Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II

woensdag 18 maart 2009 om 16:56
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore

vrijdag 20 maart 2009 om 11:03
Je hat ook MA moote tiepe gekkie!
Me roepding hep een keuse gemaak mwa favo Havette Tante. Vanmiddach staat ze vanzelluf bei 1 (2) fan lullie op de stoep.
Vanogtent sein we naar de eerste les van een kur-zus gewees: musiek op de sgoot. Roepding hep fenameleik om me nek gehange, hoop en leik wil ze folgende kir wel op sgoot.
Aan hut eint heb ze noch wel wad koele dansmoefs late sien.
Me roepding hep een keuse gemaak mwa favo Havette Tante. Vanmiddach staat ze vanzelluf bei 1 (2) fan lullie op de stoep.
Vanogtent sein we naar de eerste les van een kur-zus gewees: musiek op de sgoot. Roepding hep fenameleik om me nek gehange, hoop en leik wil ze folgende kir wel op sgoot.
Aan hut eint heb ze noch wel wad koele dansmoefs late sien.
vrijdag 20 maart 2009 om 12:15
Zeg Koekkie van de Suiykerbuik, heb je mein vilms al afgekeken?
Hat jij nou 'Ster&stof' en 'Els is naar Bet' en nog één (uno)(weet jei welke, ik ben het vv kwijt) daar bei joauw liggen?
Ruilen voor wat niews? Voor de deet.
Zow, ik heb mijn klasse noot naar de hete bakker gestuurt op mein viets, voor wat versnappingen zo tussen door het wrecken.
Goed plan d7 ik zelf.
Hat jij nou 'Ster&stof' en 'Els is naar Bet' en nog één (uno)(weet jei welke, ik ben het vv kwijt) daar bei joauw liggen?
Zow, ik heb mijn klasse noot naar de hete bakker gestuurt op mein viets, voor wat versnappingen zo tussen door het wrecken.
Goed plan d7 ik zelf.
vrijdag 20 maart 2009 om 12:48
quote:Iseo schreef op 20 maart 2009 @ 12:15:
Goed plan d7 ik zelf.seer goet plan, ja die vilms liggen hiero, 1tje hept ik nog niet gesien, maar met deet yeahhhhh
Goed plan d7 ik zelf.seer goet plan, ja die vilms liggen hiero, 1tje hept ik nog niet gesien, maar met deet yeahhhhh
vrijdag 20 maart 2009 om 13:03

vrijdag 20 maart 2009 om 19:09
zow kom ik tuis staat der een roepding op de stoep. Gerzelig wel. heb der ma op de bank gezed en een d van d derin gedaan. (Tsjeeen saow massaker III een erig onder houdende d van d)
haal ik in tusse vriedjes (wand zo jong moed je ze nog geen chroente geve, ja je hoef mei niks te vettelen over roep dinge dad weet ik almaal instinctuief!)
haal ik in tusse vriedjes (wand zo jong moed je ze nog geen chroente geve, ja je hoef mei niks te vettelen over roep dinge dad weet ik almaal instinctuief!)

vrijdag 20 maart 2009 om 19:25