Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

zondag 16 december 2018 om 11:56
Hallo dames!
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Pinda
, Juf_blauw
, lenthe_
BdG88
justagirly 
Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
workaholiccc | 24/28 | 1e | 3 augustus | Jongetje | 11 maart 20 weken echo |
haoshi | 31/-- | 1e | 3 augustus | ... | ... |
Avr1992 | 26/24 | 2 e | 05 Augustus | ... | 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari |
GoodmorningSunshine | 32/33 | 2e | 8 augustus | ... | ... |
mijnnaamislaura | 32/32 | 2e | 8 augustus | meisje | [/td] |
Appletree86 | 32/33 | 3e | 14 augustus | Jongen | |
KoekoekK | 29/35 | 2e | 16 augustus | ... | termijnecho gehad |
sharebear | 28/30 | 1e | 18 augustus | ... | termijnecho 25 januari |
Ijs_monster | 31/31 | 2e | 18 augustus | ... | 1e echo/intake 8 januari |
Songforyourheart | 24/29 | 2e | 19 augustus? | ... | 1e echo/intake 7 januari |
Pienut | 25/29 | 1e | 20 augustus | ... | 26 maart 20-wekenecho |
Twilight | 35/37 | 1e | 23 augustus? | ... | 1e echo/intake 16 januari |
Sanne_A | 37/29/29 | 2e | 25 augustus | ... | pretecho 13 maart |
Herfstblaadje89 | 29/32 | 2e | 27 augustus | Meisje | 20 weken echo 5 april |
sneeuwwitje86 | 32/34 | 2e | 27 augustus | 2 jongetjes | tweeling, termijnecho gehad |
Diamantje123 | 30/23 | 1e | 27 augustus | jongetje | geslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april |
Sterrewaterman | 33/34 | 2e | 30 augustus? | Verrassing | 1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari |

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
anoniem_6771783ccaf04 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
zondag 20 januari 2019 om 09:28
Verloskundige komt begin van de middag langs om het te bekijken....
Nee ik kan het nu echt niet loslaten ga even douchen maar de moed zakt me toch echt even in de schoenen momenteel. Lees zoveel verschillende dingen, en heb nu weer een foto gevonden wat er best hetzelfde uitzag en dat bleek toch echt wél een miskraam te wezen
Dus dat ik geen mini mensje in het weefsel kan zien is toch geen geruststelling meer ... bahhh.
Bedankt Sanne_A
Nee ik kan het nu echt niet loslaten ga even douchen maar de moed zakt me toch echt even in de schoenen momenteel. Lees zoveel verschillende dingen, en heb nu weer een foto gevonden wat er best hetzelfde uitzag en dat bleek toch echt wél een miskraam te wezen

Dus dat ik geen mini mensje in het weefsel kan zien is toch geen geruststelling meer ... bahhh.
Bedankt Sanne_A

zondag 20 januari 2019 om 11:51
Ze is net geweest en heeft het bekeken en gezegd dat dit niet goed is en ik dus een mk gehad heb.
Ik ga donderdag samen met man nog wel naar de echo, maar ben het kindje dus verloren zegt ze.... Geen echo vandaag gehad, zij is nog in opleiding daarvoor maar ze wilde de echo helemaal niet meer.
Ik wel, maar dan samen met man en die komt woensdag avond pas terug uit buitenland.
Dat is dan de definitieve bevestiging en afsluiting.
Ik ga donderdag samen met man nog wel naar de echo, maar ben het kindje dus verloren zegt ze.... Geen echo vandaag gehad, zij is nog in opleiding daarvoor maar ze wilde de echo helemaal niet meer.
Ik wel, maar dan samen met man en die komt woensdag avond pas terug uit buitenland.
Dat is dan de definitieve bevestiging en afsluiting.

zondag 20 januari 2019 om 14:57
Ach nee wat verdrietig voor je! En lief dat je aan me denkt maar dat is echt niet zo !justagirly schreef: ↑20-01-2019 11:53Dank je wel lieve Diamantje123, maak jou hopelijk niet weer extra onzeker hiermee verdorie!!!
Ik ga nu eerst roken!!!

♡
zondag 20 januari 2019 om 15:48
Jawel, maar heb mijn dochters ook om me heen hè....
Ik heb er, vind ik zelf, genoeg over kunnen praten zonet, met degenen die het al wisten dan.
Misschien dat ik straks een borreltje doe bij een vriendin, maar dan hou ik ook weer op met roken en drinken, ik wil morgen gewoon weer verder gaan met gezond leven...
Ik wil absoluut een nieuwe kans!!!
Jammer, ik had het hier ook zo naar mijn zin samen met jullie...
Ik moet maar weer uit de tabel, wil iemand dit doen?
klote...
ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige en onbezorgde zwangerschap verder, veel geluk en ik beloof dat, als ik nogmaals zwanger mag raken, en een beetje in jullie huidige zwangerschapstijd, ik het zeker even kom delen hier.....
Bedankt allemaal
Ik heb er, vind ik zelf, genoeg over kunnen praten zonet, met degenen die het al wisten dan.
Misschien dat ik straks een borreltje doe bij een vriendin, maar dan hou ik ook weer op met roken en drinken, ik wil morgen gewoon weer verder gaan met gezond leven...
Ik wil absoluut een nieuwe kans!!!
Jammer, ik had het hier ook zo naar mijn zin samen met jullie...
Ik moet maar weer uit de tabel, wil iemand dit doen?

ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige en onbezorgde zwangerschap verder, veel geluk en ik beloof dat, als ik nogmaals zwanger mag raken, en een beetje in jullie huidige zwangerschapstijd, ik het zeker even kom delen hier.....
Bedankt allemaal

maandag 21 januari 2019 om 12:12
maandag 21 januari 2019 om 17:07
@justagirl; wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte
neem je donderdag wel iemand mee? Zal wel eens emotioneel zwaar kunnen worden..
@haoshi; fijn een goede uitslag! Is toch wel een opluchting
Hoe lang moest je erop wachten?
Vandaag m’n baas t nieuws verteld. Die nam het heel goed op. Al had ik ook niet anders verwacht. Ook weer wat druk van m’n schouders. Ik wilde het graag persoonlijk vertellen nl.
M’n broers weten t nog steeds niet. We wilden t al wel vertellen maar t kwam steeds niet uit en nu wachten we tot na volgende week maandag. Dan is de termijnecho. Dan kunnen we die gelijk laten zien.

@haoshi; fijn een goede uitslag! Is toch wel een opluchting

Vandaag m’n baas t nieuws verteld. Die nam het heel goed op. Al had ik ook niet anders verwacht. Ook weer wat druk van m’n schouders. Ik wilde het graag persoonlijk vertellen nl.
M’n broers weten t nog steeds niet. We wilden t al wel vertellen maar t kwam steeds niet uit en nu wachten we tot na volgende week maandag. Dan is de termijnecho. Dan kunnen we die gelijk laten zien.

maandag 21 januari 2019 om 20:59
dinsdag 22 januari 2019 om 08:27
dinsdag 22 januari 2019 om 10:01
dinsdag 22 januari 2019 om 16:42
En weet je al iets Diamantje?
Fijn dat ik hier ook weer goede echo's en uitslagen lees!
Ik heb volgende week 2 x een echo. Laatste keer in het ziekenhuis, en dan hoeven we niet meer naar het ziekenhuis toe! Fijn want dat is telkens een uur rijden!
En echo bij de verloskundige praktijk!
Gelukkig nu ook geen last meer van mijn kies.
Fijn dat ik hier ook weer goede echo's en uitslagen lees!
Ik heb volgende week 2 x een echo. Laatste keer in het ziekenhuis, en dan hoeven we niet meer naar het ziekenhuis toe! Fijn want dat is telkens een uur rijden!
En echo bij de verloskundige praktijk!
Gelukkig nu ook geen last meer van mijn kies.