Onzeker

03-01-2019 14:05 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds enkele weken geleden heb ik een man leren kennen op een datingsite. Na leuke en intensieve gesprekken zijn we over gegaan op whatsapp. We spreken elkaar niet dagelijks, omdat we beide onregelmatig werken. Toch hebben we fijne gesprekken. Sinds zaterdag heb ik niets van deze man gehoord. Hij heeft mij ook geen gelukkig nieuwjaar gewenst...afgelopen zaterdag was ik dus begonnen met het gesprek. Nu vraag ik me af of ik weer tegen hem moet praten of het gewoon hierbij moet laten zitten? Ik heb het gevoel dat het steeds van mij kant komt of hem lastig val. Wil niet onzeker overkomen... Hij heeft een paar dagen geleden al gezegd dat hij het druk had vanwege de feestdagen enz. Heeft vaak nachtdiensten. Bood ook zijn excuses aan enz. Hij is manager van een restaurant. Viel me wel op als ik reageer hij heel enthousiast is en hele verhalen te vertellen heeft.

Iemand tips of advies om hier mee om te gaan?

P.s: ik ben 24 en hij 25
Het is donderdag, ik zou er beslist een berichtje tegenaan gooien. Beetje luchtig "Hee joh, de beste wensen nog, heb je binnenkort tijd voor een bak koffie/wijntje/lunch" zoiets.
Hij is niet echt geïnteresseerd denk ik, anders zou hij elk moment om contact met je te hebben grijpen.
Niks sturen. De interesse van zijn kant is er duidelijk niet.
...
Waarom spreken jullie elkaar alleen online?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waar is je eer en zelf respect? Ook verkocht?
.
Laat t rusten, als hij écht interesse in je heeft zal hij vanzelf reageren.
Gewoon even afwachten, en anders....next :proud:
Via Whatsapp is toch ook geen echt ‘contact’? De man zal het druk hebben.
Of hij is heel druk met werk of hij heeft geen interesse of hij is druk met andere vrouwen. Zou hem zeker een berichtje sturen om af te spreken dit weekend en dan kijken hoe het gaat.
123Lotje schreef:
03-01-2019 14:29
Laat t rusten, als hij écht interesse in je heeft zal hij vanzelf reageren.
Gewoon even afwachten, en anders....next :proud:
Bedankt! Denk dat dit het best is..
Nee, die heeft nul interesse.
Ik heb een schijthekel aan losse eindjes. Prima als hij geen interesse heeft, dat mag hij dan even netjes laten weten. Maar goed, dat ben ik.
Nachtdienst in een restaurant?
-vanille- schreef:
03-01-2019 14:26
Waar is je eer en zelf respect? Ook verkocht?
Zelfrespect.. omdat je iemand die je nog nooit gezien hebt een berichtje doet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven