Wat eet jij op dit moment? Deel 16
woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
donderdag 17 januari 2019 om 16:08
Ik had er zelf geloof ik wel iets van gezegd,per slot van rekening lig je daar om op te knappen. En het bezoek moet ook zo fatsoenlijk zijn om niet met z.n allen tegelijk te komen.
Hier maken we vandaag restjes op . zo tussen de bedrijven door.ik neem zo n paar hapjes lasagne .Nog over van gisteren
tussendoor ook steeds fruit. druiven en mandarijnen.
Echt gekookt wordt er vandaag ook niet.
Hier maken we vandaag restjes op . zo tussen de bedrijven door.ik neem zo n paar hapjes lasagne .Nog over van gisteren
tussendoor ook steeds fruit. druiven en mandarijnen.
Echt gekookt wordt er vandaag ook niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 17 januari 2019 om 16:17
Thee, fijn dat je bloedwaardes goed zijn.
Coetjes, beterschap en sterkte.
Chris, leuk dat je man ook van shoppen houd.
Mijn hub houdt ook van shoppen, gelukkig.
Als we shoppen, dan ook een dag goed shoppen. Tussen de middag ergens lunchen en
's avonds ook ergens een hapje eten.
Vanavond: Linzensoep en zilvervliesrijst.
Coetjes, beterschap en sterkte.
Chris, leuk dat je man ook van shoppen houd.
Mijn hub houdt ook van shoppen, gelukkig.
Als we shoppen, dan ook een dag goed shoppen. Tussen de middag ergens lunchen en
's avonds ook ergens een hapje eten.
Vanavond: Linzensoep en zilvervliesrijst.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
donderdag 17 januari 2019 om 18:33
Jeetje ZZ wat een narigheid. Weten ze wel wat er aan de hand is? Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt 
Ik eet zo verse worst, aardappel en erwtjes. Na een ananasyoghurtje.
Coetje, jij iets gegeten vanavond?
Jaja ik shop eigenlijk nooit meer heb zoveel kleding nu ik weer van alles maak.
Zat de zilvervliesrijst door de linzensoep of eet je daar wat anders bij?
donderdag 17 januari 2019 om 18:53
Jeetje Zenzeo,wat ontzettend rot!Heel veel beterschap en een dikke 
Er werd wel telkens wat van gezegd hoor door de verpleging,ikzelf heb op het moment niet zoveel praatjes
Oudste heeft hutspot gemaakt,ik heb nog geen trek,heb vanmiddag nog geslapen.Vriend heeft thaise nasi voor mij gehaald,enige wat ik kon bedenken wat ik weg krijg.
Er werd wel telkens wat van gezegd hoor door de verpleging,ikzelf heb op het moment niet zoveel praatjes
Oudste heeft hutspot gemaakt,ik heb nog geen trek,heb vanmiddag nog geslapen.Vriend heeft thaise nasi voor mij gehaald,enige wat ik kon bedenken wat ik weg krijg.
donderdag 17 januari 2019 om 19:03
Ach lieve zenzeo .jij ook in het ziekenhuis.en op de I.C. Gatsie wat naar . Leeft echt met je mee. heel veel sterkte en n dikke
en snelle beterschap.
Je spaart n hoop geld uit thee.
Ja echt wel fijn Jaja.zo.n mee winkelende man.al wil ik ook wel eens alleen. Maar dan blijf ik hier in de stad,
Met vriendinnen spreek ik wel eens af in andere stad,
Ach je moet af en toe leuke dingen doen.
Je spaart n hoop geld uit thee.
Ja echt wel fijn Jaja.zo.n mee winkelende man.al wil ik ook wel eens alleen. Maar dan blijf ik hier in de stad,
Met vriendinnen spreek ik wel eens af in andere stad,
Ach je moet af en toe leuke dingen doen.
donderdag 17 januari 2019 om 19:06
Zenzeo het blijft bij jou ook maar tobben he, wat ontzettend rot voor je. Ik weet niet wat je hebt en dat hoeft ook niet, maar Je zult niet zomaar op de ic liggen.. iig ben je nu in goede handen, hopelijk kunnen ze daar ook echt wat voor je betekenen.
Heel veel sterkte, beterschap en een knuffel van mij.
Heel veel sterkte, beterschap en een knuffel van mij.
donderdag 17 januari 2019 om 19:08
Beterschap en sterkte.
donderdag 17 januari 2019 om 19:11
Rijst kook ik apart, maar op de borden gaat het wel door de soep.thee schreef: ↑17-01-2019 18:33Jeetje ZZ wat een narigheid. Weten ze wel wat er aan de hand is? Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt
Licht verteerbaar en vegetarisch.
Wij eten minder vlees, de laatste tijd.
donderdag 17 januari 2019 om 22:21
Zenzeo: wat een schrik dat je op de IC ligt. Ik wens je veel sterkte en beterschap!
Houd je wel genoeg vocht binnen, gezien de diarree?
Coetje: jij ook veel beterschap. Wat je omschrijft over dat vele bezoek komt mij bekend voor, direct na een operatie tien tot twaalf man bezoek bij een kamergenoot. Kun je echt niet hebben dan, maar puf om er dan iets van te zeggen heb je inderdaad ook niet. Bij mij was de vpk woedend en kegelde ze zo ongeveer stuk voor stuk de gang op.
Houd je wel genoeg vocht binnen, gezien de diarree?
Coetje: jij ook veel beterschap. Wat je omschrijft over dat vele bezoek komt mij bekend voor, direct na een operatie tien tot twaalf man bezoek bij een kamergenoot. Kun je echt niet hebben dan, maar puf om er dan iets van te zeggen heb je inderdaad ook niet. Bij mij was de vpk woedend en kegelde ze zo ongeveer stuk voor stuk de gang op.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 17-01-2019 22:26
1.17% gewijzigd
donderdag 17 januari 2019 om 22:25
Wat fijn dat je bloedwaarden; gefeliciteerd!thee schreef: ↑16-01-2019 21:52Coetje fijn dat je weer thuis bent. Beter idd daar even afwachten dan in het ziekenhuis.
TV
Op de naailes was ik bezig met een shirt dat ik waarschijnlijk niet veel zal dragen. Op papier vond ik 'm er leuker uitzien dan nu in het echt. Tja, dat heb je soms maar dan toch leer je er weer van.
Vanavond heb ik net als gister nasi gegeten. Dat kon ik zo uit de vriezer trekken en nog geen kookzin.
Zaterdag komt mijn beste vriendin alvast voor m'n verjaardag en ik moet nog kiezen uit 2 hoofdgerechten te weten zalm met venkel en sinaasappel en kruiden uit de oven of een stoofpotje met zalm, kabeljauw, room, bouillon, wijn, wortel, prei, peterselie en citroensap. En dan ook nog de vraag of ik er zalm'paté' bij maak met o.a. gerookte zalm en mascarpone. Heb nog even tot vrijdag de tijd om na te denken, dan wil ik de boodschappen doen. Ga nu nog een glas zoethoutthee zetten. En o ja, m'n diabetes bloedwaarden waren goed, zowel de gemiddelde waarde als de nuchtere waarde.
Ik vind het superknap dat je zelf weer een shirt gemaakt hebt. Jammer dat resultaat je dan toch een beetje tegenvalt.
Veel plezier met je vriendin. Wanneer ben je jarig?
vrijdag 18 januari 2019 om 07:31
Goeiemorgen allemaal,
Rustige nacht gehad, diegenen die ziek zijn?
Beterschap en sterkte.
Zometeen eerst koffie, volkoren cracker met kaas.
Daarna aan de slag, zodat ik voor het weekend klaar ben.
Vanavond kippendijen uit de oven, broccoli, champignons en gebakken aardappels.
Rustige nacht gehad, diegenen die ziek zijn?
Beterschap en sterkte.
Zometeen eerst koffie, volkoren cracker met kaas.
Daarna aan de slag, zodat ik voor het weekend klaar ben.
Vanavond kippendijen uit de oven, broccoli, champignons en gebakken aardappels.
vrijdag 18 januari 2019 om 10:35
Ik slaap helemaal niet 's nachts.
Voel me zo ellendig.
Enfin. Vanmorgen heb ik een ander bed gekregen. Heel gedoe! Ik heb allemaal infuusslangetjetjes.
Bed is beter.
Ontbijt was 1 witte boterham met kipfilet en een bak thee en een bak koud appelsap. Boterham met veel moeite weggekauwd. Thee en sap lekker!
Straks gesprek met mijn arts. En zoon erbij.
Verder is het leven nu gewassen worden, slangetjes erop houden enz.
Voel me zo ellendig.
Enfin. Vanmorgen heb ik een ander bed gekregen. Heel gedoe! Ik heb allemaal infuusslangetjetjes.
Bed is beter.
Ontbijt was 1 witte boterham met kipfilet en een bak thee en een bak koud appelsap. Boterham met veel moeite weggekauwd. Thee en sap lekker!
Straks gesprek met mijn arts. En zoon erbij.
Verder is het leven nu gewassen worden, slangetjes erop houden enz.
vrijdag 18 januari 2019 om 10:40
Goedemorgen.
Ontbijt knoflookstokbroodje met american..
En n keertje thee i.p.v.koffie.
Hoop dat het goed gaat met alle zieken. coetje weer goed uitgerust in haar eigen bed.
En ik hoop zenzeo dat je van de I.C. afbent intussen.
Ja tijdschrift volg natuurlijk de Slimste mens . Mark Tuitert mag van mij winnen.al is Peter Hein.ook goed .
Ze zijn allemaal goed die in deze finale week zitten.
Is er n jarige in ons midden? Ik las iets over thee.
Aan de slag in huis Jaja of buitenshuis?
Gezellige dag allen.
Ontbijt knoflookstokbroodje met american..
En n keertje thee i.p.v.koffie.
Hoop dat het goed gaat met alle zieken. coetje weer goed uitgerust in haar eigen bed.
En ik hoop zenzeo dat je van de I.C. afbent intussen.
Ja tijdschrift volg natuurlijk de Slimste mens . Mark Tuitert mag van mij winnen.al is Peter Hein.ook goed .
Ze zijn allemaal goed die in deze finale week zitten.
Is er n jarige in ons midden? Ik las iets over thee.
Aan de slag in huis Jaja of buitenshuis?
Gezellige dag allen.
vrijdag 18 januari 2019 om 12:08
vrijdag 18 januari 2019 om 12:24
vrijdag 18 januari 2019 om 12:38
vrijdag 18 januari 2019 om 13:13