Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
"Namaste je hol". Ik vind Kimberly ineens een stuk leuker ;-D
Kansloze actie van Lana zeg.
AbsoFabso schreef:
17-01-2019 20:29
Ik vond dat ook een leuk stukje.
AbsoFabso schreef:
17-01-2019 20:29

Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Fijn, Mark gaat weer weg. Ik zat al nooit op Tim Immers te wachten.

En daar hebben we het nieuwe neukertje van Anton. :thumbsup:
Waar is Flo van Lukas eigenlijk?
Wat gebeurde er met Anton? Kreeg hij 'm niet omhoog of kwam hij in z'n broek? Ik was net druk bezig met vragen waar Flo is dus dat heb ik gemist. Misschien maar beter ;-D
AbsoFabso schreef:
18-01-2019 20:28
Wat gebeurde er met Anton? Kreeg hij 'm niet omhoog of kwam hij in z'n broek? Ik was net druk bezig met vragen waar Flo is dus dat heb ik gemist. Misschien maar beter ;-D
Ik durfde niet te kijken. Hadden ze ook wel even kunnen laten weten dat dit de échte wintercliff was.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Wie stond er op die foto??
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
18-01-2019 20:32
Wie stond er op die foto??
Lukas denk ik. Ik herkende hem niet maar iemand had een verrassing voor hem en hij dacht dat het Flo was. Waarschijnlijk niet dus.
Calamitycat schreef:
18-01-2019 20:31
Ik durfde niet te kijken. Hadden ze ook wel even kunnen laten weten dat dit de échte wintercliff was.
:rofl:
AbsoFabso schreef:
18-01-2019 20:48
Lukas denk ik. Ik herkende hem niet maar iemand had een verrassing voor hem en hij dacht dat het Flo was. Waarschijnlijk niet dus.
Ah, scherp! :lightbulb:
Dierproeven.
Is lucas idd dacht ik te zien. En tjonge jonge veel seks vandaag nou ja pogingen daartoe. Laura heeft Anton wel al goed door met zijn geile blikken.
Overigens denken wij (man en ik) dat die nieuwe vrouw (naam kwijt) niet kan lezen.

Ik dacht ook dat Marc weer ging wieberen en vond dat ook terecht want hij hoort er idd niet bij maar goed toen kwam hij blijkbaar weer terug.

Snap wel dat Q klaar is met Lana trouwens dat ging wel erg ver wat ze deed.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
18-01-2019 21:19

Overigens denken wij (man en ik) dat die nieuwe vrouw (naam kwijt) niet kan lezen.
Dat was wel overduidelijk, toch?
AbsoFabso schreef:
18-01-2019 20:28
Volgens mij het eerste. En ik ben ook ff kwijt waar Flo is gebleven. Het was wel weer erg doorzichtig 'oh een verrassing, vast van Flo'. Ja hoor, het was toch bekend dat 'De Beer' met iemand samenwerkte...?
Chocopinda schreef:
18-01-2019 22:06
Dat was wel overduidelijk, toch?

Het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop.
En waar Flo ook is, ik hoop dat hij daar blijft.

Ik vind Daan leuk.
Als ik honderd jaar jonger zou zijn, zou ik bij de uitgang van de studio gaan staan :)
Lotte35 schreef:
19-01-2019 23:09
Het ligt er inderdaad wel erg dik bovenop.
En waar Flo ook is, ik hoop dat hij daar blijft.

Ik vind Daan leuk.
Als ik honderd jaar jonger zou zijn, zou ik bij de uitgang van de studio gaan staan :)
Ik vind Daan ook wel een leuk jong knulleke. Hij trekt oude vrouwen aan.
Ik vind Daan ook ongelofelijk leuk en ik denk dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Misschien trouwen we later.

Waar zou Lukas zijn beland? Ginny, heb je nog wat spoilers? ;-D
AbsoFabso schreef:
21-01-2019 20:40
Ik vind Daan ook ongelofelijk leuk en ik denk dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Misschien trouwen we later.

Waar zou Lukas zijn beland? Ginny, heb je nog wat spoilers? ;-D
In het wit:

Nee niet echt, het is best een saaie week. Lucas zit nog steeds gevangen. Hij schreef een brief en smeekte de bewaarders deze te versturen maar dat deden ze niet. Vervolgens heeft Lucas een vork (van het avondeten) achterovergedrukt en in een kast of tafel een liefdesverklaring aan Flo gekerfd. Flo is trouwens weer terug uit Scandinavië en is ook heel bezorgd. Ludo heeft een eigen plan bedacht om Hein, tijdens zijn vrije dag, te onderscheppen en om dan op geheel eigen wijze de waarheid uit het te krijgen. Mark weet hiervan maar die heeft volgens mij weer zijn eigen wraakplan wbt de dood van Marieke.

Verder heeft Amir Sjors ten huwelijk gevraagd tijdens een oppassessie. Ze heeft ja gezegd. Ik vind die verhaallijn trouwens heel irriterend en ik sta voor het eerst achter Bing. Amir noemt Max continu Ravie, Sjors noemt hem Raffie. Heel ergerlijk. Hij is een donor die duidelijk zijn plek niet kent.

Lana en Q, die nog steeds niet in New York zit, hebben een moeizame omgang. Kimberly, JoJo en Rover proberen te bemiddelen. Wanneer Lana besluit om zelf te proberen het goed te maken in Boks, ziet ze hoe Q met een ander meisje staat te zoenen.
Ja zo ver ben ik ook haha, dat is tm volgende week dinsdag. Kun je op Videoland vooruit kijken!
Nou, nou ze hebben niks overdeven bij gtst toen ze zeiden thrillermaand. Als ik er maar niet in blijf....
Bedankt voor de spoiler Ginny, klinkt niet echt alsof er al wat schot in de zaak komt. Hoop niet dat ze deze verhaallijn weer zo eindeloos gaan rekken.
AbsoFabso schreef:
22-01-2019 21:01
Bedankt voor de spoiler Ginny, klinkt niet echt alsof er al wat schot in de zaak komt. Hoop niet dat ze deze verhaallijn weer zo eindeloos gaan rekken.
Natuurlijk wel, terwijl ze hun kopje thee op zien te krijgen zijn hun kinderen alweer 2 kledingmaten gegroeid.
Als iedereen toch de hele dag tegen Laura mag snauwen en zij dit geen probleem vindt noem ik haar voortaan Snaura.
Dierproeven.
Oke dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven