NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
miggel

hier ook mooi weer

heb pauze, jaarlijkse opfristraining...maar na 5 jaar t zelfde wordt t wel erg saai...
Hi NG!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Hooi!!

Hier ook mooi weer...

Mamz, hoop dat je hoofdpijn snel minder wordt!!

Klinkt goed die salade!

Geen idee wat ik ga fabrieken vandaag..
Weekend!!!

Zometeen een lekker rondje wandelen en dan patatjes eten met F.

Engie, bedankt voor je lieve sms!
quote:mamzelle schreef op 20 maart 2009 @ 14:50:

Het zal wel honger zijn geweest, maar dit soort geintjes flikken ze me dus vaker, tegen de dokter niks zeggen en tegen mij klagen.

Oudste heeft me dat 2 keer andersom geflikt....thuis kreperen van de buikpijn, echt kromliggen van de pijn. En jammeren...zag er niet goed uit.

Arts gebeld, ik wil NU langskomen, ziet er niet goed uit. Dat mocht. En dan daar aankomen en in de wachtkamer zitten......begint het kind ineens te zingen en te spelen......buikpijn over.

Arts heeft hem onderzocht....niets te vinden. Natuurlijk ga ik gelijk als je denkt dat het ernstig is, maar je voelt je toch een tikkie voor lul zitten op zo'n moment....

Hij heeft het later nog wel eens gehad, en toen heb ik hem een aleve gegeven. na een half uurtje was het weer over. Kennelijk een spastische darmstuiptrekking ofzo.
We hebben hier slavinken, piepers en die prei dus.

Even een gezonde prak, heb vanaf morgen 3 late diensten.

Ik heb net een poosje van het zonnetje zitten genieten buiten, lekker hoor.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ohhh ik bedenk me opeens dat mijn naaimachine nog bij M. staat. Niet dat ik nu dingen van plan ben om te gaan naaien maar ja, wie weet in de toekomst. Kan ik die nog gewoon terug vragen? Ik denk dat hij hem al heeft weggegooid hoor. Dus eigenlijk wil ik hem niet bellen en zien. Zekers niet. Net of ik dat aanpak om weer contact op te nemen. Kan hem evt. ook een email sturen en als hij hem nog heeft dat hij die zet bij zijn buurman, die ken ik ook heel goed, daar kan ik hem ook misschien nog ophalen. Of is dat erg kinderachtig?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik zou het zakelijk houden mleen...en kort...misschien middels een mailtje?

hoi M

Mijn naaimachine staat nog bij jou en die zou ik graag terug hebben. Als jij hem dan en dan bij de buurman neerzet, haal ik hem daar op.

Groeten

MV
aaaarrgghhhhh

zo, dat moest er ff uit hoor. Ben pogingen aan het doen de ringetjes door de stof heen te meppen voor het rijgkoord op de rug van de jurk, maar het lukt nie!!!

iemand ervaringen?
rosanna08 wijzigde dit bericht op 20-03-2009 16:29
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind het een lastige Mleen

In verband met dingen aanzwengelen die je niet wilt aanzwengelen zeg maar...

àls je het doet doe het dan zo kort en zakelijk mogelijk wat Lein zegt dus.. vind de buurman optie niet kinderachtig in ieder geval..

Hier heb je natuurlijk niks aan, maar snap je dilemma dus..

Als je de kans inschat op 90% (ik noem maar wat) dat ie dat ding allang heeft weggegooid zou ik denk ik de moeite niet nemen ivm het gezeik wat je je hiermee weer op de hals haalt..

Hai Lein! hoe is het vandaag??
Hai Roos!!

Ervaring niet met jurk, maar die ringetjes.. heb je daar zo'n tang voor????
Myleen, laat die naaimachine toch, je hebt hem al heel lang niet gemist, dus ga je hem in de toekomst ook niet missen.

Ik zou er niet het risico van gezeik voor over hebben. Je bent nu al een mooie tijd van hem af, hou dat zo!

En goedemiddag.

Spierpijn in mijn nek zeg, niet te weinig.... Daar mag Frikandel ( waar ik zooooo gek op ben ) zo lekker in knijpen na het eten. Hij gaat koken want is vrij, terwijl ik met dit mooie weer binnen zit te werken.

Zo eerst even buiten spelen met de katten
er zit een ijzeren dingetje bij die de zo'n half ringetje op zijn plaats moet houden en waar je dan op moet meppen met een hamer. Dat doe ik ook, maar mooi dat ie niet door de stof heen gaat. Het ziet er heel makkelijk uit, maar ik krijg het niet voor elkaar
Hai prut!!

Goed plan zo'n nekmassage
haaaaaai trouwens , hoe voel je je vandaag Borrielief?

Pruttie, ik wil ook zo'n frikandel!!!
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii (niet jullie hoor, maar hiero)
Nog steeds bagger Roos denk dat ik ook iets grieperigs heb ofzo.. als ik loop word ik heel slap en duizelig, en als ik dan tussendoor even mn hoofd neerleg dan gaat het eigenlijk prima

Dus ik heb de halve dag in bed gelegen en nu vond ik het wel weer welletjes, krijg wel enorme jeuk in m'n oren en heb keelpijn, dus vast oorontsteking in aantocht..

Volgens mij weet ik wel wat je bedoelt met dat ding, die hadden wij ook voor drukknopjes vroeger, maar ik heb ook wel es ringetjes in zeil gemaakt met een tang..

zet je een stip op de plek, ringetje in tang, hard drukken en daarna het stofje uit het midden verwijderen, dat ging super! misschien daar even voor kijken als het echt niet lukt?

(is al wel weer een poosje terug, maar die hebben ze wel bij hobbywinkels/fourniturenzaken)
Arme engie is je pauze al om??

Kan me wel voorstellen, zo'n training is vast nodig, maar als je ieder jaar hetzelfde moet herhalen.. ach strakkies ben je dr weer voor een jaar klaar mee!

Hoe lang duurt het nog??
balen meis, het mooie weer is voor geen goed nieuws he? En oorontsteking is ook zo vervelend

ik ga maar eens op zoek naar zo'n tangetje volgende week, dat ding dat er nu bij zit, werkt niet. Gelukkig heb ik nog ruim de tijd
Mijn man is op zoek naar zijn zaadjes
Agos Kip, heb je ze verstopt?

Hou je ei maar uit de buurt dan!
Middag!!

Ik heb zooooo heerlijk van het weer genoten vandaag. Hele middag lekker buiten gezeten met mijn gasten, echt super.

arme Borrie, ziekjes?

Hoe is het hier verder? Boro A nog gaan halen? Is ie al weer wat beter?
668, the neighbour of the Beast
Yep Boro ging op wereldreis met terroristjes...ben heel benieuwd!

Haan had zaadjes gekocht voor kruiden en groenten...en nu heb ik een kasje voor hem meegenomen...zijn die zaadjes pleitte hahahaha

Net iets te goed opgeborgen!

Mijn eieren zijn zwaar beveiligd, Borrie!
zo ik ben thuis en ik ben moe maar ik heb wel geheel zelfstandig (Onder begeleiding van itsman) mijn autobanden opgepompt. Zoals het een echte vrouw betaamt

borrie beterschap

roosje knuffel voor jouw

en ach kattenstreken, mijn huiskat had geleerd dat ie als ie met zijn pootje lang genoeg op de wekker tikte het ding ging piepen en de baasjes dan wakker werden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven