Liefde

24-01-2019 17:56 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Lezers,

Ik heb een beetje advies nodig omdat ik niet weet wat ik moet doen. Er is een meisje die ik nu ongeveer een jaar ken en elke week zie. We zijn gewoon vrienden in een grote vriendengroep. Met mij gaat het de laatste tijd niet zo goed en zij stond voor me klaar en ving me op. In de tussen tijd ben ik verliefd op haar geworden en zit ze al maanden in mijn hoofd. Nu heb ik dit aan haar verteld en zij heeft mij verteld dat ze zelf nog niet goed weet wat ze wil Maar dat ze wel goede vrienden wil blijven, want ze komt zelf uit een lange relatie.

De maanden daarna hebben we veel geappt. Leuke, serieuze en ook grappige gesprekken. Dat ging heel goed en ik voelde me daarbij prima. Na een tijdje stopte ze uit het niets met reageren omdat ze vind dat ik teveel aandrong. Nu 2 weken geen contact maar we zien elkaar wel in het weekend gewoon normaal. Nu wil ik toch graag nog wat proberen door op Valentijnsdag een brief aan haar te geven. Maar is dit wel een goed idee? Maak ik enige kans?

Graag hoor ik jullie feedback hierover.

Groetjes MailMan1
Nee, ze vind je niet leuk.
Geen hand vol maar een land vol.
Dat zou ik niet doen op valentijn haar een brief sturen ze wil eigenlijk afstand en dan kom je met een brief aan. Enige wat je kunt doen is haar die rust geven die ze wilt door afstand te nemen.. Je ziet vanzelf wel of ze dan toch weer bij je terugkomt en bepaald dan zelf of je daar weer voor open staat.
Die brief zou niet veel goed doen denk ik...
Ze wil geen contact omdat je teveel aandringt en jouw oplossing is nog eens aandringen....
Ik lees het nog een keer, maar uit welk stuk van dit verhaal haal jijin godsnaam het idee dat je weleens een kans zou kunnen maken? Natuurlijk maak je geen kans!
Ik zou naast die brief ook nog een bos bloemen doen, je kan tenslotte nooit opdringerig genoeg zijn..
Ja en?
Na een tijdje stopte ze uit het niets met reageren omdat ze vind dat ik teveel aandrong.

Nee, stuur haar niks. Je maakt geen enkele kans en ze gaat je alleen nog maar vervelender en opdringeriger vinden.
Nee heb je, een straatverbod kun je krijgen!
Idd doe niet zo wanhopig, daar houden vrouwen echt niet van. Zo niet sexy.
linnylow schreef:
24-01-2019 19:19
Dat zou ik niet doen op valentijn haar een brief sturen ze wil eigenlijk afstand en dan kom je met een brief aan. Enige wat je kunt doen is haar die rust geven die ze wilt door afstand te nemen.. Je ziet vanzelf wel of ze dan toch weer bij je terugkomt en bepaald dan zelf of je daar weer voor open staat.
Die brief zou niet veel goed doen denk ik...
Bedankt voor je reactie. Allemaal trouwens, ik heb dingen door een ander perspectief bekeken en begin nu toch wel in te zien dat het anders ligt. Ondanks dat het lastig is zal ik het maar moeten accepteren denk ik.
Murrmurr schreef:
24-01-2019 19:47
:HA:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Murrmurr schreef:
24-01-2019 19:47
Ja, dit is wel waar. En erg grappig ook.
TO: doe maar niet. Of doe het wel, maar wees niet verbaasd als het helemaal niet goed afloopt.
MailMan1 schreef:
24-01-2019 19:58
Bedankt voor je reactie. Allemaal trouwens, ik heb dingen door een ander perspectief bekeken en begin nu toch wel in te zien dat het anders ligt. Ondanks dat het lastig is zal ik het maar moeten accepteren denk ik.
Ik snap dat het lastig is voor je en het moeilijk is.
Maar zij heeft geen behoefte aan iemand die wellicht te snel en te veel wil...
Misschien wel niet aan jou dat weet je niet zeker.. Maar ik wil je geen valse hoop geven.
Het kan dat ze vanzelf weer contact opneemt.. Maar doe het niet meer uit eigen initiatief. (Want dan knapt ze nog harder af en ziet ze dat jij haar wensen niet accepteert)
Laat haar dus gewoon links liggen daar vraagt ze tenslotte om...
linnylow wijzigde dit bericht op 24-01-2019 20:55
5.94% gewijzigd
Mocht je nog kans willen maken: NIETS meer van je laten horen en als je haar tegenkomt 'hard to get' spelen. Niet de focus leggen op haar. Als ze je echt leuk vindt, komt ze vanzelf wel weer. En anders niet.
pantoffel81 schreef:
24-01-2019 20:55
Mocht je nog kans willen maken: NIETS meer van je laten horen en als je haar tegenkomt 'hard to get' spelen. Niet de focus leggen op haar. Als ze je echt leuk vindt, komt ze vanzelf wel weer. En anders niet.
Precies dit ja.
Geef hem geen valse hoop. Ze wil hem niet. Ze vind hem opdringerig.

Klaar. Dat gaat heus niet veranderen.
Nee. Ze wil niet. Stop met drammen anders gaat de vriendschap ook kapot.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven