Napraattopic deel 107
zondag 16 december 2018 om 19:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 5 januari 2019 om 19:08
Het goeie ouwe kopstootjeLady*Voldemort schreef: ↑05-01-2019 19:07Ik zit aan het bier, met een koffie ernaast. De gezonde variant op de kopstoot die ik vroeger altijd met mijn opa dronk (een bel jenever met een biertje ernaast).
Geen bijzonderheden
zaterdag 5 januari 2019 om 19:09
Nee. Bevroren druif is lekkerder.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 5 januari 2019 om 19:12
Irish coffee.
Ik slik nooit ibu. Tegen hoofdpijn Saridon.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 januari 2019 om 19:13
Allemaal unaniem? Hou mij er aub buiten met je allemaal.Kukita-Del-Barrio schreef: ↑05-01-2019 18:42We zijn t er allemaal unaniem mee eens dat de heks zich als eengedraagt in t mod topic.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 5 januari 2019 om 19:14
Ooh ja Saridon. Die ken ik nog wel van vroeger.
Misschien moet ik die ook eens weer halen. Ik mag nu eigenlijk geen ibuus meer (geen NSAID pijnstillers) sinds ik maar 1 nier heb.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 05-01-2019 19:15
0.32% gewijzigd
zaterdag 5 januari 2019 om 19:15
Kruidvat heeft een goedkope variant: PPC.Pipistrello schreef: ↑05-01-2019 19:14Ooh ja Saridon. Die ken ik nog wel van vroeger.
Misschien moet ik die ook eens weer halen. Ik mag nu eigenlijk geen ibuus meer (geen NCAID pijnstillers) sinds ik maar 1 nier heb.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Hier ook

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 5 januari 2019 om 19:16
Pipistrello schreef: ↑05-01-2019 19:14Ooh ja Saridon. Die ken ik nog wel van vroeger.
Misschien moet ik die ook eens weer halen. Ik mag nu eigenlijk geen ibuus meer (geen NCAID pijnstillers) sinds ik maar 1 nier heb.
Kruitvat heeft PPC tabletten. Is hetzelfde als Saridon maar een stuk goedkoper.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 5 januari 2019 om 19:17
Jij hoort er sowieso niet bij.

zaterdag 5 januari 2019 om 19:17
ja dat bestaat!
deze is bijvoorbeeld best te doen: https://www.snowplaza.nl/weblog/7485-re ... -gluhwein/
pinda-kaas wijzigde dit bericht op 05-01-2019 19:19
32.00% gewijzigd

zaterdag 5 januari 2019 om 19:19
Ik ben ook melig ondanks dat ik ongesteld ben.

zaterdag 5 januari 2019 om 19:20
zaterdag 5 januari 2019 om 19:21
Die past niet in een wijnglas

zaterdag 5 januari 2019 om 19:22
zaterdag 5 januari 2019 om 19:23
Groter glas regelen

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.