NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Moet je stikstof in de bandjes doen Itsie, hoef je nog maar 1 keer in het half jaar te checken...beter voor de bandjes ook nog.
Wat goed ben jij mevrouw Stevens. Ik ga dat Marelsman dit weekend laten doen
668, the neighbour of the Beast
Wat moeilijk doen Its, die van mij bijten me gewoon

Veels te veel gedoe om op die wekker te gaan meppen
Zo weekend
Borrie is gewoon een beetje breuh jullie blij met het lekkere weer, ik kijk van een afstandje toe

A was weer opgeknapt inderdaad, ben benieuwd hoe de reis gegaan is!

Stikstof kip? waar haal je dat? wij doen altijd gewoon ff bij de pomp bandenspanning controleren en dan eventueel bijvullen of niet geloof ook niet veel vaker dan eens per half jaar ??

Ik wil ook al weeeeeeken zaadjes zaaien heb vanalles, m'n kruidentuin is een beetje zielig nu, alleen de meerjarigen staan er nog, maar ik weet nog ff niet waar ik ze in ga zaaien en ik heb geen kasje dusss....
Nee hoor Djo, je bent 24 uur te vroeg met het weekend. Das morgen pas zo rond deze tijd. Frikandel zat er ook al 2 dagen naast toen hij gister zei dat het weekend was.

Niet zo mooi trouwens, arbeidstijdverkorting op zijn werk..... Maar zijn baan is geloof ik niet in gevaar en zo wel, dan heeft ie zo nieuw werk en anders gaat hij maar bij mij op de loonlijst
Stikstof haal je bij kwikfit of soortgelijke toko's. \kost je 2,50 per band, maar dan heb je ook wat.
quote:borrie2 schreef op 20 maart 2009 @ 17:17:

Borrie is gewoon een beetje breuh jullie blij met het lekkere weer, ik kijk van een afstandje toe

A was weer opgeknapt inderdaad, ben benieuwd hoe de reis gegaan is!

Stikstof kip? waar haal je dat? wij doen altijd gewoon ff bij de pomp bandenspanning controleren en dan eventueel bijvullen of niet geloof ook niet veel vaker dan eens per half jaar ??

Ik wil ook al weeeeeeken zaadjes zaaien heb vanalles, m'n kruidentuin is een beetje zielig nu, alleen de meerjarigen staan er nog, maar ik weet nog ff niet waar ik ze in ga zaaien en ik heb geen kasje dusss....

Waar heb jij je zaadjes bewaard?

Ach voor jou is dit weer helemaal niet leuk....

Ik loop van de zomer ook weer te zeiken dat het best at minder kan met die zon en hitte enzo

Maar nu is het wel effe heel erg lekker!
hahahaha, prut, mijn kat was te slim om kat te zijn, Was duidelijk van itsman geweest (ook hoogbegaafd dus)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lekker mee doorgaan Kip

Die van mij zitten in m'n zaadjesdoos (m'n inmiddels te kleine zaadjesdoos dus er liggen er ook wat naast)

En ik heb allemaal bijzondere tomaten en peperzaden gekregen die ik nog ga uitproberen! Hoop dat het me eindelijk es lukt er een fatsoenlijke plant van te maken...
Ik word doodmoe van die vent, hij zoekt op de achterlijkste plaatsen....
quote:pruttel schreef op 20 maart 2009 @ 17:17:

Nee hoor Djo, je bent 24 uur te vroeg met het weekend. Das morgen pas zo rond deze tijd. Frikandel zat er ook al 2 dagen naast toen hij gister zei dat het weekend was.

Eh schat, waarom zingt de top 40 dan..:

HET IS WEER VRIJDAG, DE WEEK IS VOOR VOORBIJ!!
Ik lees iets over zaadjes en stikstof.. ik volg het ff niet meer
Dat doet die van mij ook altijd èèrst zoeken (en overhoop halen) waar het het minst waarschijnlijk ligt..

Om het uiteindelijk door mij van zn vaste plek te laten plukken..

Ik vraag dan meestal sarcastisch of ie niet eerst de vriezer ofzo leeg moet halen? misschien ligt het daar wel op de bodem, en of ie em daarna meteen ff ontdooit en uitsopt... doet ie nòòit....
denk dat zoiets een mannending is, hier hetzelfde
en dan vooral het lief weet je zeker dat het niet daar ligt

waarop je hoor jaaaaaaa, dat weet ik zeker

waarnaar jij het van de desbetreffende plaats plukt
juist its

Van de week nog met een visvergunning.. zegt ie; ik heb die niet gehad!! ik nog nou volgens mij wel hoor, kijk ff goed in je portemonnee of je niet beide hebt?

Nee echt niet.. nou dan ligt ie op die en die stapel op het bureau.. zuchterdezucht stapel ondersteboven... ècht niet!!

Schat ze hebben em echt niet verstuurd hoor stuur jij ff een mailtje?? ik gekke henkie een mailtje gestuurd naar de visclub of ze misschien achter waren met versturen..

Nee hoor, echt geen achterstand.. ik die stapel weer tot stapel omtoveren en wat ligt er ?? een ongeopende envelop met daarop met koeienletters; alstublieft uw nieuwe visvergunning! (òp de envelop ja! die waarschijnlijk eerst drie weken in het zicht heeft gestaan in de kamer voordat ie op die stapel belandde)

Ik maar een excuusmailtje gestuurd......
Weekend!
quote:Pilous schreef op 20 maart 2009 @ 18:03:

Weekend! u snapput tenminste...
Tuulijk.. Ik heb mijn blonde haren geverfd, dus ik heb kunstmatige inteli intelle slimheid!
Ik heb een proef ding gekocht. Een mix voor pasta uit de oven. Ik zie nu op het pak staan dat je de pasta rauw in een ovenschaal moet doen, mix erover en dan in de oven. Ongekookte pasta in de oven, ik heb er geen goed gevoel over dat dat lekker kan worden na 45 minuten. Nou ik heb nog geen honger dus ik maak de mix wel want de rest moet allemaal rauw in de ovenschaal. Nog nooit zoiets gehoord zeg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben gewoon echt blond
Welk merk mylene?
Mooi, voor mij liggen 5 gedrukte exemparen (in kleur) van m'n scriptie. Kon op werk van zus worden gekopieerd en ingebonden, scheelt flink wat geld (bij drukker/copyshop: 5 x 63 pagina's kleur x 0,95 cent + inbinden = veel geld).

Ga nu boodschappen doen en wat eten en dan naar vergadering en daarna bier drinken. Heb net wat ramen hier schoongemaakt, kan nu weer naar buiten kijken...

Handwerkringetjes, zaadjes en stikstof, heb ik geen mening van toegevoegde waarde over, vrees ik...
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:yoyo2 schreef op 20 maart 2009 @ 18:16:

Ik ben gewoon echt blond Ik ook, en dat vind ik stom, daarom nu weer donker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven