Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?

mijn voet...

Zal ik komen helpen poetsen? Breng ik ook wel lekker wat tapa's mee!
quote:misspoez schreef op 21 maart 2009 @ 15:37:

[afbeelding]

mijn voet...

Zal ik komen helpen poetsen? Breng ik ook wel lekker wat tapa's mee!

aiiiiiiii da's nie goe

ik ga me omkleden voor een gezellig avondje met moeder en zussie...fijne avond allemaal!
MP...dat ziet er pijnlijk uit die voet van jou!! Nee jij mag lekker met je voetje omhoog, ik clean wel om je heen en mag jij alvast aan de rose!

Appel veel plezier vanavond!!
Ja...ziet er zeker pijnlijk uit. Ik hoop dat 'ie snel weer genezen is.

@Appel: ook namens mij veel plezier.

@Erykah: geef nou eens antwoord. Oh..ik zie iets knipperen.
Het was mij vanmorgen wel opgevallen dat ik geen warm water had en mijn thermostaat op _ stond. Geen vlammetje in de ketel.. Naja maar ff water bijvullen, dit gedaan toen weg gegaan,, kom ik net thuis 1 water ballet.. Zag ik t water uit het expansievat gutsen aan de bovenkant.. Vat stuk .. Net snel nieuwe gehaald en zelf gemonteerd en alles doet het weer.. Ik heb een nieuwe roeping gevonden ,, ik ga installatiemonteur worden
MP .. haha mooie voet en enkel.. Zeker weten verstuikt ?

Ik herinner mij in eens weer dat ik ooit een vriend van mij , die was met zijn dronken kop van de boot gevallen bij een andere vreind.. Ook dikke enkel flink blauw. Ach als t verstuikt is gewoon op door blijven lopen was mijn advies.. 2 dagen later is tie toch maar ff naar de 1e hulp in t zkh gegaan.. Enkel op 3 plekken gebroken ..
Mijn balkonnetje
quote:Wuzzie schreef op 21 maart 2009 @ 14:05:

[...]

@Kapara, niet belerend of betweterig gewoon super nieuwsgierig in hoe mensen denken..

Wat maakt dat je je wilt aanmelden op RP en of sowieso wilt daten. Ik begrijp uit je posts dat je 30+ bent, 2 weken weet dat je over 1,5 mnd geen baan hebt. Bij anderen inwoont en nog van alles o.a. huisverkoop moet afwikkelen met een ex.

Is het bewust dat je niet algeheel concentreert op bovenstaande aspecten in je leven ipv daten erbij?

In mijn ervaring kan dat namelijk tijd kosten en wij als vrouwen zijn dan toch veel ermee bezig in je hoofd voor tijdens en na de date...

En mocht het klikken wil je een relatie ingaan voordat je de anderen dingen in je leven hebt afgerond of maakt het je niet zoveel uit of zoek je alleen een date op RP...

Just wondering....vind ik interessant....

Trouwens mensen Kapara is degene die morgen jarig is!

Uhhhmmm tja hoe jij het opsomt klopt idd... Tis wel veel hè? Ik heb er allemaal bar weinig invloed op... Op de verkoop van mijn huis dan.. Daar ben ik al 3 jaar zoet mee, loopt nu wel op het einde.

Die baan, tja ondertussen al 5 sollicitaties lopen en een uitkering aangevraagd voor als ik binnen 5 weken geen baan heb. Wat een moeilijk gedoe trouwens?! Pfffttt... Dus ben opzich wel goed bezig.

Bij anderen inwonend sinds een tijd, dat is bij mijn ouders, omdat ik een schuld moest aflossen die ik had overgehouden aan mijn scheiding. Waar ik nu helemaal van af ben en druk aan het sparen om zelf weer een huisje te kopen (wat nu dus weer eventjes op hold staat omdat ik dus straks geen baan meer heb)

Ik vind dat ik best even een beetje leuke afleiding nodig heb! Mijn zus die kwam op het idee om mij aan te melden en dacht tja waarom ook niet. Ik ben trouwens sowieso altijd wel een beetje lafjes aan het daten... en ben dus ook niet op zoek naar een relatie, wel naar afleiding en wat ik tot nu toe het leukste vind van RP... De EGOBOOST! :-)
quote:Vleermuis28 schreef op 21 maart 2009 @ 16:24:

Mijn balkonnetje Aardig, maar én te klein én zonder de volle zon. Dat zijn toch wel minpunten.
Q ? Dan heb jij niet goed gekeken ... De zon staat er pal op , zie maar aan de tafel , die staat volop in de zon !! Heb een balkon op het zuid westen zon van 12/13uur t/m 21.00 savonds.

Tja ik vind m niet klein mijn balkon , amsterdammers doen een moord voor mijn balkongrootte

Nodigt Q uit om komende zomer plaats te nemen op haar balkon , weet zeker dat Q het dan zeer fijn vind om in de schaduw te gaan zitten.. Mennn bloedje heet daaro met die zon erop.
En te klein ???
Ja...het mijne is 9 bij dik anderhalve meter.
mwah.. de mijne dus 160 bij 460

Groot zat voor mij , leuke potten er op knallen , hangmat past er op dusse wat wil ik nog meer
Hey Qtje, doe jij vanavond?
Vleer ziet er gezellig uit je balkonnetje!

Misspoez auw!! Die voet!! Damnnn
Kapara, aanwinst! Fijn dat je er bent!
quote:misspoez schreef op 21 maart 2009 @ 16:49:

Hey Qtje, doe jij vanavond?Uhm...hoezo??
So, ben net terug van een proefles motorrijden,

voor mijn vader

Was erg leuk om hem zo bezig te zien; langgekoesterde wens.

MP: tjee, mooie voet zeg..... Wel goed gekoeld in het begin hoop ik? Hoe is het met lopen nu? Of hink je meer? En als je zit hooghouden he? Hoop dat het snel beter gaat (zo sprak de zuster).

Vleer; tjee; wat een gedoe met je water! Niet teveel schade hopelijk? Je hebt wel een erg leuk balkonnetje; vooral die bakken aan de railing zijn tof.

Q moet ons dan maar eens uitnodigen voor een bbq als zn balkon zo groot is....tsss..

Vnvd film kijken bij vriendin. Was liever op stap gegaan; maar helaas, niemand had zin/tijd/geld.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Vleer, je balkon is groot zat en leuk genoeg!

Naja....toen ik jouw leeftijd had had ik niet eens mijn eigen koopwoning so...Blijf er trots op.

Zelf heb ik waarschijnlijk kleiner qua opp. maar goede verhouding lengte breedte én op het Zuiden én met uitzicht op groen en water dus...het is of het een of het ander. En mijn app. is niet de goedkoopste (in deze kant van het land). Kennissen in hoge Noorden hebben voor halve ton minder vrijstaand tsja...daar hoef ik nie te wonen dus..

Mijn vorige bewoners waren 2 ouders en een tijd + 2 kids. Ik zit er in mijn up, ben supertrots met mijn kleine balkon..

Maakt allemaal ook niks uit eigenlijk,huur-koop, strak-alternatief, groot-minder groot, als de bewoners happpy zijn toch?!
Wat een actief topic! Ik heb het gevoel dat het niet kan bijbenen!

@MP dat lijkt me flink zeer doen! Dan heb je een roseetje op een terras wel verdiend!

@ Vleermuis, een hangmat!! Dat wil ik ook!! Een balkon gezellig gemaakt met allerlei mooie planten lijkt het me erg fijn En zeker met de zon die meewerkt!

Ik zelf heb lekker bij mijn ouders in de tuin gezeten en spannend boek gelezen.

Ook nog babykleerjes gekocht voor de nieuwste aanwinst van de familie. Zoveel schattige dingen. Ik kon maar moeilijk kiezen!!
Kapara,

Tnx voor je sportieve reactie (ff d8 ik is t nie teveel maar toch gevraagd)

Meestal redeneer je vanuit je zelf en ik zou genoeg aan mijn hoofd hebben en geen mannen kunnen luchten (bij wijze...) Maar vind t interessant om te horen hoe anderen ergens in staan, welke overwegingen mee spelen.

En ja dan begrijp ik dat je behoefte zou hebben aan egoboost dus niet echt alles erop en eraan qua relatie?

Kussiekroel van mij voor jou.
Ik loop te klooien met mijn krantje....Loop ff vast weet nie zoveel leuks te verzinnen voor de kids....
quote:Q-Q schreef op 21 maart 2009 @ 17:07:

[...]

Uhm...hoezo??

Gewoon. Wens jou een superleuke zaterdagavond!

En de anderen, schatjes dat jullie zijn, ja ik koel, ik zit, ik let op. Maar zometeen ga ik wel even toeteren!
quote:Wuzzie schreef op 21 maart 2009 @ 17:23:

Ik loop te klooien met mijn krantje....Loop ff vast weet nie zoveel leuks te verzinnen voor de kids....Het zou kunnen dat ik de plank flink mis sla en jouw 'krantje' verkeerd intrepreteer, maar misschien is het leuk om een vervolgverhaaltje te plaatsen dat ze aan het einde kunnen kiezen uit een paar opties hoe het verder gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven