Positieve test of niet?

03-01-2019 19:53 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, omdat ik een raar voor gevoel had.

Ik heb een zeer moeilijke cyclus omdat ik pcos heb, hierdoor verschilt het altijd en weet ik nooit goed wanneer wat komt qua eisprong.

Ik zat 31 december op dag 30 van me cyclus en ik heb in die avond ook wat bloed verloren ik dacht dat ik ongesteld werd. Alleen dit was 1 januari alweer over en nu verlies ik geen bloed meer alleen nog veel slijm.

Ik heb dus een test gedaan maar ik vraag me af of dit positief is?

Ik ga even kijken hoe ik een foto kan plaatsen!
Foto kan via een link, bijvoorbeeld tinypic.
https://www.mupload.nl/img/1p4hdjpi7tkez.jpg
anoniem_380938 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 21:51
91.84% gewijzigd
Eén of twee streepjes?
Such fun!1
Foto staat er als ik het goed heb!
Ja gezien. Ik zie een heel licht streepje bij de T. Misschien nog een keertje morgenochtend testen? Kijken of de lijn scherper zal worden?
Volgens mij 1 —> niet zwanger dus.

Tenminste zoals ik de tests ken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Spannend voor je, sterkte!
Ik zie een lichte tweede streep. Ik zou met ochtendurine testen morgen.
Oke! Ik ga morgen vroeg afwachten.

Wel heb ik de hele tijd een vaag /pijnlijk gevoel in me onderbuik alsof het lichte menstruatie krampen zijn
Bij mij was paar maanden terug hetzelfde streepje zichtbaar en was toch echt positief! Je hebt waarschijnlijk gewoon wat vroeg getest. Overmorgen zou die echt duidelijker moeten zijn. Spannend!
Loenske schreef:
03-01-2019 22:25
Oke! Ik ga morgen vroeg afwachten.

Wel heb ik de hele tijd een vaag /pijnlijk gevoel in me onderbuik alsof het lichte menstruatie krampen zijn
Die krampen kunnen ook zwangerschap gerelateerd zijn. Hier ook eerste weken gehad. Inmiddels 32 weken zwanger van nummer 2.
Oke! Gefeliciteerd noonootje! Ja me vriend is er erg sceptisch over die denk dat het al in de test zat en dat het gewoon komt omdat er kleurstof in zit hahaha!

Maar we gaan even geduld bewaren en ga morgen weer even naar de drogist om testjes te halen!
1-Aapje schreef:
03-01-2019 22:59
Die krampen kunnen ook zwangerschap gerelateerd zijn. Hier ook eerste weken gehad. Inmiddels 32 weken zwanger van nummer 2.
Had jij het ook met bewegen etc? Ik heb het namelijk veel met beweging. Maar misschien let ik er ook gewoon teveel op nu haha
Ik zie ook een streep hoor! Zo begon t bij mijn dochter ook, zo licht! :)
Kruidvat test?
Nou met zo een streepje begon ik ook dochter ligt nu in haar bedje. Beter echt zo een early test halen en overmorgen testen
where ever you go, go with your heart
Inderdaad, deze ‘streep’ bij mij ligt nu naast me te snurken. Hopelijk loopt het de komende paar dagen op, dan weet je het zeker!
Ik zie ook een streep! Ik had bij de tweede een vermoeden dat ik zwanger was omdat ik 2 dagen best erge menstruatiekrampen had, maar geen bloed. Nu 26 weken.
Ik zie een duidelijke streep bij de C? Wat betekend C en T nu weer
vivaratje schreef:
03-01-2019 23:45
Ik zie een duidelijke streep bij de C? Wat betekend C en T nu weer
Volgens mij betekent de c controle, dus of de test werkt. En de t test oftewel daar een streep is zwanger, geen streep? Dan niet.
Ik zie wel een streepje. Morgen met ochtendurine zou het duidelijker moeten zijn (deze was niet met ochtendurine toch?).
Mensttuatiekrampen zeggen niets. Kan wijzen op naderende menstruatie maar ook op bandenpijn door zwangerschap. Dat laatste had ik ook al vanaf week 4.
Zie het ook heel licht, mijn testen waren ook zo hoor. Na enkele dagen zag je het pas duidelijker. Wil je echt helemaal zekerheid, bloedtest laten afnemen bij de huisarts. Kan je vriend er ook niet meer aan twijfelen dan 😁
drominique schreef:
03-01-2019 23:51
Volgens mij betekent de c controle, dus of de test werkt. En de t test oftewel daar een streep is zwanger, geen streep? Dan niet.

Ah thxx dat hadden we vroeger nog niet
https://www.mupload.nl/img/ji9d93lp0r5.jpg

https://www.mupload.nl/img/0szv67f.jpg

Hierbij mijn early test van vanochtend met ochtend urine.
Ik zie niet veel (hier moet een soort plusje komen toch?). Maar helaas zit er niks anders op dan een paar dagen te wachten en nog een keer te testen als je niet ingesteld wordt. Het kan dat de eerste zo licht zijn, het kan dat een andere soort minder duidelijk is, het kan ook niks zijn. Vervelend, maar het is niet anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven