Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...
maandag 31 december 2018 om 14:19
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)
donderdag 17 januari 2019 om 19:26
Just a flesh wound
https://www.youtube.com/watch?v=-6VTci1Bunk
https://www.youtube.com/watch?v=-6VTci1Bunk
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 17 januari 2019 om 19:39
Leuke info. Ik heb vandaag de serie uitgekeken. Heerlijk. En mijn complimenten voor de schminkafdeling. Lieutenant Gruber als Hitler was waanzinnig goed.Mevrouw75 schreef: ↑17-01-2019 16:54Voor de 'allo 'allo liefhebbers:
https://www.ad.nl/show/madonna-with-the ... ~a087d6ff/

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 17 januari 2019 om 19:39
Geweldige serie inderdaad, en vorig jaar waren er op één of andere zender herhalingen en ik heb wéér gekeken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
donderdag 17 januari 2019 om 19:44
Ik heb drie broertjes en over de enige televisie werd democratisch gestemd.
Tour of Duty won altijd...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 17 januari 2019 om 19:46
James Herriot ken ik helemaal niet, terwijl ik wel erg van engelse series houd.
Mijn ouders keken altijd graag naar Derrick en zijn sidekick Harry. Er ist ermordet worden!
Derrick is in Duitsland van de buis gehaald want hij was fout in de oorlog.
Nein! Nein! Nein!
Mijn ouders keken altijd graag naar Derrick en zijn sidekick Harry. Er ist ermordet worden!
Nein! Nein! Nein!

Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
donderdag 17 januari 2019 om 20:02
Ik keek rond jaren '80 helemaal ademloos naar "X-Y-Ungelöst", zeg maar, de Duitse voorloper van Opsporing verzocht. Echte misdaden werden daarin zo levensecht nagespeeld dat het bijna een Krimi leek, en ik geloof dat ik toen nog niet eens voor de volle 100% door had dat het ging om werkelijk plaatsgevonden misdaden die opgelost moesten worden...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

donderdag 17 januari 2019 om 20:05
Oh wist ik niet.Haantje79 schreef: ↑17-01-2019 19:46James Herriot ken ik helemaal niet, terwijl ik wel erg van engelse series houd.
Nein! Nein! Nein!
![]()
Er was ook onze ouwe zo'n Duitse serie, keek er niet naar, Derrick ook niet, te jong ws.

donderdag 17 januari 2019 om 20:06
Allo Allo vond ik ook geweldig. Net zoals Dads army, dat kwam ervoor geloof ik.
Airwolf stond wel eens op omdat mijn moeder dat een mooie man vond (vandaar dat we ook Tour of Duty wel eens zagen). Maar Knight Rider was wel een favoriet van iedereen. Miami Vice mochten we niet kijken wegens te jong. Dat vergat oma wel eens
Airwolf stond wel eens op omdat mijn moeder dat een mooie man vond (vandaar dat we ook Tour of Duty wel eens zagen). Maar Knight Rider was wel een favoriet van iedereen. Miami Vice mochten we niet kijken wegens te jong. Dat vergat oma wel eens