NIET-groepje
vrijdag 20 maart 2009 om 18:27
vrijdag 20 maart 2009 om 18:30
vrijdag 20 maart 2009 om 18:31
Ja, Roos, dat is heerlijk. Ziet er mooi uit, al zeg ik het zelf. Maandag inleveren en dan cijfer afwachten!
Ik hoop in juni/juli verder te gaan met masterscriptie, en dan in de zomer doorbuffelen. Als het meezit, kan ik in juni misschien deelnemen aan een 10daagse cursus voor masterstudenten en promovendi op het Nederlands Instituut in Rome. Dat zou echt geweldig zijn. Moet alleen kijken of het op school kan i.v.m. examens en er kunnen maar 10 studenten meedoen.
Ik hoop in juni/juli verder te gaan met masterscriptie, en dan in de zomer doorbuffelen. Als het meezit, kan ik in juni misschien deelnemen aan een 10daagse cursus voor masterstudenten en promovendi op het Nederlands Instituut in Rome. Dat zou echt geweldig zijn. Moet alleen kijken of het op school kan i.v.m. examens en er kunnen maar 10 studenten meedoen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
vrijdag 20 maart 2009 om 18:33
quote:yoyo2 schreef op 20 maart 2009 @ 18:30:
[...]
Mijn scriptie gaat over leesonderwijs
Weinig raakvlakken, vermoed ik, met mijn toekomstige scriptie, waarvan ik het onderwerp nog niet helemaal weet.
Lijkt me wel een leuk onderwerp. Leesonderwijs voor welke doelgroep?
[...]
Mijn scriptie gaat over leesonderwijs
Weinig raakvlakken, vermoed ik, met mijn toekomstige scriptie, waarvan ik het onderwerp nog niet helemaal weet.
Lijkt me wel een leuk onderwerp. Leesonderwijs voor welke doelgroep?
Everytime you make a typo, the errorists win.
vrijdag 20 maart 2009 om 18:37

vrijdag 20 maart 2009 om 18:38
Jeej!! Info, klinkt goed!! Zo'n klaar-om-in-te-leveren scriptie!
Hoop voor je dat dat door kan gaan in Rome
Benieuwd naar je cijfer!
Mijn lasagna gaat (natuurlijk) gewoon zonder voorkoken de oven in.. en komt er gaar weer uit na een minuut of 40
Volgens mij heb ik ook wel es zo'n ovenpastadinges geprobeerd, zal wel kerstpakket iets geweest zijn, was gewoon gelukt(qua gaarheid), maar niet bijzonder van smaak ofzo..
Hoop voor je dat dat door kan gaan in Rome
Benieuwd naar je cijfer!
Mijn lasagna gaat (natuurlijk) gewoon zonder voorkoken de oven in.. en komt er gaar weer uit na een minuut of 40
Volgens mij heb ik ook wel es zo'n ovenpastadinges geprobeerd, zal wel kerstpakket iets geweest zijn, was gewoon gelukt(qua gaarheid), maar niet bijzonder van smaak ofzo..
vrijdag 20 maart 2009 om 18:39