Entertainment alle pijlers

Pokemon GO deel 7

07-10-2018 10:27 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we weer een deel vol over onze frustraties over curveballen die niet doen wat wij willen en spokemonsters die niet gevangen willen worden, maar vooral delen we onze successen over welke gave Pokemons we wel hebben gevangen en juichen we (voor elkaar) als de opdracht wel gelukt is.

Afbeelding

https://www.iculture.nl/gids/pokemon-go-beginnersgids/

https://pokeassistant.com/main/ivcalculator?locale=nl.

http://pokemongo.gamea.co/c/omxwrchu

https://p337.info/pokemongo
anna_c wijzigde dit bericht op 03-11-2018 11:46
34.96% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
ongeduld2 schreef:
13-01-2019 10:35
Gister behoorlijk wat toto’s kunnen vangen, maar geen enkele shiny :cry:

Ik kan ook wel nieuwe vriendjes gebruiken! Wie wil?
Toegevoegd, S....chu.
Alle reacties Link kopieren
Ongeduld, ik heb je een verzoek gestuurd, van MissP......300
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
13-01-2019 10:11
Oh, dank u. :)
Al 2x meer dan 25 km gelopen maar geen ei, vandaar.
Dat krijg je maandagochtend om 9 uur als je een vrije eierplek hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ongeduld ik heb je ook toegevoegd Mp...1974
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook toegevoegd, ik ben Sa....deb en Sa.....dam.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook toegevoegd! Ik ben F ... St


Ik heb gisteren maar 1 totodile gevangen. In totaal ben ik er ook maar 3 tegen gekomen. Wel een uur op pad geweest. Valt nogal tegen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook toegevoegd ongeduld. Zelfde nick als hier
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda, vandaag kunnen we volgens mij BF worden. Jij bent toch Fe..84?
Iets afspreken? Ik heb nog veel lucky eggs uit pakketjes, dus ondanks level 40 wil ik die toch gebruiken. He weet maar nooit....

Dus de mantike komt uit 7 km ei. Nog steeds? Dacht dat dat voorbij was. En de rilolu komt uit 10 km ei toch? Heb er nog 1 aan staan maar denk niet dat het vandaag veel wordt... nog slechter weer dan gisteren lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
Ongeduld heb je uitgenodigd als friend. D.. 31
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik mij eigenlijk ook af. Er zijn volgens mij mensen die Riolu uit een 7km-ei hebben, maar dat was volgens mij tijdens dat event. Of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.
Ik durf eigenlijk ook niet meer aan stops te draaien als ik een plekje voor een ei heb. Een 10km-ei krijg ik toch niet en de 5km-eitjes vind ik niet zo bijzonder.
Gisteren tijdens dat uurtje wandelen toch nog een hoop eieren kunnen uitbroeden, waaruit ik onder andere een chingling kreeg (mijn 2e)

Bowgirl dat is balen zeg! Gaat het je nog lukken om een ei uit te lopen?
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
13-01-2019 12:14
Dat vraag ik mij eigenlijk ook af. Er zijn volgens mij mensen die Riolu uit een 7km-ei hebben, maar dat was volgens mij tijdens dat event. Of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.
Ik durf eigenlijk ook niet meer aan stops te draaien als ik een plekje voor een ei heb. Een 10km-ei krijg ik toch niet en de 5km-eitjes vind ik niet zo bijzonder.
Gisteren tijdens dat uurtje wandelen toch nog een hoop eieren kunnen uitbroeden, waaruit ik onder andere een chingling kreeg (mijn 2e)

Bowgirl dat is balen zeg! Gaat het je nog lukken om een ei uit te lopen?
Tijdens het event had ik een riolu uit m'n 7 km ei. Of dat nu nog steeds zo is durf ik niet te testen. Eigenlijk moeten ze gewoon die alolan eruit halen, die heeft iedereen inmiddels wel, toch?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het uitnodigen allemaal!
Heb mijn code even weggehaald, wil wel een goede vriend zijn die kadootjea stuurt :)
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
13-01-2019 12:14
Dat vraag ik mij eigenlijk ook af. Er zijn volgens mij mensen die Riolu uit een 7km-ei hebben, maar dat was volgens mij tijdens dat event. Of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.
Ik durf eigenlijk ook niet meer aan stops te draaien als ik een plekje voor een ei heb. Een 10km-ei krijg ik toch niet en de 5km-eitjes vind ik niet zo bijzonder.
Gisteren tijdens dat uurtje wandelen toch nog een hoop eieren kunnen uitbroeden, waaruit ik onder andere een chingling kreeg (mijn 2e)

Bowgirl dat is balen zeg! Gaat het je nog lukken om een ei uit te lopen?
Plek is gemaakt voor 2 eieren. Op zondagavond stuur ik geen cadeautjes meer, anders vul ik die plekjes weer.

Ik had mijn riolu uit 10km eieren. Dat was nog voor het event. Ik heb er uiteindelijk 3 uit een ei gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen worden er weer kadootjes verstuurd, ik moet er dadelijk nog even uit, maar zodra ik terug ben ga eert op z´n zondags eerst in bad en daarna losse legging aan en warme trui.

Ik geloof niet dat het vandaag nog droog wordt hier.

Morgen weer op de scooter naar het werk & gotcha aan.
anoniem_238197 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 13:51
11.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
11-01-2019 17:06
:worship: bedankt voor je geduld!

Thistle, Wil jij een ei aanzetten dinsdag en zo ja, hoe laat?
Waren jullie al een tijd overeengekomen Leighton en Thistle? Kon het zo gauw niet terug vinden.

Ik kan ook wel weer wat vrienden gebruiken, heb er nu nog 12 ofzo waarmee ik nog geen best friends ben, maar meer de helft speelt niet of nauwelijks en ik kan nog wel wat XP gebruiken om level 40 te worden.

Mijn code:
Ik ben Pa....23
ladyphoxy wijzigde dit bericht op 13-01-2019 15:39
1.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik voeg je toe LadyPhoxy.
Mijn forumnaam komt ook voor in mijn pokemon-naam.
Alle reacties Link kopieren
Ladyphoxy ik heb je toegevoegd. Zelfde nick als hier
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook toegevoegd, Ladyphoxy.
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
13-01-2019 13:51
Waren jullie al een tijd overeengekomen Leighton en Thistle? Kon het zo gauw niet terug vinden.

Ik kan ook wel weer wat vrienden gebruiken, heb er nu nog 12 ofzo waarmee ik nog geen best friends ben, maar meer de helft speelt niet of nauwelijks en ik kan nog wel wat XP gebruiken om level 40 te worden.
Nee, nog niet, wanneer kan jij dinsdag? Houden we gewoon die tijd aan. :)
leighton wijzigde dit bericht op 14-01-2019 13:56
4.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal voor het toevoegen!
Ik in principe de hele dag, maar zullen we 19 uur doen? Dan weet ik zeker dat ik niet weer in slaap gevallen ben;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook toegevoegd Lady.
Ik ben de beste pokemontrainer ter wereld, aka 'dat ettertje'.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
LadyPhoxy schreef:
13-01-2019 14:30
Thanks allemaal voor het toevoegen!
Ik in principe de hele dag, maar zullen we 19 uur doen? Dan weet ik zeker dat ik niet weer in slaap gevallen ben;-)
Prima :) ik zal proberen het niet te vergeten :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ladyphoxy, ik heb je ook toegevoegd, ik ben DDMD
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Leighton, misschien even de trainercode uit de quote van Ladyphoxy halen, mocht ze hem uit haar originele bericht verwijderen :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven