Werk & Studie alle pijlers

In de war

16-01-2019 11:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is dit een topic om aan te geven dat ik nummer*zoveel een pb heb gestuurd. Maar aangezien dat niet mag ook graag jullie advies.

Mijn werkgever heeft mij gisteren verteld dat ze vinden dat ik overspannen ben en dat ze willen dat ik een opsomming geef van de taken die door moeten lopen en daarnaast een plan maak hoe ik dat ga doen en me voor de rest ziek meld.

Ik ben niet overspannen, ware het niet dat de situatie zoals hij nu is wel voor stress zorgt.

Ik weet dat ze de loonkosten naar beneden willen brengen. Het liefst met 25%. Hiervoor zijn er al 3 mensen uitgegooid. Mij moeten ze doorbetalen tot de zomer. Dan loopt mijn contract af en ik weet voor 98% zeker dat ze het niet gaan verlengen. Ze weten ook dat ik nergens mee akkoord ga mbt contract openbreken en verkorten (dat bieden ze wel aan andere mensen)

Als ik me ziekmeld dan kunnen ze (ERD) via de verzekering mijn loonkosten terugontvangen.

Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik wil enerzijds dat zij aan mij mailen dat ik me ziek moet melden maar dat doen ze niet. Ze willen dus wel dat ik dat aan hun bevestig.

Inmiddels heb ik er migraine van...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
17-01-2019 07:50
Jazeker! Dank daarvoor! Ga je advies opvolgen!
Gelukkig en succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven