ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Wat een lekker weer! En ik ga een weekendje weg, heerlijk!! Wil jullie niet jaloers maken hoor maar ehh doen jullie een beetje rustig aan hier? Laatste keer dat ik hier 2 dagen niet was moest ik 16 pagina's bijlezen!

Fijn weekend alvast allemaal!!
Zo, heb er een paar uur over gedaan het topic weer terug te vinden en alles door te lezen

Ben superdruk met de site van mijn broer (waar ik het beheer van heb) en thuis enorm druk, dus ff niet geweest. Ook dit weekend nog even krankzinnig druk, daarna zal de rust weer wederkeren (hoop ik). Zwieb: je krijgt van mij die tas, wil niet langer treuzelen. Ik gebruik hem toch niet, anders ligt hij stof te vergaren. Ik ga je een mailtje sturen, ok?

TOP: fijn weekend en geniet ervan! Hou je pootje omhoog, hé?
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Geniet van je weekend weg, TOP! Ik hoop dat het weer zo mooi blijft!
Ik heb in de aanbieding: 3 pc's en 1 server. Op te halen in regio 035.

Wie ze wil hebben: mailen naar spijker.viva@gmail.com
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Moordwijfs boetiekje haha, leuke naam.

Maarruh wat een gave schoenen, helaas ook hier een 38 en zelfs met dikke sokken (haha) gaat het niet lukken.

Die zwarte tas is erg leuk. Past 'ie wel om je schouders? Ben ik nog op tijd trouwens (heb het hele topic nog niet bijgelezen)

Wat zoek jij? Heb mannnendockers (ha komt zij weer met die dockers en andere spulletjes, maar heb nog geen shop/boetiek of winkeltje ;-0,

Jennie
Krokusje, van harte met je zw schap. Geen kleding meer, maar wel nog wat beebboeken?Interesse?

Jennie
Krokusje, van harte met je zw schap. Geen kleding meer, maar wel nog wat beebboeken?Interesse?

Jennie
Varisha, noa en vlinder, jullie pakjes zijn vandaag in de brievenbus gegaan!! Heel veel plezier ermee!!
TOP, bedankt voor de prachtige fallus impudicus

Schravelvot, jij ook bedankt voor de leuke dingetjes, dametje gaat ook heel blij met je zijn en ook met de post van taartje! En ik heb de doos nog maar weer eens hergebruikt om spulletjes naar TOP te sturen.

En ik had nog een pakje, maar daar zat gewoon babyvoeding in (ook wel practisch dat de verzekering en ik het daar nu over eens zijn natuurlijk). Arme postbode, maar hij moest er erg om lachen en deed zelfs de deur even voor me dicht
Ik was al bang dat ik vel zou moeten lezen maar het valt erg mee

Krokusje van harte met je zwangerschap! Positiekleding heb ik wel maar die houd ik nog even zelf. You never know

TOP een heel fijn weekend! Volgens mij blijft het zulk weer, boffen!

Krissie en Ieneminie zijn de pakketjes (toevallig vandaag al) bezorgd?

Raar dat er zoveel bezorgtijd tussen de pakjes kan zitten terwijl ze op dezelfde dag gepost zijn.
Ah kijk! Graag gedaan Krissie! Het was voor elk dametje iets toch? (of heb ik je mail toen verkeerd begrepen?)
Dankzij het programma Klussen&daten kwam ik op het idee om mijn witte deurkastjes op te pimpen met zwart/wit barok papier in dezelfde stijl als het rolgordijn.Het is mooooooi geworden.Maar ja nu ga ik de hele keuken oppimpen dus al het appeltjes groene decoratie spul gaat eruit en je raad het al naar mijn album :-))

De garage zou leeggemaakt worden heeft die man autopech dus dat word verschoven....

Céstelle heb je je auto al leeg gehaald:-))
Heeft er iemand misschien nog een kortingsbon voor landal greenparcs liggen en daar niets mee doet??
marels, laarzen en birkies kan ik ook via dhl versturen.. wil je em dan thuis of op een dhl servicepoint laten bezorgen.. is maar 4,50 verzendkosten.. vind wel fijn om een ander alternatief te hebben dan die stomme tnt..
Op marktplaats staan ze sowieso veel taartje, die bonnen! Mocht je het hier niet vinden!
quote:taartje81 schreef op 20 maart 2009 @ 16:43:

Heeft er iemand misschien nog een kortingsbon voor landal greenparcs liggen en daar niets mee doet??Ik krijg die dingen regelmatig via de mail, zal het even in de gaten houden voor je.
Graag!!!!!
Varisha, je pakje met boeken is vandaag op de post gegaan hoor!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Thuis is prima Biba, die punten zullen hier in de buurt niet zo veel zitten.

Geven ze dat ook wel gewoon bij de buren af als ik niet thuis ben? Want daar zit dik kans in namelijk.
668, the neighbour of the Beast
Ann Liv: wat is die slinger MOOI geworden zeg! Nog mooier dan ik gedacht had! Zwiepje kan nu al helemaal niet meer wachten op zijn verjaardag! Superbedankt!
Gelukkig Zwieber! Fijn dat Zwiepje hem ook leuk vindt, ondanks dat er geen zwart in zit. Mijn moeder zei toen ze hem zag: heb jíj die gemaakt?!
quote:taartje81 schreef op 20 maart 2009 @ 16:43:

Heeft er iemand misschien nog een kortingsbon voor landal greenparcs liggen en daar niets mee doet??

Hoi ik heb een bon liggen.

Wilde hem laatst gebruiken, maar wat bleek met bon was ik meer kwijt dat als ik gewoon boekte.

Maarre je mag de mijne hebben hoorl
Jacqie, super!!

Kan ik jou nog ergens blij mee maken??

Mail me maar taartje81@hotmail.com
Meiske,

pakket is eindelijk onderweg hoor!

Mensen die plus zegels hebben voor de plantjes. Ze zijn hier erg welkom!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
c'estelle, was gezellig he!

Ben helemaal blij met het dienblaadje, staat leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven