Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...

31-12-2018 14:19 2048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)
Deze al geweest?

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Enkele van de series die hier genoemd worden zijn te zien op ONS (zender 50 op Ziggo). James Herriot, Upstairs Downstairs, Are you being served, Dick Turpin, De Wrekers, en nog veel meer. https://www.kijkbijons.nl/programmas
Ik vind hier dingen van.
CommonSense schreef:
17-01-2019 20:24
Harry, hol schon mal den Wagen.
[/quote]

:rofl: wir gehen ins präsidium :applause:
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Serengeti schreef:
17-01-2019 19:36
James Herriot, zo'n geweldige Engelse sfeer.

Afbeelding
Oh ik was zo verliefd op Tristan :heart:. Ik was er heilig van overtuigd dat ik in het verkeerde land en tijdperk was geboren als klein meiske.
Deze schiet me ook ineens te binnen.

Afbeelding

De Poppenkraam
Sabeltandcavia schreef:
17-01-2019 20:31
Enkele van de series die hier genoemd worden zijn te zien op ONS (zender 50 op Ziggo). James Herriot, Upstairs Downstairs, Are you being served, Dick Turpin, De Wrekers, en nog veel meer. https://www.kijkbijons.nl/programmas
Bedankt voor de tip, wat leuk!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
The Golden Girls

Afbeelding
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Sabeltandcavia schreef:
17-01-2019 20:31
Yep, die hebben wij ook. We zitten nog op de schotel omdat manlief helaas niet op de kabel wil. Ik vind de oude serie "did you rang M'lord" heel leuk. Die laten ze ook zien. Maar ze laten ook veel pulp zien uit het jaar nul waar niemand nog naar kijkt.

James Herriot is mijn favourite of all times.
S0LEIL schreef:
17-01-2019 20:42
Deze schiet me ook ineens te binnen.

Afbeelding

De Poppenkraam

Die vond ik altijd een beetje eng. Poppen die tot leven komen en daarna weer tot stilstand. Brr. :-?
Oh ik voel me jong! Van de afgelopen 5/6 pagina`s ken ik alleen barbapapa en de gelpot :-D !
Lach hard, duik diep, kom terug..
RikM schreef:
17-01-2019 20:58
Die vond ik altijd een beetje eng. Poppen die tot leven komen en daarna weer tot stilstand. Brr. :-?

Haha ja dat had ik toen ook! :mrgreen: En wanneer ik nu dit plaatje zie komt dat gevoel weer terug. :-(
Serengeti schreef:
17-01-2019 21:01
Haha ja dat had ik toen ook! :mrgreen: En wanneer ik nu dit plaatje zie komt dat gevoel weer terug. :-(

Ja, mij zit het ook nog niet helemaal lekker. :biggrin:
Jeugdtraumaatje denk ik.
Afbeelding
RikM schreef:
Ik vond het geweldig. Ik heb er ook twee boeken van.
Serengeti schreef:
17-01-2019 20:54
The Golden Girls

Afbeelding
Helemaal geweldig. En ik vind het nog steeds ongelooflijk dat de actrice die Dorothy speelde, ouder was dan de actrice die haar moeder speelde...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
RikM schreef:
Ik weet het niet meer. Ik ben me alleen altijd dat rare weglopen van die man blijven herinneren. Die tilde eerst heel raar zijn been omhoog.
pejeka schreef:
17-01-2019 21:15
Helemaal geweldig. En ik vind het nog steeds ongelooflijk dat de actrice die Dorothy speelde, ouder was dan de actrice die haar moeder speelde...

Huh, dus dat was make-up? Nooit geweten! :clown:

Afbeelding
S0LEIL schreef:
17-01-2019 21:20
Ik weet het niet meer. Ik ben me alleen altijd dat rare weglopen van die man blijven herinneren. Die tilde eerst heel raar zijn been omhoog.

Hou op, schei uit. Nachtmerries. :-(
renske1975 schreef:
13-01-2019 17:43
Mijn ouders hadden inderdaad in hun eerste huis bruine vloerbedekking, oranje ribbank, paarse vitrage ( van dat netachtige spul, wie snapt mij?) Etc.
Paarse vitrage hadden wij ook, ik was het vergeten :)
St Elsewhere, ook al zo'n goede serie.

Afbeelding
Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
Asjemenou! :heart:

https://youtu.be/kKfrwHFQCfQ (compilatie Loekie de Leeuw)
Ik vind hier dingen van.
Serengeti schreef:
17-01-2019 21:29
St Elsewhere, ook al zo'n goede serie.

Afbeelding
Eigenlijk nooit naar gekeken. Misschien omdat we toen net onze eigen serie Medisch Centrum West gehad hadden, die vond ik wel heel leuk, met name omdat het van die herkenbare situaties waren voor mij als jonge Nederlander toen, Hollandse mensen met vaak Nederlandse dilemma's, zeker als het om de patiënten ging. Het was een ziekenhuis zoals je uit eigen beleving kende, en dat Amerikaanse ziekenhuis met de eigen mores en regels stond dan toch wat verder van je af, denk ik, als jongere.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
16-01-2019 20:32
Leuk! Ook met kinderen van 15-16-17 jaar oud?
Hier wel. Niet wekelijks maar zeker zoon vindt spelletjes leuk. Risk en monopoly zijn favoriet.
Deze serie zou ik nog wel eens terug willen zien. Wat was die spannend!

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven