Van pestkop naar
dinsdag 15 januari 2019 om 23:02
Op de middelbaar werd ik door een jongen gepest. Een tijd geleden tijdens het uitgaan zagen we elkaar. In eerste instantie herkende ik hem niet want hij was voor mij een nobody. maar hij herkende mij wel gelijk. We raakte aan de praat en ik begon hem leuk te vinden totdat hij zei ken je me niet meer. Ik zo van nee waar moet ik je van kennen. Hij zei van de middelbaar en vertelde zijn naam en achternaam. Toen begon het te dagen want ik heb die periode heel diep weggestopt. Ik gaf hem het voordeel van de twijfel en gaf hem mijn nummer. We appte heel veel, de hele dag door en ik leerde hem op een andere manier kennen en hij mij. We begonnen ook met elkaar uit te gaan en ik vroeg wat hebben wij nu eigenijk. Hij zei wil je mijn vriendin worden. Oké zei ik maar toch zat het verleden mij niet lekker. Ik ben een heel gevoelig type en dat hij mij vroeger heeft gepest vind ik echt nog steeds heel erg. Afijn ik ging dus akkoord en we hadden het leuk. Maar nu ben ik er achter gekomen dat hij al die tijd heeft gelogen en achter mijn rug omging met zijn 'ex' en zelfs trouw plannen hadden, het zijn collega's van elkaar dus ze zitten al op elkaars lip. Ik voel me weer bespeeld en in de maling genomen. Het doet me wel wat maar niet echt veel ofzo. Ik ben wel erger gewend. Maar ja ik hoef helemaal niks meer met hem of zijn vrienden club te maken te hebben meer.
.
woensdag 16 januari 2019 om 11:25
Ik lees u problemen ook graag, altijd weer lachenFadeToBlack schreef: ↑16-01-2019 10:53Heerlijk toch. Ik lees ze graag, moet er altijd weer om lachen.
.
woensdag 16 januari 2019 om 11:57
je plaatst zelf op deze forum hoor
en je hebt nogal wat issues en i,p.v daar wat aan te doen huppel je van vent naar vent en laat jij je gebruiken
correctie je gebruikt je zelf vooral
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 16 januari 2019 om 12:01
Waarom ben je dit topic begonnen dan?-vanille- schreef: ↑16-01-2019 05:56En ik vind je heel erg he erg betweterig overkomen, zacht uitgedrukt. Ik heb je geloept. Doe niet alsof je alles weet en vul vooral niet voor mensen in wat ze denken en willen. Ik ken mezelf heel goed ja, en zeker weten beter dan de gemiddde mens. En als je ook maar iets van kennis had dan had je geweten dat juist de gevoeligste mensne hun gevoel weg stoppen uit zelfbescherming omdat het ze veels te pijn doet! Dat heb ik idd jarenlang gedaan en doe ik nog, alleen in mindere mate maar dat is omdat het a beter gaat en b ik heb nu God in mijn leven wat me zelfverzekerder heeft gemaakt. Aub vul niet zomaar wat voor mensen in aub. En doe vooral niet alsof je mij kent aan de hand van sommige domme postings van mij. Je neemt echt teveel serieus.
woensdag 16 januari 2019 om 12:02
woensdag 16 januari 2019 om 12:02
ik heb een deel van mijn verleden los gelaten,
maar ik zou nooit in contact willen zijn met een pestkop van vroeger voor mij
nu zijn degene die ik heb gehad heel makkelijk te herkennen nog van mij en wonen ze allemaal nog in mijn geboorte stad
anyway
Vanille
heb je al hulp gezocht ?
je hupt van liefde na liefde
je hupt van topic na topic
je moet zelf weten wat je doet met je leven hoor
maar die goede man die je probeert te zoeken wil je toch een stabiele leuke vriendin/vrouw geven ?
zorg daar eens voor
nu zijn degene die ik heb gehad heel makkelijk te herkennen nog van mij en wonen ze allemaal nog in mijn geboorte stad
anyway
Vanille
heb je al hulp gezocht ?
maar die goede man die je probeert te zoeken wil je toch een stabiele leuke vriendin/vrouw geven ?
zorg daar eens voor
woensdag 16 januari 2019 om 12:13
Zeker... je doet je best maar met van je afschrijven. Misschien kun je er ook bij zetten dat je geen reacties hoeft. Mensen die reageren, noem je betweterig terwijl ze goede intenties hebben. Daarom de vraag....
Ik heb je even geloept en ik weet genoeg.
woensdag 16 januari 2019 om 12:16
SjakS schreef: ↑16-01-2019 04:59Ik vind je wat vreemd overkomen. Begin je gewoon met iedereen een relatie. Ook al vind je hem niet leuk? Je mag gewoon verdriet hebben en balen. Als je zo gevoelig bent is het toch apart om zo laconiek te doen? Waarom al aan de volgende denken?
Ook de zin dat je wel erger hebt meegemaakt is wat, gemaakt ofzo. Bedoel het niet naar. Maar sta je wel goed in het keven. Ken je jezelf. Weet je wat je wilt? Heb je dat pesten en misschien andere nare dingen uit je leven wel verwerkt?
Loep TO maar even. Heeft meer vage verhalen.
woensdag 16 januari 2019 om 12:17
Kijk ik ben u niet en u mij niet. Ik ben niet zo haatdragend. Maar ik vergeet juist heel snel en vergeef ook want we zijn tenslotte maar mensen en die maken fouten.mamsvan schreef: ↑16-01-2019 12:02ik heb een deel van mijn verleden los gelaten,
anyway
Vanille
heb je al hulp gezocht ?
zorg daar eens voor
Ja, raad eens waar ik hulp heb gezocht maar niet serieus word genomen.??
Ik ben gewoon altijd mezelf en als ik niet stabiel overkom zal mij een worst wezen.
.
woensdag 16 januari 2019 om 13:51
ik geloof niet dat je hulp heb gezocht en indien wel is het ook makkelijk om te zeggen dat je niet serieus word genomen-vanille- schreef: ↑16-01-2019 12:17Kijk ik ben u niet en u mij niet. Ik ben niet zo haatdragend. Maar ik vergeet juist heel snel en vergeef ook want we zijn tenslotte maar mensen en die maken fouten.
Ja, raad eens waar ik hulp heb gezocht maar niet serieus word genomen.??
Ik ben gewoon altijd mezelf en als ik niet stabiel overkom zal mij een worst wezen.
als je je eigen problematiek niet serieus neemt kan niemand je helpen
o en ik ben niet haatdragend,
ik hoop dat mijn pesters een mooie leven hebben met hun gezinnen, plus familie
hoop dat hun kinderen op school een prima leven zullen krijgen
dat ik geen contact met ze wens en ze ook nog zou herkennen al zouden we 80 zijn is gewoon omdat ze die indruk hebben gemaakt
niks haatdragend
woensdag 16 januari 2019 om 17:02
Wat reageer je raar op een topic dat ik open.EsterInside schreef: ↑16-01-2019 13:50Of beter nog, schrijf het niet op. Zonde van het papier.
Ook niet online, zonde van de schijfruimte.
.