Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Heb em ook al tig keer mogen ontvangen. Ik reageer er niet op.
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft het over een bonuskleinkindje. Ik vind bonusdochter of zoon al vreselijk (ik zeg gewoon stiefdochter), maar bonuskleinkindje vind ik helemaal vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
bonus pappa is het vooral hier :sick:
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook erg klinken.

Waarom plaatsen mensen filmpjes van hun auto in de wasstraat? Dat is toch compleet niet interessant?
Niet echt een bericht, maar toch.

Zet je een artikel op fb, gratis af te halen.
Wil iemand het wel hebben, maar ja, woont te ver om op te halen. Goed, als je de verzendkosten betaalt wil ik wel een doos gaan zoeken, het artikel goed inpakken en ermee naar de bruna lopen om het te versturen.
Wil ik een betaalverzoek doen, zodat eea snel is geregeld.
Nee, ik doe niet aan betaalverzoeken, stuur me jouw gegevens maar.

Ok, dude, dit gaat om een gratis artikel dat ik net zo lief bij het vuilnis gooi. Vraag of iemand het nog op wil komen halen. Dan kom ik je al tegemoet door het op te willen sturen, en dan moet de betaling ook nog precies zoals het jou uitkomt. Dikke doei!
Daantje1970 schreef:
09-01-2019 08:06
Vind ik ook erg klinken.

Waarom plaatsen mensen filmpjes van hun auto in de wasstraat? Dat is toch compleet niet interessant?

ik denk dat 95% van wat mensen op FB plaatsen niet echt interessant is.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
09-01-2019 10:06
ik denk dat 95% van wat mensen op FB plaatsen niet echt interessant is.
Ja oke, dat is ook weer zo. Al vind ik het wel leuk om te zien wat mensen gaan doen. Naar de bioscoop ofzo. Of foto's delen van huisdieren ofzo vind ik ook leuk om te zien. Maar foto's van maaltijden en filmpjes van dit soort dingen zijn niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
Op de pagina van mijn dorp is het nu in om te beginnen met "durf te vragen" voor de meest onnozele vragen. Als je al moet durven om te vragen waar er een lekkere steak kan gegeten worden of waar ze pelletkachels verkopen...
Alle reacties Link kopieren
Dit bericht snap ik niet zo goed. Waarom zou je dit moeten kopiëren en delen? Heb dat er ook bij gezet op Facebook bij degene die dit had gepost maar dat viel niet in goede aarde...

De doktoren zeggen dat je niet beter wordt of in remissie gaat. Ook al heb je prima medicatie om alles ‘onder controle’ te houden. Je laat de hoop niet varen. Een dutje helpt niet altijd. Je bent niet lui. Je neemt medicijnen, je worstelt met pijn en vermoeidheid elke dag. Het is vaak frustrerende als mensen naar je kijken en zeggen "Het kan toch niet zo slecht zijn, je ziet er wel goed uit." Dat, ondanks het feit dat je lichaam overal pijn lijdt. Het spijt je als je dingen mist die je graag wilt zien. Op een dag zal een ander je dagelijkse strijd begrijpen. Deze ziekte beïnvloedt je fysiek, mentaal en emotioneel. Je hebt steun nodig, niet een oordeel. Je kijkt naar degenen die de tijd nemen om deze post te lezen tot het einde. Met deze schrijven komt het volgende verzoek: Alsjeblieft. Ter ere van iemand die tegen de spierziekte ALS🌈 , de ziekte van lyme🌈 , een auto-immuun ziekte🌈, sarcoïdose🌈 , een syndroom🌈 , lupus🌈 , ernstige artritis🌈 , multiple sclerose🌈 , kanker🌈 , reumatoïde artritis🌈 , gastroparese🌈 , chronische pijn🌈 , depressie 🌈 , fibromyalgie🌈 , ziekte van crohn🌈, spasmofilie🌈, hersenletsel🌈pmdd🌈andere verborgen ziekten. Ik begrijp het als je niet kopieert en plakt..Doe je dat wel. Schrijf ‘Done’ in commentaar en bedankt voor uw steun. Ik zou graag zien dat vijf van mijn Facebook vrienden dit bericht publiceren (niet delen) om te laten zien dat je er nog bent als iemand moet praten. Ik denk dat ik weet wie het zal doen. 🤞🏾❤️
Ik snap dat ook nooit. Vooropgesteld dat je dit soort jankposts op je tijdlijn wil; waarom kopieren en niet delen?
Vreselijk die berichten inderdaad.
Of die posts: "Zet een hartje op je tijdlijn als je kanker ook een vreselijke ziekte vindt"
Alle reacties Link kopieren
Ik sta er dubbel in. Ik denk namelijk dat het goed is als mensen zich eens gaan beseffen, dat niet elke ziekte zichtbaar is en niet iedereen die niets kan maar er goed uitziet, dus volop aan het werk kan.
Maar ik vind het toch een draak van een post :|


Heb ooit vroeger wel zoiets gedeeld, trouwens. Een stuk korter, dat wel. En zonder de vraag het te delen. Zag gewoon een plaatje.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral dat ik t nut niet snap van delen van dit soort berichten. Voelen mensen zich daar echt door gesteund die een ziekte hebben? En zo dwingend geschreven, je moet kopiëren en plakken, minimaal 5 vrienden, etc. Wie schrijft dit soort berichten?
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je niet snapte waarom je moest kopieren en niet delen.
Dat snap ik namelijk ook niet.


Verder vind ik het emotionele chantage als er iets bij staat als 'slechts 5% zal dit delen. Ik weet wel wie'

Pfft rot op. Als mensen zo'n lage dunk van me hebben, staat het ze vrij me te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar challenge zie ik nu
Schijnbaar foto's plaatsen van hoe je 10 jaar terug uit zag en nu

Zie er al diverse aan mee doen 🙄

Een gast had foto geplaatst van hem en zijn ex
Kreeg bericht
Haal foto van haar weg
Dit wilt ze niet
Wil je weer dat ze je gaat stalken ?

😳

Andere berichten ook van

Het is zijn foto hij bepaald tot haal inderdaad weg, je weet hoe gek ze is
Ze gaat je auto weer bekrassen, wil je weer dat ze voor je deur komt , ze is nog steeds zo eng met haar ogen

Vraagt iemand wat is er met die ex dan ?
Reageren ze met dat is privé

Gast die het heeft geplaatst is paar uur niet op Facebook geweest

Heeft (naam ex) hem te pakken ?

Hij reageert laat in de avond
Met mensen ik was gewoon uit,
En naam (ex) vind het niet erg dat ik deze foto heb geplaats
Ze blijft moeder van mijn kind
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
20-01-2019 13:05
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je niet snapte waarom je moest kopieren en niet delen.
Dat snap ik namelijk ook niet.


Verder vind ik het emotionele chantage als er iets bij staat als 'slechts 5% zal dit delen. Ik weet wel wie'

Pfft rot op. Als mensen zo'n lage dunk van me hebben, staat het ze vrij me te verwijderen.
Ja dat snap ik ook niet idd!
Maar ik had eronder gezet dat ik niet het nut zag van delen. Toen reageerde iemand gepikeerd. Dat ie t ongepast vond dat ik dat zei gezien de inhoud van het bericht. En dat als 1 iemand er steun van heeft dat al genoeg is.
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
20-01-2019 12:54
Het is vooral dat ik t nut niet snap van delen van dit soort berichten. Voelen mensen zich daar echt door gesteund die een ziekte hebben? En zo dwingend geschreven, je moet kopiëren en plakken, minimaal 5 vrienden, etc. Wie schrijft dit soort berichten?
Ik heb het ooit gedeeld vanwege de behoefte aan 'awareness' (kan zomaar niet op het Nederlandse woord komen) Er wordt zo makkelijk gezegd "je ziet er zo goed uit, hoe kun je nou ziek zijn" of "Je was gisteren nog uit eten, hoezo ben je te moe om te werken". Dus daarom deelde ik.

Misschien ook een beetje om andere onzichtbaar zieken te steunen. Dat dwingend geschrevene, daar kan ik ook niet tegen nee. En delen doe ik het dus ook niet meer, dat heb ik immers al eens gedaan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
20-01-2019 13:34
10 jaar challenge zie ik nu
Schijnbaar foto's plaatsen van hoe je 10 jaar terug uit zag en nu

Zie er al diverse aan mee doen 🙄

Een gast had foto geplaatst van hem en zijn ex
Kreeg bericht
Haal foto van haar weg
Dit wilt ze niet
Wil je weer dat ze je gaat stalken ?

😳

Andere berichten ook van

Het is zijn foto hij bepaald tot haal inderdaad weg, je weet hoe gek ze is
Ze gaat je auto weer bekrassen, wil je weer dat ze voor je deur komt , ze is nog steeds zo eng met haar ogen

Vraagt iemand wat is er met die ex dan ?
Reageren ze met dat is privé

Gast die het heeft geplaatst is paar uur niet op Facebook geweest

Heeft (naam ex) hem te pakken ?

Hij reageert laat in de avond
Met mensen ik was gewoon uit,
En naam (ex) vind het niet erg dat ik deze foto heb geplaats
Ze blijft moeder van mijn kind
8-.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
20-01-2019 11:44
Ik snap dat ook nooit. Vooropgesteld dat je dit soort jankposts op je tijdlijn wil; waarom kopieren en niet delen?
Dan meen je het echt, want dan heb je er 'moeite' voor gedaan. Ofzoiets.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Over de ten year challenge: dat is toch gewoon een manier van Facebook om de gezichtsherkenningssoftware van Facebook nog wat verder te 'trainen'?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
20-01-2019 12:54
Het is vooral dat ik t nut niet snap van delen van dit soort berichten. Voelen mensen zich daar echt door gesteund die een ziekte hebben? En zo dwingend geschreven, je moet kopiëren en plakken, minimaal 5 vrienden, etc. Wie schrijft dit soort berichten?
ik kan het me niet voorstellen, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die blij zijn met een )kerst)kaart van een onbekende. Zie wel eens die acties van organisaties voor zielige eenzamen en zieken. Geef je op en je krijgt het adres van iemand om een kaart te sturen, of je stuurt het naar de organisatie en die sturen het weer verder.

Maar goed, ik heb ook wel eens geantwoord dat ik pas die berichten ga delen als daardoor echt iemand geneest van kanker, of wat dan ook. Werd ook niet in dank afgenomen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
20-01-2019 11:44
Ik snap dat ook nooit. Vooropgesteld dat je dit soort jankposts op je tijdlijn wil; waarom kopieren en niet delen?
ik heb wel eens gehoord dat je bij kopiëren niet meer de begindatum van het bericht ziet. Dus dat arme Tommy die geen vriendjes heeft wegens zijn grote wijnvlek op zijn gezicht, geen felicitaties krijgt, dus reageer aub om hem blij te maken op zijn 8ste verjaardag. dan merkt niemand dat Tommy intussen al 18 is,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
21-01-2019 20:49
ik kan het me niet voorstellen, maar ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die blij zijn met een )kerst)kaart van een onbekende. Zie wel eens die acties van organisaties voor zielige eenzamen en zieken. Geef je op en je krijgt het adres van iemand om een kaart te sturen, of je stuurt het naar de organisatie en die sturen het weer verder.

Maar goed, ik heb ook wel eens geantwoord dat ik pas die berichten ga delen als daardoor echt iemand geneest van kanker, of wat dan ook. Werd ook niet in dank afgenomen
Haha gelukkig ben ik dus niet de enige die erop reageert 😄
Een paar maanden geleden schreef ik hier over een bitchfight op FB tussen twee exen. De samenvatting van toen:

Een man post na een relatiebreuk een heel verhaal over zichzelf weer terugvinden na onderdrukking, dat hij weer zichzelf is, dat hij hoopt er sterker uit te komen enzovoort. Tagt hierin zijn ex over wie het gaat. Hij was er achter gekomen dat zijn ex tijdens hun relatie met haar vorige ex appte, en niet op de onschuldige manier.

Na een hoop reacties waarin mensen hem sterkte wensen, reageert zijn ex ook. Dat zij ook hoopt er sterker uit te komen, dat hij het uit maakte toen hij hoorde dat ze geopereerd moet worden en dat ze hoopt dat hij het respect voor andere mensen weer terug vindt, want dat is hij onderweg ergens verloren.

Dan weer mensen die daar weer op reageren, dat de man in kwestie altijd erg veel respect heeft voor iedereen maar dat je het wel moet verdienen en of ze zich niet beter voor kan bereiden op de operatie in plaats van mensen zwart maken op Facebook (wat de man in kwestie in eerste instantie ook doet maar dat maakt blijkbaar niet uit)

Twee weken later was het weer aan en was het bericht van Facebook verwijderd.

Een tijdje geleden een nieuw bericht van de man in kwestie, blijkbaar appte zijn vriendin (nu dus weer ex) nog steeds met haar vorige ex. Hij poste een foto van hem en zijn ex samen, dat het een leuke tijd was, dat hij haar zoveel heeft gegeven maar dat zij helaas toch haar ex leuker vond. Dat hij echt niet achterlijk was en wel doorhad dat er nog iets speelde. Dat ze vooral uit zijn buurt moet blijven want anders staat hij niet in voor zijn vrienden.
En weer al zijn vrienden die jubelen dat hij nu weer vrij is en dat hij beter verdient.
Over mijn vorige post: Een Facebookvriend reageert op dat verhaal: waarom komt dit me zo bekend voor? Hij antwoord: geen idee.

"Omdat je een paar maanden geleden ook zoiets postte". Zal ik, zal ik? ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven