Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
goedemorgen allen
Mijn vriend is heeft een vrije dag vandaar dat ik er niet was.
nog een fijne dag toegewenst .
Alle reacties Link kopieren
Het is hier wel heel rustig!
Ik drink een thee met zoethoutsmaak.

Vandaag gebeld met huisarts en internist over mijn koorts weer,had eigenlijk midden februari een afspraak maar die is vervroegd naar morgen.

Vanavond schuif ik een lasagne de oven in.
coetje : ik ben geen arts hoor maar misschien hangt de koorts samen met wat er in u knie zit . Misschien is dat het probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige bericht werd nog een keer geplaatst...raar forum!

Wally,daar krijg ik vrijdag uitslag van.Maar volgens orthopeed en internist kan dat niets met elkaar te maken hebben.
Ik heb wel een hele dikke opgezette buik,werd vanochtend op werk gefeliciteerd met zwangerschap..maar dat kan niet want heb geen baarmoeder meer.Maar goed,op de scan was alles goed dus nog steeds een raadsel waar dat vandaan komt.

Ik drink nog een thee.
coetje wijzigde dit bericht op 14-01-2019 16:31
Reden: Dubbeldubbeldubbel
69.10% gewijzigd
coetje : op zich is al bij al een mysterie . Dus hopelijk wordt er toch iets gevonden. Want dit kan toch niet voorduren.
anoniem_272795 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 18:09
7.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd toch coetje.ergens moet er toch iets in je lichaam fout zitten.dat ze dat niet n keer ontdekken.
Ik wil je geen angst aanjagen hoor.

Wally alles in orde ?

Heb weinig te melden.paar telefoontjes gepleegd ,beetje huis gerommeld .
Straks eten we hutspot uit de vriezer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren