Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
anoniem_6771783ccaf04 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verloskundige komt begin van de middag langs om het te bekijken....
Nee ik kan het nu echt niet loslaten ga even douchen maar de moed zakt me toch echt even in de schoenen momenteel. Lees zoveel verschillende dingen, en heb nu weer een foto gevonden wat er best hetzelfde uitzag en dat bleek toch echt wél een miskraam te wezen :cry:
Dus dat ik geen mini mensje in het weefsel kan zien is toch geen geruststelling meer ... bahhh.
Bedankt Sanne_A :heart:
Justagirly ik denk aan je ! Hopelijk was t loos alarm! Kan ze vanmiddag al kijken met een echo ofzo ?
Ze is net geweest en heeft het bekeken en gezegd dat dit niet goed is en ik dus een mk gehad heb.
Ik ga donderdag samen met man nog wel naar de echo, maar ben het kindje dus verloren zegt ze.... Geen echo vandaag gehad, zij is nog in opleiding daarvoor maar ze wilde de echo helemaal niet meer.
Ik wel, maar dan samen met man en die komt woensdag avond pas terug uit buitenland.
Dat is dan de definitieve bevestiging en afsluiting.
Dank je wel lieve Diamantje123, maak jou hopelijk niet weer extra onzeker hiermee verdorie!!!

Ik ga nu eerst roken!!!
en hoop me wél snel weer te melden hier eerlijk gezegd
Hoop echt dat het nu wel gauw opnieuw raak mag zijn....
en ga ook niet wachten... hoeft ook niet zei ze.
Oooh Justagirly, wat een rotnieuws! Het is goed dat je je verhaal hier doet, daar zijn we voor. Maar dit was niet wat je had gehoopt. Het is jou ook zo gegund! :hug:
Oh nee, wat ontzettend naar! En je bent ook alleen begrijp ik? :hug:
ja, helaas wel
dank jullie wel :hug:
Hey Justagirly..

Verselijk nieuws voor jullie! En dan ben je ook nog alleen.. misschien even afspreken met een vriendin? Lekker theetjes/wijntjes drinken en er veel over praten..

Sterkte!

Liefs
justagirly schreef:
20-01-2019 11:53
Dank je wel lieve Diamantje123, maak jou hopelijk niet weer extra onzeker hiermee verdorie!!!

Ik ga nu eerst roken!!!
Ach nee wat verdrietig voor je! En lief dat je aan me denkt maar dat is echt niet zo ! :( dikke knuffel en sterkte . Heb je niet een vriendin ofzo die even kan langskomen
Jawel, maar heb mijn dochters ook om me heen hè....
Ik heb er, vind ik zelf, genoeg over kunnen praten zonet, met degenen die het al wisten dan.
Misschien dat ik straks een borreltje doe bij een vriendin, maar dan hou ik ook weer op met roken en drinken, ik wil morgen gewoon weer verder gaan met gezond leven...
Ik wil absoluut een nieuwe kans!!!

Jammer, ik had het hier ook zo naar mijn zin samen met jullie...
Ik moet maar weer uit de tabel, wil iemand dit doen? :-[ klote...

ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige en onbezorgde zwangerschap verder, veel geluk en ik beloof dat, als ik nogmaals zwanger mag raken, en een beetje in jullie huidige zwangerschapstijd, ik het zeker even kom delen hier.....

Bedankt allemaal :hug: :redrose: :heart: :lips: :flirting:
Wat verdrietig voor je justagirly, heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
Pfff wat een verdrietig nieuws! Sterkte! :hug:

Hier vette kiespijn. Net gegoogled zag dat ik paracetamol mag hebben, en dat had ik gelukkig nog liggen. Morgen de tandarts maar weer bellen. Pfff
Justagirly wat een verdrietig nieuws. Had zo gehoopt dat je morgen goed nieuws zou krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd! :hug:
@justagirly :hug: :hug: Heel veel sterkte!!

Vind het dan raar om zelf met goed nieuws te komen na Justagirly maar het gaat echt hand in hand.. Hier een goede NIPT uitslag, ook geen nevenbevindingen.

@twilight - voel je je al beter of nog altijd veel pijn?
@justagirl; wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte :hug: neem je donderdag wel iemand mee? Zal wel eens emotioneel zwaar kunnen worden..

@haoshi; fijn een goede uitslag! Is toch wel een opluchting :thumbsup: Hoe lang moest je erop wachten?

Vandaag m’n baas t nieuws verteld. Die nam het heel goed op. Al had ik ook niet anders verwacht. Ook weer wat druk van m’n schouders. Ik wilde het graag persoonlijk vertellen nl.
M’n broers weten t nog steeds niet. We wilden t al wel vertellen maar t kwam steeds niet uit en nu wachten we tot na volgende week maandag. Dan is de termijnecho. Dan kunnen we die gelijk laten zien.
@justagirly :hug:

@haoshi: gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Haoshi!

En wat fijn Ijsmonster! Kan me voorstellen dat het oplucht. Hoe denk je dat je broers gaan reageren?

Hier goed nieuws! Eerste echo gehad vanavond en mini en ik zijn goedgekeurd. Alles zat eraan, hartje klopte en mini was heel beweeglijk :flirting: Over twee weken termijnecho.
Yay voor goede echo’s en goede nipt uitslagen!
Pienut - heerlijk die kleintjes he :)

Ijs_monster - Woensdag bloed geprikt en maandag werd ik gebeld dus dat ging heel snel gelukkig. :-D
Fijn van je baas. Ik zal het denk ik deze week nog vertellen maar voor vrijdag gaat het sowieso niet lukken. Ik ben benieuwd hoe hij reageert...
Haoshi weer een stapje verder naar een gezonde baby, fijn dat de NIPT goed was!

Pienut jij hebt ook genoten zie ik, heerlijk hoor een goede echo!

Wij zijn vanmiddag eindelijk aan de beurt voor de eerste echo, ik ben zenuwachtig maar heb er een goed gevoel over!
En weet je al iets Diamantje?

Fijn dat ik hier ook weer goede echo's en uitslagen lees!

Ik heb volgende week 2 x een echo. Laatste keer in het ziekenhuis, en dan hoeven we niet meer naar het ziekenhuis toe! Fijn want dat is telkens een uur rijden!
En echo bij de verloskundige praktijk!
Gelukkig nu ook geen last meer van mijn kies.
Het was prachtig de echo! Kon meteen al het hartje zien en hij bewoog ook. Het was zo leuk ! Alles zag er goed uit en ben al 8 +5 dagen nu!
Ahhh super! Gaaf he, dat hartje! Ik vond het echt prachtig om te zien!
Ben ik maar een paar daagjes verder dan jou.
Welke datum ben jij uitgerekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven