Wat eet jij op dit moment? Deel 16
woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
zondag 20 januari 2019 om 12:31
Romantisch viva
.
coetje er staat n grote pan groentesoep op.,gaat natuurlijk ook in bakjes in de vriezer, er draait n rollade rond in de grill.
En er staat rundvlees op voor hachee of goulash .dat is nog de vraag,.
Wel n lekkere dag om zo bezig te zijn . Zo af en toe moet dat ook gebeuren .
We waren gisteren ook nog in Kleve Duitsland .ou niks kopen .maar heb wel n b.h nodig . Maar dat is tegenwoordig ook n rib uit mijn lijf. pfffffff.
Zag ik n mooie van chantelle .was 74.95€. heb ik nu voor 44.95€. vind het nog genoeg.ze hadden ook veel keuze.heb het wel bij eentje gelaten .al had uk er wel twee of drie gewild,
Ik wacht trouwens tegenwoordig altijd tot ze afgeprijsd zijn .vind tot 50€. echt genoeg. maar ja wat moet dat moet.
coetje er staat n grote pan groentesoep op.,gaat natuurlijk ook in bakjes in de vriezer, er draait n rollade rond in de grill.
En er staat rundvlees op voor hachee of goulash .dat is nog de vraag,.
Wel n lekkere dag om zo bezig te zijn . Zo af en toe moet dat ook gebeuren .
We waren gisteren ook nog in Kleve Duitsland .ou niks kopen .maar heb wel n b.h nodig . Maar dat is tegenwoordig ook n rib uit mijn lijf. pfffffff.
Zag ik n mooie van chantelle .was 74.95€. heb ik nu voor 44.95€. vind het nog genoeg.ze hadden ook veel keuze.heb het wel bij eentje gelaten .al had uk er wel twee of drie gewild,
Ik wacht trouwens tegenwoordig altijd tot ze afgeprijsd zijn .vind tot 50€. echt genoeg. maar ja wat moet dat moet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 20 januari 2019 om 12:33
Het gaat.
Zoon is net langs geweest en komt vanmiddag weer. Vind het zwaar voor hem..
Wat rot dat het eten niet goed gaat, Coetje. Krijg je nu een speciaal dieet?
Thee, fijne dag gewenst!!!!
Viva, wat klinkt dat romantisch! Geniet ervan.
Ik wacht op de lunch. Best trek!
Vanmorgen kreeg ik een plak cake bij de koffie. Ze doen hier wel echt hun best er wat van te maken.
Zoon is net langs geweest en komt vanmiddag weer. Vind het zwaar voor hem..
Wat rot dat het eten niet goed gaat, Coetje. Krijg je nu een speciaal dieet?
Thee, fijne dag gewenst!!!!
Viva, wat klinkt dat romantisch! Geniet ervan.
Ik wacht op de lunch. Best trek!
Vanmorgen kreeg ik een plak cake bij de koffie. Ze doen hier wel echt hun best er wat van te maken.
zondag 20 januari 2019 om 13:05
[imghttps://www.google.nl/imgres?imgurl=https%3A%2F ... w..i&w=445][/img]
Een stuk mon chou taart voor de liefhebber en bedankt voor de felicitaties
Een stuk mon chou taart voor de liefhebber en bedankt voor de felicitaties
zondag 20 januari 2019 om 13:10
Plaatje lijkt niet te willen, dus dat denken jullie er maar bij. Gister met vriendin was gezellig, ze bleef tot 23.30. Verder doe ik er niks aan vandaag, voor ouders te vermoeiend naar hier op 1 dag heen en weer.
Coetje,
en vervelend dat weinig smaakt. Misschien wat cola drinken al weet ik dat vanillevla ook wel helpt tegen misselijkheid.
ZZ heb je vanochtend/tussen de middag iets kunnen eten?
Wat een leuke date VL
Voorgerecht gister was echt heel erg lekker en binnen 10/15 minuten klaar. Hoofdgerecht was wel lekker maar niet bijzonder, vond dat je weinig merkte van de venkel en sinaasappel bij de zalm. Ik eet vandaag het restje op met de laatste peultjes en dan bak ik er wat nieuwe aardappelkroketjes bij. En ik zit nu aan de bubbels. Ik vond jarig zijn wel weer een lekker excuus voor bubbels
Coetje,
ZZ heb je vanochtend/tussen de middag iets kunnen eten?
Wat een leuke date VL
Voorgerecht gister was echt heel erg lekker en binnen 10/15 minuten klaar. Hoofdgerecht was wel lekker maar niet bijzonder, vond dat je weinig merkte van de venkel en sinaasappel bij de zalm. Ik eet vandaag het restje op met de laatste peultjes en dan bak ik er wat nieuwe aardappelkroketjes bij. En ik zit nu aan de bubbels. Ik vond jarig zijn wel weer een lekker excuus voor bubbels
zondag 20 januari 2019 om 13:32
Een heul goed excuus voor bubbels lieve Thee! Proost 
Fijn dat het zo gezellig was gister!
Zal vriend eropuit sturen voor cola,moet daar dan de prik af zijn?
Van prik krijg ik ook meer pijn namelijk.
Zenzeo,je niet schuldig voelen hoor! Weet zeker dat zoon het met alle liefde voor je doet!
Ik heb weer een blokje om gelopen,7 minuten om precies te zijn
Zometeen komt een vriendin,gezellig!
Fijn dat het zo gezellig was gister!
Zal vriend eropuit sturen voor cola,moet daar dan de prik af zijn?
Van prik krijg ik ook meer pijn namelijk.
Zenzeo,je niet schuldig voelen hoor! Weet zeker dat zoon het met alle liefde voor je doet!
Ik heb weer een blokje om gelopen,7 minuten om precies te zijn
Zometeen komt een vriendin,gezellig!
zondag 20 januari 2019 om 16:05
zondag 20 januari 2019 om 17:43
Volgens mij moet het gewoon cola met prik zijn . Maar coetje als je van prik meer pijn krijgt dan zou ik even voorzichtig zijn .
Ik drink alleen maar bubbels. En thee jij hebt gelijk.n glas echte bubbels,
Ik heb gisteravond n fles advocaat aangebroken. Flinke dot slagroom er op. Maar nu moet die fles wel leeg,is niet onbeperkt houdbaar.
En ik vind dat maar heel af en toe lekker.wil,het niet verplicht opmaken.
Ja Wally ik vind het ook n bom duiten.
voor n B.H.
Wij eten straks zalm met asperges en aardappels.
Hoop dat de cake je tenminste lekker gesmaakt heeft zenzeo.
Voor monchou taart doe ik n moord thee. heerlijk.
Ik drink alleen maar bubbels. En thee jij hebt gelijk.n glas echte bubbels,
Ik heb gisteravond n fles advocaat aangebroken. Flinke dot slagroom er op. Maar nu moet die fles wel leeg,is niet onbeperkt houdbaar.
En ik vind dat maar heel af en toe lekker.wil,het niet verplicht opmaken.
Ja Wally ik vind het ook n bom duiten.
Wij eten straks zalm met asperges en aardappels.
Hoop dat de cake je tenminste lekker gesmaakt heeft zenzeo.
Voor monchou taart doe ik n moord thee. heerlijk.
zondag 20 januari 2019 om 17:58
Ik vind mon chou taart ook erg lekker maar ja wat moet ik met 'n hele taart in m'n uppie? Ja achteraf gezien had ik 'm wel kunnen maken en dan halve of zo aan vriendin meegeven maar niet aan gedacht.
Had nog een heel klein beetje van het zalmmengsel van het voorgerecht en dat eet ik nu op een toastje.
Een heel makkelijk recept (Allerhande) met een 'luxe' uitstraling.
100 gram gerookte zalmblokjes heel fijn snijden en mengen met ongeveer 25/35 gram mascarpone, Daardoor mengen sap en rasp van 1/2 limoen en 1 heel fijngesnipperd bosuitje. Dit had ik verdeeld over 2 van die kookringen zodat het er beetje leuk uitzag op het bord. Precies 2 mooie voorgerechtporties en lekker licht verteerbaar. Rest van de ovenschotel staat nu in de oven warm te worden en daar bak ik zo weer even wat aardappelkroketjes bij.
Zou ik de rest van de mascarpone in kunnen vriezen? Zal eens googlen. Geen idee wat ik er anders mee moet doen.
Nu nog aan de bubbels.
Had nog een heel klein beetje van het zalmmengsel van het voorgerecht en dat eet ik nu op een toastje.
Een heel makkelijk recept (Allerhande) met een 'luxe' uitstraling.
100 gram gerookte zalmblokjes heel fijn snijden en mengen met ongeveer 25/35 gram mascarpone, Daardoor mengen sap en rasp van 1/2 limoen en 1 heel fijngesnipperd bosuitje. Dit had ik verdeeld over 2 van die kookringen zodat het er beetje leuk uitzag op het bord. Precies 2 mooie voorgerechtporties en lekker licht verteerbaar. Rest van de ovenschotel staat nu in de oven warm te worden en daar bak ik zo weer even wat aardappelkroketjes bij.
Zou ik de rest van de mascarpone in kunnen vriezen? Zal eens googlen. Geen idee wat ik er anders mee moet doen.
Nu nog aan de bubbels.
zondag 20 januari 2019 om 21:10
zondag 20 januari 2019 om 21:23
Zenzeo: fijn dat je zoon is geweest. Ik denk dat hij het graag voor je over heeft hoor en je zelf ook graag even wil zien.
Chris: Ik herken je verhaal. Goede BH's zijn helaas duur. Die van mij zijn over de 90 euro per stuk. Maar goed; heb het er ook wel voor over. Bezuinig liever op een broek of shirt dan op een BH.
Hudson Bay heeft trouwens ook best vaak goede merken BH's in de sale.
Thee: klinkt als een geweldige verjaardag; leuk hoor!
Coetje: ananas(sap) wil ook nog wel eens helpen tegen misselijkheid.
Chris: Ik herken je verhaal. Goede BH's zijn helaas duur. Die van mij zijn over de 90 euro per stuk. Maar goed; heb het er ook wel voor over. Bezuinig liever op een broek of shirt dan op een BH.
Hudson Bay heeft trouwens ook best vaak goede merken BH's in de sale.
Thee: klinkt als een geweldige verjaardag; leuk hoor!
Coetje: ananas(sap) wil ook nog wel eens helpen tegen misselijkheid.
zondag 20 januari 2019 om 22:05
Chris, dat zijn behoorlijke prijzen voor een bh. Belachelijk eigenlijk, elke vrouw hoort een goede en vooral betaalbare bh te kunnen dragen. Wat is het voor lekkers geworden vanavond op je bord?
Thee, bedankt voor je stukje taart en groot gelijk om een glas bubbels te drinken! Geen idee of je mascarpone in kunt vriezen. Maar google even op recepten en je vind van alles wat je er nog mee kan doen. Inderdaad in de pasta zoals ZZ zegt, je kunt er een soort zatiki mee maken, een dadel mee vullen, een plakje ham vullen of lekkker op brood.
Wally, hier gaat het na de omstandigheden goed hoor. Zijn even lekker opgeladen dit weekend.
ZZ, ik weet zeker dat je zoon dit met alle liefde doet! Fijn dat je het waardeert wat ze qua eten in het ziekenhuis doen. Hebben de beschuiten gesmaakt? Hoop voor je dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Coetje, wat heerlijk dat je weer even naar buiten bent geweest, goed van je! Balen van je misselijkheid ..... persoonlijk zou ik niets met prik nemen dan. Verse gember thee een idee?
Tijdschrift, wat een prachtige foto! Was echt mooi weer vandaag hè.
Man en ik hebben gewandeld langs zee. Daarna opgewarmd bij een haardvuur en een lekkere borrel (bier/wijn en bittergarnituur) gehad. Toen de kinderen opgehaald bij mijn ouders. Thuis verder gechilled met elkaar. Hebben vanavond witlofschotel gegeten. Nu het laatste glaasje wijn en dan naar bed.
Welterusten allemaal.
Thee, bedankt voor je stukje taart en groot gelijk om een glas bubbels te drinken! Geen idee of je mascarpone in kunt vriezen. Maar google even op recepten en je vind van alles wat je er nog mee kan doen. Inderdaad in de pasta zoals ZZ zegt, je kunt er een soort zatiki mee maken, een dadel mee vullen, een plakje ham vullen of lekkker op brood.
Wally, hier gaat het na de omstandigheden goed hoor. Zijn even lekker opgeladen dit weekend.
ZZ, ik weet zeker dat je zoon dit met alle liefde doet! Fijn dat je het waardeert wat ze qua eten in het ziekenhuis doen. Hebben de beschuiten gesmaakt? Hoop voor je dat je een beetje kunt slapen vannacht.
Coetje, wat heerlijk dat je weer even naar buiten bent geweest, goed van je! Balen van je misselijkheid ..... persoonlijk zou ik niets met prik nemen dan. Verse gember thee een idee?
Tijdschrift, wat een prachtige foto! Was echt mooi weer vandaag hè.
Man en ik hebben gewandeld langs zee. Daarna opgewarmd bij een haardvuur en een lekkere borrel (bier/wijn en bittergarnituur) gehad. Toen de kinderen opgehaald bij mijn ouders. Thuis verder gechilled met elkaar. Hebben vanavond witlofschotel gegeten. Nu het laatste glaasje wijn en dan naar bed.
Welterusten allemaal.
zondag 20 januari 2019 om 22:33
Heerlijk om te lezen jullie quality time momenten VL. Denk dat veel stellen dat te vaak achterwege laten.
Balen coetje, allergisch voor ananas. Hoop dat je iets ontdekt wat wel helpt tegen de misselijkheid en dat je snel weer wat meer kunt binnenhouden.
ZZ nog wat beschuitjes gekregen/gegeten?
Hoop dat je genoot van je speciaal biertje Wally. Ik lust geen bier, hooguit een radler bij een hittegolf. Ik heb wel de jarige vorige week een pakket van Hertog Jan gegeven.
TV lijkt wel of je voor deze foto op de grond bent gaan liggen! Wel weer een mooie foto!
Ik drink nog een wame citrosan waar ik extra het sap van een halve citroen heb in gedaan. Hopelijk dempt dat de hoestprikkel wat.
Tot morgen!
Balen coetje, allergisch voor ananas. Hoop dat je iets ontdekt wat wel helpt tegen de misselijkheid en dat je snel weer wat meer kunt binnenhouden.
ZZ nog wat beschuitjes gekregen/gegeten?
Hoop dat je genoot van je speciaal biertje Wally. Ik lust geen bier, hooguit een radler bij een hittegolf. Ik heb wel de jarige vorige week een pakket van Hertog Jan gegeven.
TV lijkt wel of je voor deze foto op de grond bent gaan liggen! Wel weer een mooie foto!
Ik drink nog een wame citrosan waar ik extra het sap van een halve citroen heb in gedaan. Hopelijk dempt dat de hoestprikkel wat.
Tot morgen!
zondag 20 januari 2019 om 22:56
@ tijdschrift. Ik heb net .Als de bouganvilla bloeit . van Kate Furnival.uitgelezen.
En nu is het weer thriller tijd. Begin zo in .Wreed Weerzien. van Karen Rosé. Zijn heftige thrillers die Karen Rosé schrijft.heb er meerdere van haar gelezen.
thee je hebt het heel leuk gevierd. Je bent je zelf niet vergeten ..goed bezig.
Het enige coetje wat ik er aan toe kan voegen bij jou.is n lekkere pittige bouillon.maar dat weet je zelf ook wel. En voor zenzeo hetzelfde.
Gezellige voortzetting. Alles komt goed.
En nu is het weer thriller tijd. Begin zo in .Wreed Weerzien. van Karen Rosé. Zijn heftige thrillers die Karen Rosé schrijft.heb er meerdere van haar gelezen.
thee je hebt het heel leuk gevierd. Je bent je zelf niet vergeten ..goed bezig.
Het enige coetje wat ik er aan toe kan voegen bij jou.is n lekkere pittige bouillon.maar dat weet je zelf ook wel. En voor zenzeo hetzelfde.
Gezellige voortzetting. Alles komt goed.
maandag 21 januari 2019 om 08:26
Goedemorgen,
Iemand vannacht de bloedmaan gezien? Ik wel,het was prachtig!!
Chris,vandaag maakt vriend een pan kippensoep,hoop dat dat me smaakt!
Bedankt voor de tip.
Kinderen zijn allemaal naar school dus ik ga nog even terug mijn bed in.
Zenzeo,de nacht een beetje kunnen doorkomen? Ik ga duimen voor je dat je naar huis mag,met goede hulp uiteraard!
Iemand vannacht de bloedmaan gezien? Ik wel,het was prachtig!!
Chris,vandaag maakt vriend een pan kippensoep,hoop dat dat me smaakt!
Bedankt voor de tip.
Kinderen zijn allemaal naar school dus ik ga nog even terug mijn bed in.
Zenzeo,de nacht een beetje kunnen doorkomen? Ik ga duimen voor je dat je naar huis mag,met goede hulp uiteraard!
maandag 21 januari 2019 om 09:55
Goedemorgen, geen bloedmaan gezien vannacht. Zag jij het toevallig Coetje of wist je het?
ZZ, ik duim ook voor je dat je naar huis mag vandaag!
Vanmorgen twee zachte bollen met leverworst en met kaas. En een vers sapje.
Kinderen zijn naar de opvang, ik ga straks aan het werk. Nu een kop koffie en een plakje ontbijtkoek.
ZZ, ik duim ook voor je dat je naar huis mag vandaag!
Vanmorgen twee zachte bollen met leverworst en met kaas. En een vers sapje.
Kinderen zijn naar de opvang, ik ga straks aan het werk. Nu een kop koffie en een plakje ontbijtkoek.