Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
vrijdag 20 maart 2009 om 20:13
@Allemaal. Ik heb weer helemaal het gevoel dat ik zwanger ben... hahaha dat heb ik al meer hier gezegd geloof ik. k zat net wat te googelen namelijk. Ik heb last van mn darmen, krampen e.d. Maar ook (ja hou je vast) van scheten. (lekker praatje) En dat schijnt normaal te zijn als je net zwanger bent omdat je darmen dan plaats moeten maken voor je baarmoeder o.i.d., Hebben de zwangeren onder ons daar last van? Dus nu weer in de positieve sferen!
@poffertjes veel plezier met sporten. Super dat je 2 streepjes hebt, succes!
@poffertjes veel plezier met sporten. Super dat je 2 streepjes hebt, succes!
vrijdag 20 maart 2009 om 21:12
quote:Liedjepiedje schreef op 20 maart 2009 @ 20:13:
Maar ook (ja hou je vast) van scheten. (lekker praatje) !
Hahaha, nou dan is mijn vriend ook al jaaaaaren zwanger
Nee hoor Liedje, ik hoop het zo voor je!
Ik zal morgen tussen de bedrijven door af en toe een blik werpen hier... erg spannend
Maar ook (ja hou je vast) van scheten. (lekker praatje) !
Hahaha, nou dan is mijn vriend ook al jaaaaaren zwanger
Nee hoor Liedje, ik hoop het zo voor je!
Ik zal morgen tussen de bedrijven door af en toe een blik werpen hier... erg spannend
Stay with me, let\'s just breathe.
vrijdag 20 maart 2009 om 21:31
Liedje ik wil niet negatief zijn maar dat heb ik ook en sinds 3 dagen ben ik kotsmisselijk, maar helaas toch een negatieve test. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel raak is, maar ik geloof niet zo in die vroege zwangerschapskwaaltjes. Die kunnen zoveel andere dingen zijn. Nou ja morgen is DE dag. Ik duim voor je!!!
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 20 maart 2009 om 21:46
Jeetje wat schrijven jullie veel (en vaak)! Dat red ik echt niet, heb het beredruk met mijn studie. Ik wil alles goed bijhouden, want een achterstand kan ik natuurlijk niet gebruiken als ik er volgend jaar nog even tussenuit wil!
Ik weet niet meer wie de tip gaf dat de vitamines bij etos in de aanbieding waren, maar bedankt daarvoor. Ik heb vanmiddag eens even goed ingeslagen. Ben daarna heerlijk op het strand gaan uitwaaien, even mijn hoofd leeg.
Spannend dat er weer getest gaat worden dit weekend, ik ben benieuwd....
Ik heb verder geen nieuws, we wachten maar af en doen ondertussen goed ons best.
Ik weet niet meer wie de tip gaf dat de vitamines bij etos in de aanbieding waren, maar bedankt daarvoor. Ik heb vanmiddag eens even goed ingeslagen. Ben daarna heerlijk op het strand gaan uitwaaien, even mijn hoofd leeg.
Spannend dat er weer getest gaat worden dit weekend, ik ben benieuwd....
Ik heb verder geen nieuws, we wachten maar af en doen ondertussen goed ons best.
vrijdag 20 maart 2009 om 21:48
@Meiske; als je het leuk lijkt zo'n damesgebeuren, ik vind het erg leuk, maar dat is persoonlijk. Ja zou best kunnen he dat de menstruatie afwijkt van de 14 dagen na de eisprong. Ik dacht het toch echt te voelen, wat steken aan de linkerkant net boven me lies zeg maar. De pijn gaat toch ook vooraf aan de eisprong? Ach ik ga maar ovu-testen gebruiken..
@Korrel; ja heerlijk dat ik nu ongi ben, kan niet wachten om te starten! Ik hoop voor jou dat je test morgen positief is!
@ Liedje; spannend hoor!
@ Poffer, wat fijn dat je weer je eisprong bijna hebt!
