Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
goedemorgen allen
Mijn vriend is heeft een vrije dag vandaar dat ik er niet was.
nog een fijne dag toegewenst .
Alle reacties Link kopieren
Het is hier wel heel rustig!
Ik drink een thee met zoethoutsmaak.

Vandaag gebeld met huisarts en internist over mijn koorts weer,had eigenlijk midden februari een afspraak maar die is vervroegd naar morgen.

Vanavond schuif ik een lasagne de oven in.
coetje : ik ben geen arts hoor maar misschien hangt de koorts samen met wat er in u knie zit . Misschien is dat het probleem.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige bericht werd nog een keer geplaatst...raar forum!

Wally,daar krijg ik vrijdag uitslag van.Maar volgens orthopeed en internist kan dat niets met elkaar te maken hebben.
Ik heb wel een hele dikke opgezette buik,werd vanochtend op werk gefeliciteerd met zwangerschap..maar dat kan niet want heb geen baarmoeder meer.Maar goed,op de scan was alles goed dus nog steeds een raadsel waar dat vandaan komt.

Ik drink nog een thee.
coetje wijzigde dit bericht op 14-01-2019 16:31
Reden: Dubbeldubbeldubbel
69.10% gewijzigd
coetje : op zich is al bij al een mysterie . Dus hopelijk wordt er toch iets gevonden. Want dit kan toch niet voorduren.
anoniem_272795 wijzigde dit bericht op 14-01-2019 18:09
7.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd toch coetje.ergens moet er toch iets in je lichaam fout zitten.dat ze dat niet n keer ontdekken.
Ik wil je geen angst aanjagen hoor.

Wally alles in orde ?

Heb weinig te melden.paar telefoontjes gepleegd ,beetje huis gerommeld .
Straks eten we hutspot uit de vriezer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik was zaterdag bij mijn vriend en schoonvader en gisteren bij mijn zusje, haar tweeling was jarig. 5 jaar zijn de dames alweer! Het was echt rotweer om te rijden en op de terugweg was er nog een wegafzetting door een ongeluk waardoor ik 2,5 uur nodig had om thuis te komen ipv een uur :-|
vanmorgen belde de school dat zoon daar alles ondergespuugd had dus die is ook ziek thuis vandaag, vandaar dat ik me nu pas meld.
Coetje ik hoop echt dat ze er een keer achter komen waar die koorts vandaan komt, het moet toch een oorzaak hebben idd zoals chris ook al zegt, en dat je buik zo opgezet is is ook niet normaal natuurlijk.. Hopelijk gaat het ondertussen nu ietwat beter met je. Succes morgen!
Chris goed dat je er toch even uit bent gegaan, ondanks het weer. Maar ik snap wel dat je blij was dat je weer thuis was. Jammer dat de jas niet paste, goed dat je hem toch hebt laten hangen.
Dat kookboek van jamie heb ik ook, een tijd terug gewonnen bij de vriendenloterij maar ik heb er nog niet uit gekookt. Komt nog wel.
Wij eten vandaag rijst, zoon krijgt er boontjes en kip bij om het licht te houden voor zjn maag en darmen en ik heb nog een restant thaise curry wat ik er zelf bij eet.
chris : ik kan soms warrig warrig overkomen , sorry .
Liz : hopelijk word je zoon vlug beter .
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Wally.ik begrijp je altijd wel.

Liz knapt je schoonvader weer op? Ach nu en nu weer oppassen met je zoontje, het blijft ook maar doorgaan.
Vervelend in de file staan .en helemaal met dit weer.
Vandaag ook weer n dag met zon regen en wind. En dat schijnt deze week zo te blijven.
Hebben de hutspot al op ,nog n ,andarijn er achter aan gegeten.misschien straks nog n toetje .
Sterkte morgen coetje. ben benieuwd,
Voor allemaal n :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je ook niet warrig hoor wally. Bedankt voor de beterschapswens voor zoon :-)
Chris schoonvader houdt zich nu heel rustig en dan gaat het met de pijn, bedankt voor het navragen. :-)
Coetje: goed dat je contact opgenomen hebt en morgen naar de arts gaat. Veel succes! Wat vervelend dat je gefeliciteerd werd met een zwangerschap. Echt zo lomp en onnadenkend van mensen, zo'n opmerking.
Hebben ze al onderzocht of je blaas wel goed werkt, dus of er geen urine achterblijft o.d.?

Liz: fijn dat de pijn van je schoonvader op deze manier vol te houden is. Beterschap voor je zoon. Wat leuk dat jij het kookboek gewonnen hebt.

Wally: leuk dat je vriend een dagje vrij was. Ik kan je altijd prima volgen hoor; dus denk niet dat je te warrig bent.

Chris: lekker hutspot!

Kijk nu de slimste mens. Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je ook niet warrig Wally.

Tv,nee dat nog niet,er zit wel steeds eiwit in de urine.Laat morgen wel weten wat ze te zeggen heeft.

Vriend en ik hebben grote beslissing genomen.Morgen contact over het opgeven van het stekkie.Het wordt bijna onbetaalbaar en meer inkomsten genereren is voor vriend zeker komend jaar nog lastig.Ik werk keihard en vind dat ik nu teveel moet opgeven om stekkie te financieren.Weet niet 100 %zeker of het contractueel al dit jaar kan.Morgen zoekt vriend dit uit.
Alle reacties Link kopieren
Ach coetje wat sneu.maar wat niet kan dat kan niet.er zitten dit jaar ook best weer veel kosten aan te komen. Tenminste hier wel.en als ik al die ziekenhuis bezoekjes van jou voorbij zie komen .zit jij ook snel aan je tax..
Je kunt nu eenmaal niet meer uitgeven dan dat er binnen komt.
Ben echt benieuwd wat ze morgen nu weer zeggen. Sterkte ermee.
Voor iedereen lekker slapen😴😴😴Alles komt goed
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz,beterschap voor je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,hier komen er ook extra kosten aan,sowieso altijd het eigen risico van vriend en mij. :P
Soms moet je verstandig zijn.

Ik ben al op mijn werk,wat eerder begonnen omdat ik eerder stop.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ja coetje dat zei ik al.jullie zitten ook gelijk aan de tax wij ook.
Zo gauw de eerste medicijnen weer binnen komen.komt de rekening er achteraan. 🤭
Niks aan te doen .wat moet dat moet.maar leuk is het niet.

Ontbijt .twee boterhammen. een met walnotenkaas van de Aldi. en een met gesneden metworst.grote plakken.kopen we weinig .maar erg lekker.
dus voor herhaling vatbaar, waar die weg kwam weet ik niet meer.
En de koffie.
Gezellige dag : :bye:

Kom straks nog weer kijken of coetje wat geplaatst heeft .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
goeienmiddag allen
Net de was en plas gedaan nu lunch .
Hoe gaat het met de zieken ? hopelijk iets beter .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opgenomen,later meer.
Alle reacties Link kopieren
Ach gossie.coetje toch. :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
coetje , :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte coetje! Naar dat je moest blijven maar wel goed dat ze je nu eindelijk eens goed gaan onderzoeken. Hopelijk komen ze nu ook echt eens met een diagnose waar je wat mee kunt zodat de onzekerheid eens voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht even bij te lezen en zie ik de opname :( van coetje, grote :hug:
Alle reacties Link kopieren
Weekend was leuk, zowel hotel als feestje. Zondag nog een nieuwe frituurpan gekocht, kan dat andere stomme ding weg.
Dadelijk eet ik nasi met een gebakken eitje en atjar/kroepoek, maak geen pindasaus nu. Straks naailes.
Alle reacties Link kopieren
Aziatische roerbakschotel met zilvervliesrijst/kippendij filet.
jaja007 wijzigde dit bericht op 15-01-2019 17:39
15.32% gewijzigd
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven