Wie heeft haar partner versierd?
zaterdag 12 januari 2019 om 16:29
Maakt het een man echt uit of hij jou uitvraagt of jij hem? Ik lees zoveel over dat je hem moet laten 'jagen', en dat je als vrouw dus niet op de man moet afstappen. Is dit niet heel ouderwets of zit er een psychologisch aspect van waarheid in?
Ik vraag het overigens voor mezelf. Ik zit momenteel in dubio: Ik heb iemand uit mijn verleden weer eens gezien. Per toeval ergens met een groep beland en veel gesproken en er leek wederzijdse interesse te zijn. Hij gaf aan het eind aan de stad eens te komen bezoeken waar ik woon. Ga ik nu wachten tot hij contact opneemt? Of maakt het niks uit als ik dat zelf doe?
Ik vraag het overigens voor mezelf. Ik zit momenteel in dubio: Ik heb iemand uit mijn verleden weer eens gezien. Per toeval ergens met een groep beland en veel gesproken en er leek wederzijdse interesse te zijn. Hij gaf aan het eind aan de stad eens te komen bezoeken waar ik woon. Ga ik nu wachten tot hij contact opneemt? Of maakt het niks uit als ik dat zelf doe?
zondag 13 januari 2019 om 23:02
zondag 13 januari 2019 om 23:36
Ik heb mijn man mee uitgevraagd. Er was een hele goede klik maar niet echt een vervolg. Heb hem toen mee uit gevraagd. Als ik dat niet gedaan had waren we waarschijnlijk niet samen geweest. Hij was wat jonger en best onzeker. Was verbaasd dat ik echt interesse in hem had en gaf aan dat hij zelf de stap niet had durven zetten. Ben ik blij dat ik dacht het is nu of nooit! Inmiddels 4 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd en een zoontje op komst.
Beetje ouderwets om het van de man af te laten hangen.
Beetje ouderwets om het van de man af te laten hangen.
maandag 14 januari 2019 om 12:51
Versieren houdt toch niet op bij het mee uit vragen? De meeste mannen zijn net zo onzeker als jij, dus als je niet laat merken dat je wel wat wilt zijn er genoeg die het risico niet nemen. Niemand loopt graag een blauwtje. Maar als ik hem dan mee uitvraag mag hij wel weer de volgende move maken. Het is een beetje een spel.
maandag 14 januari 2019 om 14:22
sUCCES VERDER!zeeuwsmeisje1981 schreef: ↑14-01-2019 12:51Versieren houdt toch niet op bij het mee uit vragen? De meeste mannen zijn net zo onzeker als jij, dus als je niet laat merken dat je wel wat wilt zijn er genoeg die het risico niet nemen. Niemand loopt graag een blauwtje. Maar als ik hem dan mee uitvraag mag hij wel weer de volgende move maken. Het is een beetje een spel.
woensdag 16 januari 2019 om 21:41
Ik heb eindelijk afgelopen maandag mijn moed bijeen geraapt en een voorzetje gegeven...
Het verhaal zit zo:
Hij had een feest georganiseerd en via fb mensen uitgenodigd. In dat bericht heeft hij geschreven dat je hem via mail kon bereiken. Ik heb daarop gemaild dat ik kwam, waarop hij enthousiast reageerde. Op het feest zelf had hij duidelijk oog voor me en ik voor hem.
Nu heb ik hem via diezelfde mails laten weten dat ik het gezellig vond en het graag nog eens overdeed. Daarbij ook mijn nummer gegeven. Nu hoor ik niks meer van hem.... Jammer... eindelijk een vlinders in mijn buik sinds twee jaar
Het verhaal zit zo:
Hij had een feest georganiseerd en via fb mensen uitgenodigd. In dat bericht heeft hij geschreven dat je hem via mail kon bereiken. Ik heb daarop gemaild dat ik kwam, waarop hij enthousiast reageerde. Op het feest zelf had hij duidelijk oog voor me en ik voor hem.
Nu heb ik hem via diezelfde mails laten weten dat ik het gezellig vond en het graag nog eens overdeed. Daarbij ook mijn nummer gegeven. Nu hoor ik niks meer van hem.... Jammer... eindelijk een vlinders in mijn buik sinds twee jaar
woensdag 16 januari 2019 om 23:16
De avond dat ik mijn vriend leerde kennen was ik met vrienden in de kroeg. Ik zag hem aan de andere kant van de kroeg staan en zei, nog voor ik ook maar een woord met hem gewisseld had, tegen een van mijn vrienden 'ik ga vanavond met hem mee naar huis'.
Hij toonde 0 initiatief, hield de boot het grootste gedeelte van de avond/nacht zelfs af..
We zijn nu ruim 8 jaar samen en hebben 2 prachtige dochters samen..
Hij toonde 0 initiatief, hield de boot het grootste gedeelte van de avond/nacht zelfs af..
We zijn nu ruim 8 jaar samen en hebben 2 prachtige dochters samen..
donderdag 17 januari 2019 om 00:53
Ik heb voor "tweerichtingsverkeer" gekozen, maar ben in huidige relatie degene geweest die het initiatief genomen heeft. Ik had al genoeg mannen aan mijn neus voorbij zien gaan, dus bij vriend wilde ik dat risico niet lopen. Uiteindelijk heb ik er ook niet heel hard voor hoeven werken, hij vond mij namelijk stiekem ook al leuk voor mijn verkapte versierpogingen. Het duurde alleen even voordat hij door had dat ik wel degelijk in hem geïnteresseerd was en niet "gewoon aardig" deed. Maar goed, toen dat eenmaal duidelijk was, waren we binnen een week een stel.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
donderdag 24 januari 2019 om 14:23
Vraag je je dat serieus af??
Ik heb mijn man destijds gevraagd of ik hem mocht bellen.
Ging zo: man sprak mij aan in een kroeg of ik niet die en die was. Toen begonnen we te kletsen. Daarna afgesproken elkaar op een feestje te zien. Omdat ik een kamer wist, gaf hij mij zijn telefoonnummer om door te geven aan de persoon vd kamer. Ik vroeg of ik hem mocht bellen zonder dat het om de kamer ging en zo geschiedde. Da's 25 jaar geleden.
Kom op zeg. Dat je daar uberhaupt nog over nadenkt anno nu
Ik heb mijn man destijds gevraagd of ik hem mocht bellen.
Ging zo: man sprak mij aan in een kroeg of ik niet die en die was. Toen begonnen we te kletsen. Daarna afgesproken elkaar op een feestje te zien. Omdat ik een kamer wist, gaf hij mij zijn telefoonnummer om door te geven aan de persoon vd kamer. Ik vroeg of ik hem mocht bellen zonder dat het om de kamer ging en zo geschiedde. Da's 25 jaar geleden.
Kom op zeg. Dat je daar uberhaupt nog over nadenkt anno nu
donderdag 24 januari 2019 om 14:58
Leuk dat je een afspraak hebt!
Ik heb nooit afgewacht, als ik denk dat iemand de moeite waard is ga ik er voor en dat verwacht ik ook van de ander of dat nou een man of vrouw is. In mijn ogen heb je namelijk niet echt interesse als je geen actie onderneemt, want dan vind je iemand duidelijk de moeite niet waard.
Ik heb nooit afgewacht, als ik denk dat iemand de moeite waard is ga ik er voor en dat verwacht ik ook van de ander of dat nou een man of vrouw is. In mijn ogen heb je namelijk niet echt interesse als je geen actie onderneemt, want dan vind je iemand duidelijk de moeite niet waard.