Heb trouwens wel in 1 keer een heftige ongesteldheidsdag de eerste dag. Met de pil kwam het wat geleidelijk op gang.
Ben benieuwd naar zwanger nieuws morgen, ik zal duimen!!!
@Korrel; ja heerlijk dat ik nu ongi ben, kan niet wachten om te starten! Ik hoop voor jou dat je test morgen positief is!
@ Liedje; spannend hoor!
@ Poffer, wat fijn dat je weer je eisprong bijna hebt!
Heb trouwens wel in 1 keer een heftige ongesteldheidsdag de eerste dag. Met de pil kwam het wat geleidelijk op gang.
Ben benieuwd naar zwanger nieuws morgen, ik zal duimen!!!
zaterdag 21 maart 2009 om 08:04
quote:Liedjepiedje schreef op 21 maart 2009 @ 07:55:
@allemaal. Ik lig nog in bed. Net de test gedaan. NEGATIEF. Terwijl ik nog steeds het gevoel heb dat ik wel zwanger ben. Alles wijst er gewoon op. Ik ga maandag een afspraak maken bij de dokter. X
voor Liedje
Balen meid, zeker met alle symptomen, dan wordt je toch erg enthousiast hè?
@allemaal. Ik lig nog in bed. Net de test gedaan. NEGATIEF. Terwijl ik nog steeds het gevoel heb dat ik wel zwanger ben. Alles wijst er gewoon op. Ik ga maandag een afspraak maken bij de dokter. X
voor Liedje
Balen meid, zeker met alle symptomen, dan wordt je toch erg enthousiast hè?
zaterdag 21 maart 2009 om 08:06
@ Allemaal: Als jullie tijd en zin hebben.. Duimen jullie voor me?
Vandaag is de 1/2 marathondag en ik ben me toch een partij zenuwachtig (waarom weet ik niet, want wat maakt het nu uit hoe snel je over die finishlijn komt??)
Anyway, ik hoop heel erg binnen 2 uur te finishen!
Fijne dag allemaal,
Liefs, T
Vandaag is de 1/2 marathondag en ik ben me toch een partij zenuwachtig (waarom weet ik niet, want wat maakt het nu uit hoe snel je over die finishlijn komt??)
Anyway, ik hoop heel erg binnen 2 uur te finishen!
Fijne dag allemaal,
Liefs, T
zaterdag 21 maart 2009 om 09:10
@liedje, wat vervelend dat ie weer negatief was zeg!!! en normaal ben je nooit zo overtijd? Misschien dan wel handig om langs de HA te gaan, ,met een bloedtest weten ze het zeker.
@toad, succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!
@poffertjes wat fijn dat je snel je eisprong hebt nu! Ik ga zo ook nog ff een testje doen!
@toad, succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!
@poffertjes wat fijn dat je snel je eisprong hebt nu! Ik ga zo ook nog ff een testje doen!

zaterdag 21 maart 2009 om 09:23
@liedje: Echt balen joh..je zou nu toch echt een pos test moeten hebben als je zwanger bent!! Succes bij de huisarts maandag!
@akka: Bedankt
@poffer: Heerlijk die 2 streepjes tijdens ovu testt, weet je in iedr geval dat jullie deze maand grote kans hebben...spannend! Vriendin van mij had helemaal geen 2 streepjes bij de ovu test, kan het dat je geen eisprong hebt? (ze zag wel een heel vaag 2e streepje)
@toadette: Hahahaha...ja die van mij ook.... Onwijs veel sterkte, succes, plezier en doorzettingsvermogen voor jou gewenst, hou je ons op de hoogte? Ik vind het supergoed van je hoor!! En het is prachtig weer.
@duplex: Tsja... een studie is natuurlijk wel iets belangrijker dan het forum, maar zo horen we nog wel regelmatig iets van je, toch?
@peach: En? OOk porsiteive ovu test?? Spannend
Hier beter dan gister..was gister zo depri...er gebeurt natuurlijk ook zoveel in je lijf en daar ben ik erg gevoelig voor. Mijn Pamela Anderson borsten vallen al bijna uit mijn bh..is toch te erg voor worrden..hahaha! Ik heb 14 aprl een afspraak bij de verloskundige..maandag moet ik bellen voor een afspraak met de echoscopiste...ik hoop zo snel mogelijk terecht te mogen. Ze doen de echo tussen 10 en 12 weken..ik hoop dus 10!! Mijn dochter is gelukkig weer happy...speelt weer zelf en heeft iets beter geslapen...
"toadette en muppet, jullie zijn de volgende NOD-ers..spannend
@akka: Bedankt
@poffer: Heerlijk die 2 streepjes tijdens ovu testt, weet je in iedr geval dat jullie deze maand grote kans hebben...spannend! Vriendin van mij had helemaal geen 2 streepjes bij de ovu test, kan het dat je geen eisprong hebt? (ze zag wel een heel vaag 2e streepje)
@toadette: Hahahaha...ja die van mij ook.... Onwijs veel sterkte, succes, plezier en doorzettingsvermogen voor jou gewenst, hou je ons op de hoogte? Ik vind het supergoed van je hoor!! En het is prachtig weer.
@duplex: Tsja... een studie is natuurlijk wel iets belangrijker dan het forum, maar zo horen we nog wel regelmatig iets van je, toch?
@peach: En? OOk porsiteive ovu test?? Spannend
Hier beter dan gister..was gister zo depri...er gebeurt natuurlijk ook zoveel in je lijf en daar ben ik erg gevoelig voor. Mijn Pamela Anderson borsten vallen al bijna uit mijn bh..is toch te erg voor worrden..hahaha! Ik heb 14 aprl een afspraak bij de verloskundige..maandag moet ik bellen voor een afspraak met de echoscopiste...ik hoop zo snel mogelijk terecht te mogen. Ze doen de echo tussen 10 en 12 weken..ik hoop dus 10!! Mijn dochter is gelukkig weer happy...speelt weer zelf en heeft iets beter geslapen...
"toadette en muppet, jullie zijn de volgende NOD-ers..spannend
zaterdag 21 maart 2009 om 09:41
@ liedje Wat een rare situatie, je lichaam zegt zwanger, en de test niet! Goed dat je maandag even naar de ha gaat. Wel balen zeg, op een gegeven moment wil ge gewoon duidelijkheid!
@ taod Ik vind het zo knap van je, de halve marathon! Je hebt super mooi weer, ik duim voor je dat je lekker gaat lopen!
@ giorra Ik ga niet testen dit weekend, dat was liedje. Hier is het rustig (!) wachten tot de ongesteldheid komt...
@ paulita 14 april wat spannend! Wat gaat er dan gebeuren en hoeveel weken ben je dan denk je? Ben zo benieuwd naar je eerste echo!
@ taod Ik vind het zo knap van je, de halve marathon! Je hebt super mooi weer, ik duim voor je dat je lekker gaat lopen!
@ giorra Ik ga niet testen dit weekend, dat was liedje. Hier is het rustig (!) wachten tot de ongesteldheid komt...
@ paulita 14 april wat spannend! Wat gaat er dan gebeuren en hoeveel weken ben je dan denk je? Ben zo benieuwd naar je eerste echo!
zaterdag 21 maart 2009 om 09:52
http://www.refdag.nl/oud/gezo/001219gezo01.html
hey meiden, ik las net dit stukje, dat het helemaal niet zo is dat je rond je 14e dag je eisprong hebt. Althans dat het bij veel vrouwen niet zo is.
Ik heb net een ovutestje gedaan, nauwelijks een streepje te zien, en gisteren wel een vaag streepje! Zit nu op dag 9 van mn cyclus. Straks heb ik heb mn eipsrong al op dag 7 gehad ofzo...Nou als dat zo is heb ik hem deze maand gemist....
hey meiden, ik las net dit stukje, dat het helemaal niet zo is dat je rond je 14e dag je eisprong hebt. Althans dat het bij veel vrouwen niet zo is.
Ik heb net een ovutestje gedaan, nauwelijks een streepje te zien, en gisteren wel een vaag streepje! Zit nu op dag 9 van mn cyclus. Straks heb ik heb mn eipsrong al op dag 7 gehad ofzo...Nou als dat zo is heb ik hem deze maand gemist....
zaterdag 21 maart 2009 om 10:27
@ allen, heb je een tweede streepje... bleeh... gisterenavond niets gebeurd. Eigenlijk baal ik als een stekker... Vanavond maar gewoon aan de slag en hopen dat het nog kan!
@toadette, SUCCES!!!! We staan virtueel langs de kant om je allemaal aan te moedigen!
@liedje, wat vervelend meid dat je negatief getest hebt....En zeker omdat je je toch behoorlijk zwanger voelt....
@paulita, leuk joh lekker naar de verloskundige! Super spannend......
@toadette, SUCCES!!!! We staan virtueel langs de kant om je allemaal aan te moedigen!
@liedje, wat vervelend meid dat je negatief getest hebt....En zeker omdat je je toch behoorlijk zwanger voelt....
@paulita, leuk joh lekker naar de verloskundige! Super spannend......
zaterdag 21 maart 2009 om 10:28
hallo meiden! Wat een pagina's vol alweer, ik hou het echt niet bij!
Ben zelf alweer een paar dagen met de ovutesten aan de slag maar wordt er echt geen wijs uit. Ieder dag is het streepje lichter of donkerder maar nooit helemaal donker. Ik wil een eisprong!!!!
@ peach, volgens mij is dat inderdaad waar, ik heb zelf namelijk een heel regelmatige cyclus maar volgens de gyn had ik in februari mijn eisprong net gehad, een week voordat ik ongie moest worden. Ik was echt verbaasd!
@ toadette, veel succes vandaag ik zal voor je duimen!
@ poffer,veel plezier dit weekend
@ tatli, balen dat je test negatief was! Hopelijk volgende maand een positieve?
@ liedje, het kan nog....het kan nog, ik verdenk je toch wel een beetje van zwanger zijn....
@ korrel, en jou ook korrel!
Inderdaad tijd voor meer cheerleaders hier
@ duplex, ik ken het studie'probleem' . Heb zelf door een neiuwe baan nast de studie dit jaar een achterstand opgelopen. Weet dus al dat ik volgend jaar ng het een ander over moet doen. Daarom probeer ik dit jaar zoveel mogelijk af te ronden, dan heb ik het volgend jaar wat rustiger voordat ik aan mijn master begin. Hoever ben jij nu met je studie?
Ben zelf alweer een paar dagen met de ovutesten aan de slag maar wordt er echt geen wijs uit. Ieder dag is het streepje lichter of donkerder maar nooit helemaal donker. Ik wil een eisprong!!!!
@ peach, volgens mij is dat inderdaad waar, ik heb zelf namelijk een heel regelmatige cyclus maar volgens de gyn had ik in februari mijn eisprong net gehad, een week voordat ik ongie moest worden. Ik was echt verbaasd!
@ toadette, veel succes vandaag ik zal voor je duimen!
@ poffer,veel plezier dit weekend
@ tatli, balen dat je test negatief was! Hopelijk volgende maand een positieve?
@ liedje, het kan nog....het kan nog, ik verdenk je toch wel een beetje van zwanger zijn....
@ korrel, en jou ook korrel!
Inderdaad tijd voor meer cheerleaders hier
@ duplex, ik ken het studie'probleem' . Heb zelf door een neiuwe baan nast de studie dit jaar een achterstand opgelopen. Weet dus al dat ik volgend jaar ng het een ander over moet doen. Daarom probeer ik dit jaar zoveel mogelijk af te ronden, dan heb ik het volgend jaar wat rustiger voordat ik aan mijn master begin. Hoever ben jij nu met je studie?
zaterdag 21 maart 2009 om 10:33
@Toadette, waarschijnlijk lees je dit berichtje pas als je "um" uitgelopen hebt, hoe was t gegaan?
Ik was ook de keren dat ik gelopen heb zenuwachtig (gezonde adrealine,moet dan ook altijd nog een paar keer naar de toilet als ik al aan het warmlopen ben).
@Poffertje, maak er een paar romantische daagjes van:)
@Liedje, kan me voorstellen dat je helemaal baalt, ben erg benieuwd wat de dokter ervan vind.
Sorry dames, deze keer een kort berichtje.
Ga de tuin in! Fijn weekend allemaal.
Gister kwam mijn man thuis met het nieuws dat vrienden een kindje krijgen. Erg leuk maar toch even slikken...........
Ik was ook de keren dat ik gelopen heb zenuwachtig (gezonde adrealine,moet dan ook altijd nog een paar keer naar de toilet als ik al aan het warmlopen ben).
@Poffertje, maak er een paar romantische daagjes van:)
@Liedje, kan me voorstellen dat je helemaal baalt, ben erg benieuwd wat de dokter ervan vind.
Sorry dames, deze keer een kort berichtje.
Ga de tuin in! Fijn weekend allemaal.
Gister kwam mijn man thuis met het nieuws dat vrienden een kindje krijgen. Erg leuk maar toch even slikken...........
zaterdag 21 maart 2009 om 10:54
@ liedje, volgens de bijsluiter is de test negatief als het 2e streepje lichter is dan de controlestreep. Dit heb ik dus als sinds dinsdag.
@allemaal, maakt het echt veel uit bij die ovutesten als je in de 2 uur ervoor nog drinkt? Volgens de bijsluiter mag je niet plassen en drinken in de 2 uur daarvoor, maar dat is voor mij echt niet altijd haalbaar. Iemand ervaring?
Ik ben wel ongeduldig zeg, 2e ronde en nu al aan de testen......
Vriendlief komt de laatste weken regelmatig thuis met verhalen over collega's/vrienden die ook bezig zijn met zwanger worden. Zijn beste vriend en diens vriendin hebben zelfs ook dit weekend 'hun' ovulatie. Ik vind het echt zo schattig om te horen dat hij het hierover heeft gehad met zijn vrienden. Ik zie het al helemaal voor me, twee van de mannen die dan praten over eisprongen enzo, hahaha!
@allemaal, maakt het echt veel uit bij die ovutesten als je in de 2 uur ervoor nog drinkt? Volgens de bijsluiter mag je niet plassen en drinken in de 2 uur daarvoor, maar dat is voor mij echt niet altijd haalbaar. Iemand ervaring?
Ik ben wel ongeduldig zeg, 2e ronde en nu al aan de testen......
Vriendlief komt de laatste weken regelmatig thuis met verhalen over collega's/vrienden die ook bezig zijn met zwanger worden. Zijn beste vriend en diens vriendin hebben zelfs ook dit weekend 'hun' ovulatie. Ik vind het echt zo schattig om te horen dat hij het hierover heeft gehad met zijn vrienden. Ik zie het al helemaal voor me, twee van de mannen die dan praten over eisprongen enzo, hahaha!
zaterdag 21 maart 2009 om 11:15
Leuk he als je man er mee bezig is. Mijn man begon gisteren er opeens over hoe dat zou gaan als hij nog af en toe uit wil. Hij gaat 1 keer in de maand een avondje stappen met vrienden. En dan blijft hij bij zijn vriend slapen. Ik vond het super lief dat hij er al mee bezig was. En dat hij er over begon.
Kick Bowie dat hij er al met vrienden over eeft gepraat.
Kick Bowie dat hij er al met vrienden over eeft gepraat.