. Ik heb ze uit China en betaalde 18 dollar voor een voorraad voor een maand of 8. Was zeer sceptisch maar vanwege de lage prijs de gok gewaagd. En ze zijn elke stuiver waard.

Ik ben 50+, hangende oogleden, maar niet ernstig genoeg voor een operatie vond ik. Oogschaduw droeg ik nooit meer omdat het in no time in mn oogplooien zat. Nu kan dat weer, ik zie er frisser uit en, ook niet onbelangrijk, ik heb minder vaak hoofdpijn.
Je kunt dus oogschaduw over die sticker doen?
lemoos2 schreef:
02-01-2019 13:40
Je kunt dus oogschaduw over die sticker doen?
Yep dat kan. En die dingen zijn echt vrijwel onzichtbaar, zelfs met je ogen dicht.
Lijkt mij ideaal, ga mij er eens in verdiepen (vooral dat minder hoofdpijn door de boel onbewust op te hijsen klinkt aanlokkelijk)
Sorry voor mijn onduidelijke omschrijving, maar ik bedoel dus eigenlijk meer dit (dus geen hangende oogleden).

https://goo.gl/images/HZgX7h
vivapimpelmees schreef:
02-01-2019 13:05

Wow, ik heb zojuist een kort filmpje op youtube ervan gezien ‘Wondereyes’ en wat werkt dat ongelofelijk goed zeg!
Die ga ik ook bestellen. Heb je ze van Aliexpress?
Taralina schreef:
03-01-2019 02:54
Wow, ik heb zojuist een kort filmpje op youtube ervan gezien ‘Wondereyes’ en wat werkt dat ongelofelijk goed zeg!
Die ga ik ook bestellen. Heb je ze van Aliexpress?
Nee, ik heb ze via Vogue Gadgets.
Vivapimpelmees, wat een eyeopener, dat zoiets bestaat! Ik wil ze ook.
Voel je ze zitten?
Waar plaats je ze precies? Op of onder de vouw in je ooglid?
Desalniette- schreef:
03-01-2019 09:23
Vivapimpelmees, wat een eyeopener, dat zoiets bestaat! Ik wil ze ook.
Voel je ze zitten?
Waar plaats je ze precies? Op of onder de vouw in je ooglid?
Als je ze goed plakt, voel je ze echt amper. En als ze een mm fout zitten, dan ziet dat er echt raar uit hahaha, en dat voel je meteen.
Even handig in worden. Ik plak ze in de vouw.
P3arl schreef:
02-01-2019 16:53
Sorry voor mijn onduidelijke omschrijving, maar ik bedoel dus eigenlijk meer dit (dus geen hangende oogleden).

https://goo.gl/images/HZgX7h

Wat je wilt wegwerken maak je donker, wat je wilt benadrukken maak je licht. Dus geen donkere oogschaduw op je bewegende ooglid, maar juist wit/highlighter. Geen zwarte eyeliner, maar heel zachtbruin. Google eens op filmpjes voor hangende oogleden. Die heb jij niet, maar de manier van opmaken is wel vergelijkbaar.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik wilde gaan bestellen bij Vogue gadgets, maar die accepteren alleen cc of paypal, helaas. Ik ga eens bij het kruidvat kijken.
Kruidvat kent geen dream eyes, vivapimpelmees.

Weet iemand hoe die dingetjes daar dan wel heten?
In het filiaal bij mij in de buurt waren ze niet te vinden inderdaad. Ik weet niet goed welke zoekterm ik moet gebruiken om ze ergens te vinden.
Help! Ik wil dream eyes!
Ik heb ze (want yolo) bij Aliexpress besteld, 2x 600 stickertjes, 1 rol S en 1 rol L. Voor de spotprijs van 2,12 inclusief alles.
Nu even een maand wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven