Wat eet jij op dit moment? Deel 16
woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
vrijdag 18 januari 2019 om 13:24
Voor slijtage ben je wel jong coetje.maar tis ontzettend vervelend en pijnlijk.coetje schreef: ↑18-01-2019 12:08Ik snap niks meer van mijn lijf.
Vorige afspraak werd er gezegd dat er een osteoid in mijn bovenbeen zat.
Niet dus! Gelukkig!Maar wel een hernia in mijn rug,versleten knie en kapotte meniscus.
Ben er gewoon een beetje opstandig van!Ga lekker naar bed nu en hopen dat ik wat slaap.
Hernia ook pijnlijk , moest even opzoeken wat osteoid precies is . Er staat niet bij.wat of hoe ze het kunnen behandelen.
Hoop dat je even goed kunt rusten nu.
Bah vervelende dingen toch allemaal.ook zenzeo ligt er maar te liggen. Hoop dat je toch af en toe kunt slapen.
Vandaag schijnt de zon.het is koud en de autoruiten zaten goed dicht vanmorgen.
Nu moet ik niet gaan mopperen dat ik niet tegen die felle laagstaande zon kan.want het is tenminste licht in huis .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 18 januari 2019 om 15:12
Fijn dat je morgen van de ic af mag zenzeo. Hopelijk ben je die bacterie snel kwijt en kun je dan naar huis waar je in je eigen bed kunt liggen en je eigen dag zelf kunt invullen mbv de thuiszorg. Sterkte weer!
Coetje ik snap dat je daar niet blij van word, je mag ook balen van deze diagnoses. slijtage is een pijnlijk iets.. Heb je een zwaar beroep (gehad) waardoor dit zo gekomen is?
Chris ik kon mijn auto niet eens in vanmorgen zonder slot ontdooier, beide deuren en sloten zaten helemaal dichtgevroren. Het moet hier dit weekend -7 worden snachts en overdag -2 lees ik.. brr koud. Normaal zou ik met dit weer niet de deur uitgaan als ik niet hoef te werken maar zoon moest naar de kinderarts ivm mijn ziekenbriefje voor het werk . Het gaat echt op en af met hem, zo zit hij gewoon te spelen en is hij goed te pas en zo eet hij wat en spuugt hij het meteen uit of heeft hij een kwartier zijn luier weer vol. (Toch handig nu, die luier. Normaal ben ik er natuurlijk niet blij mee maar nu scheelt het wassen)
Coetje ik snap dat je daar niet blij van word, je mag ook balen van deze diagnoses. slijtage is een pijnlijk iets.. Heb je een zwaar beroep (gehad) waardoor dit zo gekomen is?
Chris ik kon mijn auto niet eens in vanmorgen zonder slot ontdooier, beide deuren en sloten zaten helemaal dichtgevroren. Het moet hier dit weekend -7 worden snachts en overdag -2 lees ik.. brr koud. Normaal zou ik met dit weer niet de deur uitgaan als ik niet hoef te werken maar zoon moest naar de kinderarts ivm mijn ziekenbriefje voor het werk . Het gaat echt op en af met hem, zo zit hij gewoon te spelen en is hij goed te pas en zo eet hij wat en spuugt hij het meteen uit of heeft hij een kwartier zijn luier weer vol. (Toch handig nu, die luier. Normaal ben ik er natuurlijk niet blij mee maar nu scheelt het wassen)
vrijdag 18 januari 2019 om 16:45
hey zenzeo , we zijn hier om elkaar te helpen en te steunen . Als het mogelijk was zou ik zelfs een kaarsje branden in huis .
Lizenlotte , is je zoontje ziek of kwakkelt hij een beetje .
het heeft hier licht gevroren . Gisteren heeft het gehageld gemengd met natte sneeuw .
Hebben jullie ook gemerkt de afgelopen jaren dat de winter maar begint half januari .
Lizenlotte , is je zoontje ziek of kwakkelt hij een beetje .
het heeft hier licht gevroren . Gisteren heeft het gehageld gemengd met natte sneeuw .
Hebben jullie ook gemerkt de afgelopen jaren dat de winter maar begint half januari .
vrijdag 18 januari 2019 om 18:18
Beterschap voor je zoon Liz! 
Hier moesten we ook flink krabben vanochtend!
Zenzeo,is je zoon nog langs geweest?
Hoop dat die stomme bacterie snel verdwijnt!
Oudste 2 eten niet thuis,jongste en vriend eten een broodje shoarma en ik heb nog wat thaise nasi.
Heb niet meer geslapen,vriendin kwam langs.Ik lig er vroeg in vanavond.
Hier moesten we ook flink krabben vanochtend!
Zenzeo,is je zoon nog langs geweest?
Hoop dat die stomme bacterie snel verdwijnt!
Oudste 2 eten niet thuis,jongste en vriend eten een broodje shoarma en ik heb nog wat thaise nasi.
Heb niet meer geslapen,vriendin kwam langs.Ik lig er vroeg in vanavond.
vrijdag 18 januari 2019 om 18:42
Ach Zenzeo, wat een narigheid allemaal. Balen dat gesprek met de arts niet door is gegaan. Gelukkig mag je morgen naar gewone verpleefafdeling. Ik wens je veel sterkte en beterschap.
Ach Coetje: voor jou ook naar, die steeds wisselende berichten. Nu eerst dit weer laten bezinken. Hebben ze de oorzaak van de terugkerende koorts en opgezette buik ook kunnen vinden? Sterkte en beterschap.
Wally: vervelend dat je moe bent. Doe maar even rustig aan. Is je vriend dit weekend vrij?
Chris: ik ben ook benieuwd wie er gaat winnen. Vanavond kijk ik alleen 90 days, dus het wordt later de finale van de slimste mens kijken, denk ik.
Heb jij dat bordspel wel eens gespeeld? Hoor er best positieve verhalen over.
Ach Coetje: voor jou ook naar, die steeds wisselende berichten. Nu eerst dit weer laten bezinken. Hebben ze de oorzaak van de terugkerende koorts en opgezette buik ook kunnen vinden? Sterkte en beterschap.
Wally: vervelend dat je moe bent. Doe maar even rustig aan. Is je vriend dit weekend vrij?
Chris: ik ben ook benieuwd wie er gaat winnen. Vanavond kijk ik alleen 90 days, dus het wordt later de finale van de slimste mens kijken, denk ik.
Heb jij dat bordspel wel eens gespeeld? Hoor er best positieve verhalen over.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 18-01-2019 18:44
3.06% gewijzigd
vrijdag 18 januari 2019 om 18:45
vrijdag 18 januari 2019 om 20:02
Gelukkig zenzeo dat je dat tenminste nog smaakt hopjes vla.
Hoop dat je goed slaapt komende nacht..
En coetje gaat het weer n beetje?
Wat gaan ze doen bij jou .medicatie? Ik heb geen idee wat ze daar aan doen..
Wacht wel af wat je nog gaat vertellen.
Lize ik hoop dat het bij jou nu achter de rug is.met je zoontje. En jij geen last krijgt.
Kom straks nog even terug.
Hoop dat je goed slaapt komende nacht..
En coetje gaat het weer n beetje?
Wat gaan ze doen bij jou .medicatie? Ik heb geen idee wat ze daar aan doen..
Wacht wel af wat je nog gaat vertellen.
Lize ik hoop dat het bij jou nu achter de rug is.met je zoontje. En jij geen last krijgt.
Kom straks nog even terug.
vrijdag 18 januari 2019 om 20:05
Hier drukke weken (gehad). Moesten voor mijn zusje e.e.a. regelen. Zijn oom en tante geworden van een nichtje van man zijn kant. Maar was een heftige bevalling, dus wel even spannend. Op het werk beiden super druk. Ik probeer mij echt aan mijn uren te houden, maar het is moeilijk. Nu wat in dubio over onze skivakantie over twee week i.v.m. mijn zusje. Ik twijfel heel erg of we moeten gaan.
Kinderen hebben vanavond bij mijn schoonouders gegeten. Stamppot hutspot met een gehaktbal. Man en ik zouden kaasfondue eten, maar zijn allebei uitgeteld. Maar hebben heel lief stamppot meegekregen voor ons om thuis te eten . Kinderen liggen net in bed, wij warmen ons eten op en dan denk ik dat ik er vroeg in lig vanavond.
ZZ, wat balen dat het gesprek niet door ging. Wanneer vind deze nu plaats? Wel fijn dat je zoon is geweest en dat je maandag naar huis mag! Kan je een beetje afleiding vinden met een boek of wat muziek? Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Coetje, jeetje dat is niet niets een alvleesklierontsteking. Maar die koorts en dergelijk had dus (deels) wel een verklaring. Nu medicatie? Ben je nu thuis of nog in het ziekenhuis.
Liz, wat naar buikgriep. Beterschap voor je zoon!
Wally, erg moe las ik? Druk gehad of is het ook een beetje de tijd van het jaar?
Thee, hoe gaat het met je vader?
Chris en Tijdschrift, hoe gaat het met jullie?
Ik ga nog even terug lezen, maar kan niet overal op reageren. Weet niet meer wanneer ik voor het laatst geschreven heb
Voor iedereen een dikke
Kinderen hebben vanavond bij mijn schoonouders gegeten. Stamppot hutspot met een gehaktbal. Man en ik zouden kaasfondue eten, maar zijn allebei uitgeteld. Maar hebben heel lief stamppot meegekregen voor ons om thuis te eten . Kinderen liggen net in bed, wij warmen ons eten op en dan denk ik dat ik er vroeg in lig vanavond.
ZZ, wat balen dat het gesprek niet door ging. Wanneer vind deze nu plaats? Wel fijn dat je zoon is geweest en dat je maandag naar huis mag! Kan je een beetje afleiding vinden met een boek of wat muziek? Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Coetje, jeetje dat is niet niets een alvleesklierontsteking. Maar die koorts en dergelijk had dus (deels) wel een verklaring. Nu medicatie? Ben je nu thuis of nog in het ziekenhuis.
Liz, wat naar buikgriep. Beterschap voor je zoon!
Wally, erg moe las ik? Druk gehad of is het ook een beetje de tijd van het jaar?
Thee, hoe gaat het met je vader?
Chris en Tijdschrift, hoe gaat het met jullie?
Ik ga nog even terug lezen, maar kan niet overal op reageren. Weet niet meer wanneer ik voor het laatst geschreven heb
Voor iedereen een dikke
vrijdag 18 januari 2019 om 20:20
Zenzeo,ja dat ben ik helaas.
Fijn dat de hopjesvla je smaakte.
Van niet eten sterk je ook niet aan.
Viva,gefeliciteerd met het nieuwe familielid! Gelukkig is alles goed gegaan!
Is je zusje nog bij jullie?
Ik heb tramadol tegen de pijn,word ik wel wat wazig van.
Chris,ik zal het opsommen
Er staat een maagonderzoek gepland en naar aanleiding daarvan een scan met contrast.Ik ben daar heel allergisch voor dus dat moet dan via een dagopname ivm tegen-medicijnen.
Voor knie staat afspraak bij andere orthopeed.Voor de hernia naar pijnpoli en dan een zenuwblokkade.Opereren doen ze niet meer zo snel.
Ben er dus wel even zoet mee denk ik...
Tv,vriend gaat redelijk op het moment,zijn een hoop gestopt of geminderd en hij heeft daardoor meer energie.Hij neemt nu natuurlijk ook veel van mij over maar we zijn niet ontevreden met hoe het nu gaat.
Fijn dat het bij jou weer oke gaat.
Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
Fijn dat de hopjesvla je smaakte.
Van niet eten sterk je ook niet aan.
Viva,gefeliciteerd met het nieuwe familielid! Gelukkig is alles goed gegaan!
Is je zusje nog bij jullie?
Ik heb tramadol tegen de pijn,word ik wel wat wazig van.
Chris,ik zal het opsommen
Er staat een maagonderzoek gepland en naar aanleiding daarvan een scan met contrast.Ik ben daar heel allergisch voor dus dat moet dan via een dagopname ivm tegen-medicijnen.
Voor knie staat afspraak bij andere orthopeed.Voor de hernia naar pijnpoli en dan een zenuwblokkade.Opereren doen ze niet meer zo snel.
Ben er dus wel even zoet mee denk ik...
Tv,vriend gaat redelijk op het moment,zijn een hoop gestopt of geminderd en hij heeft daardoor meer energie.Hij neemt nu natuurlijk ook veel van mij over maar we zijn niet ontevreden met hoe het nu gaat.
Fijn dat het bij jou weer oke gaat.
Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
vrijdag 18 januari 2019 om 21:42
Fijn coetje dat het met je vriend momenteel n beetje beter gaat.
Maar jij bent niet zo snel klaar denk ik..nog n hoop gedoe.en artsenbezoeken .
Sterkte met alles.
Viva ook weer het nodige mee gemaakt . En nu maar kijken of je n keer minder uren kunt maken. Je had het gelukkig makkelijk .hoefde niet te koken.
Zenzeo ik duim dat je maandag naar huis mag .wel met de nodige thuishulp natuurlijk.
Ik weet niet zeker of ik het spel ken.wij doen vaak in n groep.alleen maar de vragen zonder het bord te gebruiken.even als tussendoortje.altijd wel heel gezellig. VoorL als je met n stel bent.
Ben morgen weer weg.niet echt n uitje. beetje voor de hobby van mijn man. Maar ik vind het wel oké.we maken er wel n leuk dagje van.
Zo blijven we in ieder geval bezig.
Gezellige avond .Alles komt goed.
Maar jij bent niet zo snel klaar denk ik..nog n hoop gedoe.en artsenbezoeken .
Sterkte met alles.
Viva ook weer het nodige mee gemaakt . En nu maar kijken of je n keer minder uren kunt maken. Je had het gelukkig makkelijk .hoefde niet te koken.
Zenzeo ik duim dat je maandag naar huis mag .wel met de nodige thuishulp natuurlijk.
Ik weet niet zeker of ik het spel ken.wij doen vaak in n groep.alleen maar de vragen zonder het bord te gebruiken.even als tussendoortje.altijd wel heel gezellig. VoorL als je met n stel bent.
Ben morgen weer weg.niet echt n uitje. beetje voor de hobby van mijn man. Maar ik vind het wel oké.we maken er wel n leuk dagje van.
Zo blijven we in ieder geval bezig.
Gezellige avond .Alles komt goed.
vrijdag 18 januari 2019 om 22:30
Hoop dat je vannacht wel een beetje kunt slapen ZZ maar lekker slapen zal misschien duren tot je weer thuis bent 
HAAI VL
Ik at weer verse worst en dit keer met aardappel, spinzaie en een eitje.
Fijn coetje dat het redelijk gaat met vriend. Nu nog met jou de goede kant op!
Chris gezellige dag gewenst morgen.
Voor morgen is het de zalmpate geworden als voorgerecht en hoofdgerecht de zalm met venkel en sinaasappel uit de oven. En aardappelkroketjes en peultjes. Na viennetta. En het is idd ter gelegenheid van mijn verjaardag zondag.
HAAI VL
Ik at weer verse worst en dit keer met aardappel, spinzaie en een eitje.
Fijn coetje dat het redelijk gaat met vriend. Nu nog met jou de goede kant op!
Chris gezellige dag gewenst morgen.
Voor morgen is het de zalmpate geworden als voorgerecht en hoofdgerecht de zalm met venkel en sinaasappel uit de oven. En aardappelkroketjes en peultjes. Na viennetta. En het is idd ter gelegenheid van mijn verjaardag zondag.
zaterdag 19 januari 2019 om 08:21
goeienmorgen
Amai Coetje , dat is nogal een groot onderhoudsbeurt. Maar het is voor het goede doel zal ik maar zeggen .
Viva : Ik heb al 3 jaar een depressie , dit waren gewoon een paar slechte dagen . Ik lees dat er een ooievaar langs gevlogen. Gefeliciteerd . Zorg er wel voor dat je jezelf niet voorbij loopt .
Zenzeo : fijn dat je hulp krijgt zodat je kan herstellen .
Nog een fijne dag
Amai Coetje , dat is nogal een groot onderhoudsbeurt. Maar het is voor het goede doel zal ik maar zeggen .
Viva : Ik heb al 3 jaar een depressie , dit waren gewoon een paar slechte dagen . Ik lees dat er een ooievaar langs gevlogen. Gefeliciteerd . Zorg er wel voor dat je jezelf niet voorbij loopt .
Zenzeo : fijn dat je hulp krijgt zodat je kan herstellen .
Nog een fijne dag
zaterdag 19 januari 2019 om 09:19
Wally: wat naar van je depressie.
Hoe voel je je vandaag?
Coetje: fijn te horen dat het met je vriend weer iets beter gaat. Verder staat er jezelf nog een heel traject te wachten, als ik het zo lees. Wens je veel sterkte en hoop vooral dat het wat effect heeft en je snel een klein beetje vooruitgang mag bemerken en de alvleesklierontsteking snel verdwijnt.
Het gaat hier inderdaad gelukkig steeds weer wat verder vooruit. Vandaag even koffie drinken met een vriendin. Verder houd ik rust vandaag, dat is nog even nodig.
Dus zal vast nog wel wat lezen of Netflixen.
Zenzeo: heb je een beetje kunnen slapen vannacht en kunnen eten vanochtend?
Thee: dus morgen is de grote dag. Wat leuk. Veel plezier vandaag! Het eten klinkt in ieder geval al verrukkelijk.
Chris: veel plezier vandaag. Welke hobby heeft je man?
Klinkt leuk dat spel. Terechte winnaar trouwens; heb de slimste mens inmiddels teruggekeken.
VL: gefeliciteerd met je tanteschap! Leuk hoor! Is met moeder en kind inmiddels alles oké? Ik hoop het.
Pas op jezelf hoor en inderdaad niet teveel uren werken. Echt even goed op jezelf letten. Je kunt de energie nu goed genoeg gebruiken.
Hoe het met mij gaat. staat bij Coetje.
Zit op de bank met uitzicht op de vogelvoer etende koolmezen en pimpelmezen. Zo leuk om te zien.
Ik doe volgend weekend weer mee aan de vogeltelling.
Coetje: fijn te horen dat het met je vriend weer iets beter gaat. Verder staat er jezelf nog een heel traject te wachten, als ik het zo lees. Wens je veel sterkte en hoop vooral dat het wat effect heeft en je snel een klein beetje vooruitgang mag bemerken en de alvleesklierontsteking snel verdwijnt.
Het gaat hier inderdaad gelukkig steeds weer wat verder vooruit. Vandaag even koffie drinken met een vriendin. Verder houd ik rust vandaag, dat is nog even nodig.
Zenzeo: heb je een beetje kunnen slapen vannacht en kunnen eten vanochtend?
Thee: dus morgen is de grote dag. Wat leuk. Veel plezier vandaag! Het eten klinkt in ieder geval al verrukkelijk.
Chris: veel plezier vandaag. Welke hobby heeft je man?
Klinkt leuk dat spel. Terechte winnaar trouwens; heb de slimste mens inmiddels teruggekeken.
VL: gefeliciteerd met je tanteschap! Leuk hoor! Is met moeder en kind inmiddels alles oké? Ik hoop het.
Pas op jezelf hoor en inderdaad niet teveel uren werken. Echt even goed op jezelf letten. Je kunt de energie nu goed genoeg gebruiken.
Hoe het met mij gaat. staat bij Coetje.
Zit op de bank met uitzicht op de vogelvoer etende koolmezen en pimpelmezen. Zo leuk om te zien.
Ik doe volgend weekend weer mee aan de vogeltelling.