Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Is Jef weer weg ?

Die actrice uit voetbal vrouwen ook al weg ?

Ik zag Mark een wapen bestellen,

Deed hij wel vpn 🤣

Ik zag dus de shortie gister met Anton en Linda in de lidl,
Wow hoe kan dat een acteur die Anton speelt opeens zo waardeloos acteert ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik doe nog even in t wit..

Nou, Heins dagje uit is begonnen, de route wordt op het laatste moment gewijzigd en in ruil voor geld verteld Daan dit aan Ludo.
Lucas wordt krijgt een injectie met een of ander spulletje waar hij van omvalt. Hij wordt vervolgens in het vloerkleed gerold (geen woorden voor). Het busje met Janine erin, die een of ander kruidentabletje (gekocht via internet) in haar medaillon heeft gestopt rijd achter het busje aan waar Hein in zit. Eerder op de parkeerplaats had ze al geveld met de notaris dat ze brieven opgestuurd heeft welke aan haar kinderen moeten worden gegeven na haar overlijden.
Afijn, opeens verschijnt daar een auto met gewapende mannen en bivakmutjes welke Hein en Janine meenemen. Op het laatst zie je hoe Lucas halfgaar de deur van "het paleis" binnenvalt. Lucas is dus weer terug, Janine daarentegen niet..
Dat word wat de komende afleveringen
Bedankt weer Ginny :thumbsup:
Ik zag gisteren na lange tijd weer een stukje van gtst. Die vrouw met die rode krullen acteert echt heel slecht!!!!!!
watdachtjehiervan schreef:
25-01-2019 07:18
Ik zag gisteren na lange tijd weer een stukje van gtst. Die vrouw met die rode krullen acteert echt heel slecht!!!!!!
Dat viel mij ook op ja! En dat wil wat zeggen, want ik merk het nooit als mensen slecht acteren. :biggrin:

Kan iemand mij misschien uitleggen wat nou precies de grap met Daan was? Ik dacht 'Nu komt er heel wat', is ie alleen maar verkleed als bouwvakker (zo'n helm en gereedschapsriem heb je natuurlijk in huis liggen).
Chocopinda schreef:
25-01-2019 15:52
Dat viel mij ook op ja! En dat wil wat zeggen, want ik merk het nooit als mensen slecht acteren. :biggrin:

Kan iemand mij misschien uitleggen wat nou precies de grap met Daan was? Ik dacht 'Nu komt er heel wat', is ie alleen maar verkleed als bouwvakker (zo'n helm en gereedschapsriem heb je natuurlijk in huis liggen).
Nee natuurlijk niet in huis, zoiets bewaar je in de schuur.
Ik vind de sabbatical-Anton maar een irritante klier.
alle mannen in een midlife crisis zijn irritant.
Waar komt Flo nu weer ineens vandaan?
AbsoFabso schreef:
28-01-2019 20:06
Waar komt Flo nu weer ineens vandaan?
Uit gtst´s Bermuda driehoek.
nou mensen, er komt weer een huwelijk aan. Zouden ze dit weer rekken tot de zomercliff?
Don't cry, buy a bag and move on.
Vast wel en dan vallen er vast weer doden.
Ik kan die vierkante kop van Amir niet meer aanzien, kan hij niet dood gaan op zijn bruiloft?
beetjegek schreef:
30-01-2019 12:02
Ik kan die vierkante kop van Amir niet meer aanzien, kan hij niet dood gaan op zijn bruiloft?
vast wel, ik wed dat Bing hem neerschiet ofzo
daenerys79 schreef:
30-01-2019 10:50
nou mensen, er komt weer een huwelijk aan. Zouden ze dit weer rekken tot de zomercliff?
Zelfs 2 huwelijken.
Kwebbeltje91 schreef:
30-01-2019 12:37
Zelfs 2 huwelijken.
Ah nee toch, van wie? Lucas en Flo?
daenerys79 schreef:
30-01-2019 12:21
vast wel, ik wed dat Bing hem neerschiet ofzo
Lijkt me heerlijk
Sophiever schreef:
30-01-2019 12:53
oh ja, dat kan ook nog
Sophiever schreef:
30-01-2019 12:53
Het is nog niet bekend wie dat zijn. Ik zag een tijdje terug een filmpje voorbij komen van GTST waarin dat stukje van Sjors en Amir zat. Daarna kwam de tekst dat er binnenkort nog een verloving aankomt.

Ik gok op Zoë en Rik.
Oh ja, nog zo´n geloofwaardige samenzijn.
Ik hoop in ieder geval niet Lucas en Flo. Dan zien we Lucas nog meer.
Welnee, Flo bedenkt zich en dumpt Lucas, Lucas vlucht naar zijn vader in Amerika en komt na 3 maanden weer eens terug.
Q en Laan? gezellig een dubbele bruiloft om de kosten te drukken. en dan met z’n vieren wonen in de garage van Anton. oh nee, die wil natuurlijk zijn garage weer terug voor zijn Harley en zijn cabrio!
Anton en Shanti.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven