Allesregelende schoonzus
dinsdag 22 januari 2019 om 13:47
Ja..daar zeg je wat , wat een goed idee.
Ga ik zeker doen , hoef ik mij daar ook niet meer kwaad om te maken ook.
dinsdag 22 januari 2019 om 13:48
Precies..RosesAreRed schreef: ↑22-01-2019 13:47Vind ik wel een goede tip. Laat je vrouw of man het met haar afhandelen zodat jij achterover kunt leunen. Je kunt jezelf er alleen voor leren afschermen want schoonzus kun je niet veranderen.
dinsdag 22 januari 2019 om 13:56
Dit gaat over mijn schoonzus. Geintje natuurlijk, maar de mijne is ook zo. Dit zijn van die regeltypes die touwtjes altijd in eigen hand willen houden. En ondertussen zijn ze af en toe beledigd omdat niemand (meer) iets doet. Logisch.
Dit soort mensen voelt zich graag heel belangrijk en heel erg nodig. Het positieve is dat je zelf nooit iets hoeft te doen, want je doet het toch nooit goed en meestal hebben ze zelf alles al gedaan.
Dit soort mensen voelt zich graag heel belangrijk en heel erg nodig. Het positieve is dat je zelf nooit iets hoeft te doen, want je doet het toch nooit goed en meestal hebben ze zelf alles al gedaan.
dinsdag 22 januari 2019 om 14:01
dinsdag 22 januari 2019 om 14:03
of de vrouw van de broer van je partner?
In any case, als er iemand allemaal evenementen zou moeten gaan regelen dan lijkt me dat nog eerder je partner dan jij toch? Waarom wil je bij een ander thuis dingen organiseren?
dinsdag 22 januari 2019 om 14:07
Haha eens! Ik zou er blij mee zijn.Murrmurr schreef: ↑22-01-2019 13:15Lijkt me heerlijk. Ik zou lekker met een goed glas wijn in een luie stoel ploffen en leuk bijkletsen met de andere gasten terwijl schoonzus de benen onder de kont vandaan loopt. Ik heb die competitie tussen vrouwen waar het huishoudelijke taken aan gaat nooit begrepen, dat is toch niet leuk om te doen?
dinsdag 22 januari 2019 om 14:44
Murrmurr schreef: ↑22-01-2019 13:15Lijkt me heerlijk. Ik zou lekker met een goed glas wijn in een luie stoel ploffen en leuk bijkletsen met de andere gasten terwijl schoonzus de benen onder de kont vandaan loopt. Ik heb die competitie tussen vrouwen waar het huishoudelijke taken aan gaat nooit begrepen, dat is toch niet leuk om te doen?
Nog erger. Ik was eens op verjaardagsvisite bij familie, toen een nichtje vond dat ik moest komen helpen in de keuken bij de andere vrouwen... Eh... nee, ik ben visite.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 22 januari 2019 om 15:08
Welnee you're packing a vag dus je had uit jezelf al in die keuken moeten gaan staan! Dat is gewoon biologisch bepaald.
dinsdag 22 januari 2019 om 15:17
Er zijn mensen die niks uit handen kunnen geven. Daar is vriend er ook een van
Gewoon zeggen jij droogt af? Doe ik dat andere wel. Pakt ze dat uit handen zeg je ga ik wel verder met afdrogen.
Ik? ik zou mezelf gelukkig prijzen
Ik heb het aangeboden en het is afgeslagen dus klaar, ik ga achterover zitten.
Ik? ik zou mezelf gelukkig prijzen
dinsdag 22 januari 2019 om 15:18
Ze komt toch naar je toe om te overleggen.
Dan klopt het toch niet dat jij zegt dat ze alles alleen doet.
dinsdag 22 januari 2019 om 15:21
Het was denk ik meer, dat nichtje zichzelf verplicht voelde en dacht, gedeelde smart is halve smart.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 22 januari 2019 om 15:37
In mijn schoonfamile zijn het ook de vrouwen die automatisch alles doen als er bij iemand een feestje is. De mannen doen niks, worden bediend en blijven tussendoor lekker kletsen met een biertje aan tafel. Ik ben dus altijd de enigste vrouw die ook blijft zitten!
dinsdag 22 januari 2019 om 15:44
Jeuk.
Of dat ik benaderd word bij de schoonfamilie ..om iets te regelen: wij als vrouwen..dikke doei.
Vraag het je zoon/broer maar.
dinsdag 22 januari 2019 om 16:00
De grote vraag is, zit het bruidspaar / jubilaris wel op een feestgids te wachten / wordt dat wel gewaardeerd? Zo ja, ik persoonlijk zou hierin mijn poot stijf houden, IEDEREEN (muv bruidspaar / jubilaris) helpt aan die feestgids mee want IEDERS inbreng is belangrijk. Spreek een dag af waarop jullie allemaal kunnen en spreek duidelijk af wie wat doet.
dinsdag 22 januari 2019 om 16:01
Of je laat het haar doen en haar ook de eer nemen.Kleppeboxx schreef: ↑22-01-2019 16:00De grote vraag is, zit het bruidspaar / jubilaris wel op een feestgids te wachten / wordt dat wel gewaardeerd? Zo ja, ik persoonlijk zou hierin mijn poot stijf houden, IEDEREEN (muv bruidspaar / jubilaris) helpt aan die feestgids mee want IEDERS inbreng is belangrijk. Spreek een dag af waarop jullie allemaal kunnen en spreek duidelijk af wie wat doet.
dinsdag 22 januari 2019 om 16:52