Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Nog een potje, nu wel met baby's? Geen idee welke goed zijn, maar nodig me maar uit.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
13-01-2019 22:28
Ja dus... Oef. Heb je wel een item?
Stardust :( ja babies tot 500 CP. Die redden het niet tegen een zapdos. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Momentje, ik kom eraan :)
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
13-01-2019 22:28
Sorry Leighton, volgens mij heb ik de term 'baby league' verkeerd gebruikt! Ik bedoelde gewoon de laagste divisie. Gebruiken jullie daar echt alleen maar baby's? Bowgirl ook?
Ja baby league is tussen Leighton en mij echt alleen babies. Nodig mij maar uit als je wil ;)
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
13-01-2019 22:31
Stardust :( ja babies tot 500 CP. Die redden het niet tegen een zapdos. :biggrin:
Auw, arme babies :cry:
Alle reacties Link kopieren
Weer Stardust :( moet nog 1 keertje :)
Alle reacties Link kopieren
Weer niet goed opgelet, te zware baby ingezet. Leighton: I owe U. Excuses! @Bowgirl: ik ga eerst even kijken of ik wel zulke baby's heb. Wordt morgen.
Alle reacties Link kopieren
Dan nodig me maar uit voor 'gewoon', Leighton.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
13-01-2019 22:39
Weer niet goed opgelet, te zware baby ingezet. Leighton: I owe U. Excuses! @Bowgirl: ik ga eerst even kijken of ik wel zulke baby's heb. Wordt morgen.
Geen probleem. Je kan in principe bijna iedere baby gebruiken, behalve elekid, smootchum en magby want die zijn over 700cp, baby league is tot 500cp. Denk aan wynaut, togepi, igglybuff, budew, cleffa, pichu, azurill
Alle reacties Link kopieren
Proficiat!
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
13-01-2019 22:39
Dan nodig me maar uit voor 'gewoon', Leighton.
Weer Stardust helaas :( maar toch bedankt! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
13-01-2019 22:45
Proficiat!
:hello: lijkt het toch nog of ik best een goede trainer ben ;)
Alle reacties Link kopieren
Himalaya wat schattig, die jongetjes! Die gun je toch volop gifts!
Vlinderplant Vriend had gisteren een Riolu uit een 7km ei, ik vermoed dat het een vrij nieuw ei was. Aanvankelijk kwamen ze uit gewone 10km eieren en ook zou er uit het 10km ei dat je kreeg na 50 km lopen een Shinx òf een Riolu komen.
Ik heb er 2, eentje uit een "gewoon" 10km ei en eentje uit een ei dat ik kreeg voor 50 km lopen ( deels driften ;-) ).
Een paar weken geleden kwam er uit die eieren van de 50 km opeens de gewone Pokémon die je altijd al uit een 10km ei kreeg.... Ik begreep dat dat weer veranderd was in Shinx en Riolu....zou kunnen, vorige week kreeg ik een Riolu.


Wij zijn met de auto bijna drie uren op zoek gegaan naar Totodiles, ik had vijf shinies :cheer2:

En 's avonds vonden we de quest voor de nieuwste Spinda: 5 great curveballs in a row. En vooral dat "in a row" valt tegen.... maar het is gelukt!

Jerilla en anderen: helaas lukt het op de een of andere manier vaak niet om te battelen. Ik accepteer en dan gebeurt er niets....
Alle reacties Link kopieren
Streepjes, ik ben weer in Nederland. Heb je vanmorgen een cadeau gestuurd, kijk maar wanneer je ons ultra vriendjes wilt laten worden. Ik zet een ei aan.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
14-01-2019 07:58
Streepjes, ik ben weer in Nederland. Heb je vanmorgen een cadeau gestuurd, kijk maar wanneer je ons ultra vriendjes wilt laten worden. Ik zet een ei aan.
Prima! (geen tikfout? Dat je GEEN ei bedoelt?)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Anna, wat leuk zeg een shiny Poochyena en dat nog wel in je bad. Pas maar op dat niet het hele viva-forum bij je wilt komen badderen :hihi:

He, ik zit net zo lekker maar ik zie dat er vlakbij een Shinx raid is. Die wil ik nog zo graag shiny, dus ik ga denk ik toch zo maar even de deur uit.
Ik heb trouwens ook nog een Mantike uit mijn 7km-ei gekregen :love:
Alle reacties Link kopieren
D'r kwam net precies nog een Lickitung op bezoek :)
Zo nu ga ik maar even die Shinx raid doen.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
14-01-2019 10:46
D'r kwam net precies nog een Lickitung op bezoek :)
Zo nu ga ik maar even die Shinx raid doen.
En en en? Shiny gevangen?
Alle reacties Link kopieren
Nee.. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Jerilla en anderen: helaas lukt het op de een of andere manier vaak niet om te battelen. Ik accepteer en dan gebeurt er niets....
[/quote]



Wat raar, maar we blijven gewoon proberen ;)
Alle reacties Link kopieren
jerilla schreef:
14-01-2019 11:27
Jerilla en anderen: helaas lukt het op de een of andere manier vaak niet om te battelen. Ik accepteer en dan gebeurt er niets....


Wat raar, maar we blijven gewoon proberen ;)
[/quote]

Lukte net dus weer niet... jij daagde me uit, ik accepteerde, er gebeurt niets.
Toen daagde ik jou uit, geen reactie....
Schiet niet op zo....
Alle reacties Link kopieren
Winters en onze battle lukte meteen! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een steen kreeg? Ik kreeg stardust.
Alle reacties Link kopieren
:-D

Nee, alleen stardust helaas.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
14-01-2019 09:42
Prima! (geen tikfout? Dat je GEEN ei bedoelt?)
Je hebt gelijk, GEEN ei...
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
13-01-2019 14:57
@Leighton, misschien even de trainercode uit de quote van Ladyphoxy halen, mocht ze hem uit haar originele bericht verwijderen :)
Ik had hier helemaal overheen gelezen. Sorry Lady Phoxy! Ik heb je code eruit gehaald. :) En dankjewel voor de waarschuwing Himalaya :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven