Wanneer afspreken?
zaterdag 26 januari 2019 om 13:11
Hallo allemaal,
Sinds 2 weken heb ik iemand leren kennen. Vervolgens nummers uitgewisseld en sindsdien hebben we dagelijks contact over WhatsApp. Waarbij hij veel interesse toont in mij als persoon, mijn interesses, werk en bezigheden. Maar hier blijft het ook bij, hij heeft nog niet gevraagd om eens af te spreken o.i.d. Hoe snel hebben jullie afgesproken sinds het uitwisselen van nummers? Of hoef ik van deze jongeman niet veel meer te verwachten?
Sinds 2 weken heb ik iemand leren kennen. Vervolgens nummers uitgewisseld en sindsdien hebben we dagelijks contact over WhatsApp. Waarbij hij veel interesse toont in mij als persoon, mijn interesses, werk en bezigheden. Maar hier blijft het ook bij, hij heeft nog niet gevraagd om eens af te spreken o.i.d. Hoe snel hebben jullie afgesproken sinds het uitwisselen van nummers? Of hoef ik van deze jongeman niet veel meer te verwachten?
zaterdag 26 januari 2019 om 13:22
Dat heb ik inderdaad overwogen te doen. Ik vind dat hij dat initiatief en moeite mag nemen. Consequentie hiervan is dat ik nu dus niet weet waar ik aan toe ben. Het zij zo...
zaterdag 26 januari 2019 om 13:22
we hebben ruim 4 weken contact gehad via msn toen die tijd, ergens in die weken is er een telefoonnummers gewisseld en gingen de gesprekken over in telefoneren, naar 4 weken ontmoeten wij elkaar in het echt
verschil hier is dat we niet in de buurt woonde van elkaar,
ik zou zeggen doe wat doreia zeg ehm typt
verschil hier is dat we niet in de buurt woonde van elkaar,
ik zou zeggen doe wat doreia zeg ehm typt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 26 januari 2019 om 13:23
Heb je je zakdoek al laten vallen toen hij voorbij liep op het buurt-bal?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 26 januari 2019 om 13:23
zaterdag 26 januari 2019 om 13:24
Mannen horen het initiatief te nemen! Het is verdorie 1818 ja!friezinnetje2014 schreef: ↑26-01-2019 13:23waarom moet hij het initiatief nemen? Als jij dat wil, dan vraag je hem toch??
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 26 januari 2019 om 13:25
dan maar even in de tijdmachine, en terug naar 2019.JollyRider schreef: ↑26-01-2019 13:24Mannen horen het initiatief te nemen! Het is verdorie 1818 ja!
zaterdag 26 januari 2019 om 13:26
JollyRider schreef: ↑26-01-2019 13:24Mannen horen het initiatief te nemen! Het is verdorie 1818 ja!
zaterdag 26 januari 2019 om 13:27
JollyRider schreef: ↑26-01-2019 13:23Heb je je zakdoek al laten vallen toen hij voorbij liep op het buurt-bal?
zaterdag 26 januari 2019 om 13:35
Nou, slotje dan maar he?
En succes met iemand aan de haak slaan. aan de haak geslagen worden
Niemand kan gedachten lezen of glazen bollen raadplegen. Jij laat hem net zo goed in onzekerheid nu.
anoniem_6855df74c5ca1 wijzigde dit bericht op 26-01-2019 13:36
18.06% gewijzigd
zaterdag 26 januari 2019 om 13:40
JollyRider schreef: ↑26-01-2019 13:23Heb je je zakdoek al laten vallen toen hij voorbij liep op het buurt-bal?
zaterdag 26 januari 2019 om 13:42
zaterdag 26 januari 2019 om 13:44
JollyRider schreef: ↑26-01-2019 13:24Mannen horen het initiatief te nemen! Het is verdorie 1818 ja!
Je zou het wel denken ja
Net zit ik nog ergens in 1950-1955, en nu ineens weer in de 19e eeuw.
Wauw.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 26 januari 2019 om 13:58
ja de viva forum doet wonderenGrobbekuiken_ schreef: ↑26-01-2019 13:44
Je zou het wel denken ja
Net zit ik nog ergens in 1950-1955, en nu ineens weer in de 19e eeuw.
Wauw.
zaterdag 26 januari 2019 om 15:09
2 weken nog maar?
Dat valt toch best wel mee?
Je kunt ook zelf een voorstel doen, misschien wil hij zich gewoon niet opdringen ofzo, of misschien probeert hij te peilen hoe jij erin staat?, dit kan vanalles zijn.
Als ik het idee krijg dat iemand mij wel leuk vindt, en het app-contact is verder goed, en hij toont voldoende interesse etc, maakt het mij niet uit waar het initiatief voor een afspraak vandaan komt.
ik zou hem gewoon voor een afspraak vragen,
Voor het zelfde geld is het een hartstikke leuk persoon, en laat je dat lopen omdat hij misschien nog wat terughoudend is.
Je hebt niets te verliezen toch?
Dat valt toch best wel mee?
Je kunt ook zelf een voorstel doen, misschien wil hij zich gewoon niet opdringen ofzo, of misschien probeert hij te peilen hoe jij erin staat?, dit kan vanalles zijn.
Als ik het idee krijg dat iemand mij wel leuk vindt, en het app-contact is verder goed, en hij toont voldoende interesse etc, maakt het mij niet uit waar het initiatief voor een afspraak vandaan komt.
ik zou hem gewoon voor een afspraak vragen,
Voor het zelfde geld is het een hartstikke leuk persoon, en laat je dat lopen omdat hij misschien nog wat terughoudend is.
Je hebt niets te verliezen toch?
zaterdag 26 januari 2019 om 23:27
Hoe ouderwets het misschien ook mag zijn, ik snap de wens naar zijn initiatief wel. Het geeft dan toch een soort bevestiging dat iemand interesse in je heeft. Maar zelf voorstellen is zeker geen slecht idee als je gewoon nieuwsgierig bent en hem wil leren kennen!
Bij mijn appcontacten kon het nogal verschillen wanneer het tot een date kwam. Soms binnen een paar dagen en af en toe duurde het wel maanden. Meestal was dat omdat er een lange afstand in het spel was. Maar ik vond het vooral altijd heel belangrijk dat het goed voelde, lekker cliché haha.
Bij mijn appcontacten kon het nogal verschillen wanneer het tot een date kwam. Soms binnen een paar dagen en af en toe duurde het wel maanden. Meestal was dat omdat er een lange afstand in het spel was. Maar ik vond het vooral altijd heel belangrijk dat het goed voelde, lekker cliché haha.