NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Hier is het forum ook nog niet snel geweest na welke upgrade dan ook. Schijtziek word je ervan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ga straks lekker turkse pide eten, heb nu al honger....misschien kan ik nu alvast een stukje in de oven gooien met ham en kaas, dat merkt sunman toch niet straks dat er een punt uit is
mleen was je pasta nog gelukt?
Hmmm, Turbokoter dus...

Ik ben nu echt weg, tot morgen!!
668, the neighbour of the Beast
quote:sunlight schreef op 22 maart 2009 @ 15:05:

mleen was je pasta nog gelukt?

Nee vreselijk mislukt. Echt finaal. Geen idee hoe het kan. Om gister nog iets te eten heb ik een deel in de vergiet gegooid, onder de geraspte kaas gedaan en even de kaas maar laten smelten. Ik heb geen brood in huis, toevallig voor het eerst sinds jaren ook geen ovenstokbrood.

Voor vanavond ga ik het andere deel of een frittata mee maken, maar niet zo lekker zonder stokbrood. Of ik maak er maar een gorgonzolasaus bij. Wat een ellende was het, nooit meer. Die andere bak had ik in de andere oven en daar was wat vocht uit gegaan, vocht weer toegevoegd maar de bovenkant was verbrand en eronder was een zwembad, dat moest helaas helemaal de vuilnisbak in.

Nee was geen succes.
Baai Smearl, veel plezier enzo.
Ik ga vanavond wél lekkere pasta eten
Ja, dat zeg je nu Ploes, we moeten het eerst nog maar eens zien!

Geen breuh, heb lekker de oppas afgezegd en een avondje op de bank doorgebracht
Die vierde man is trouwens definitief, wat kan die kerel lekker Marokkaans koken zeg!
quote:sunlight schreef op 22 maart 2009 @ 14:55:

mn moeder was er net ff, die voelde ook een puntje, en denkt ook dat er een tand aankomt.

Ik hoop dat t witte puntje een talgkliertje is, en dat de symptomen te wijten zijn aan de regeldagen. Maar ik gok van niet.

Ik tikte bij de kinderen heel voorzichtig met een theelepeltje ( bolle kant ) op het "witte puntje" bij een tandje hoor je dan echt een klein "tik-tik-je" je voelt het ook als je er met een theelepeltje op tikt, dan voelt het echt harder dan op het tandvlees zeg maar .

tut en terror begonnen allebei ook met 4 maanden.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
O das ruk mleen. hoe kon dat nou?

Wat voor pasta ga je maken plous?

Min wat is lekker marokkaans eten? ik ken alleen couscous (en dan vind ik alleen die mijn man maakt lekker met venkel, kaneel, kip en amandelen)
*als de speen er zo uitvalt, pak ik direct een theelepeltje*

Bril-jant.
Ik heb geen idee Sun, ik heb alles gedaan wat moest. Maar goed, dikke pech.
Snoes gaat pasta maken

Hey, Min, wat voor Marokkaans eten had je?
ik eet lekker rode kool met een gehaktballetje en ben nog aan het bedenken of ik er gekookte aardappelen bij doe of aardappelpuree

Min, die marokkaan bezorgt zeker niet in mijn contreien?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik eet (heel aso volgens mijn kinderen) witlofstamppot. Was vergeten er iets bij te kopen, maar heb nog vier eieren als het goed is.
Lekker! Stamppot!
Ik heb tajine gegeten, een met lamsvlees en een met kip. En Marokkaanse salade. Errug geslaagd!

Dat klinkt goehoed!
Witlofstamppot, weet niet of ik dat lust eigenlijk. Ik heb ooit in een vreetschuur in centerparcs de meest goddelijke witlof met ham en kaas gegeten die ik ooit had geproefd. Denk dat ik in mijn eentje die hele schaal leeg heb gehaald. (wel met de bovenste laag vette gegratineerde kaas o dat was echt goddelijk.

Theelepel zit in mn broekzak, ik stopte m in zijn mond en toen begon ie zo hard te krijsen dat ik wel wat hards voelde op de lepel maar niet kon horen of ie tik zei.

Nu zit kleintje me vanuit de wipperT triomfantelijk aan te kijken met zijn speen in zn mond. wacht maar...
Sunzoon zei vanmiddag: o krijgt Kleintje een tandje? Kan ie dan ook pizza eten? Dan mag ie wel de helft van mijn pizza.

Maar dan moet je wel grotere pizza's kopen hoor, want nu moet ik m delen
Lief van Sunzoon!
Volgende oefening de lepel even warm maken met je handen, Sunny. Dat is toch ook niks, zo'n koud stuk metaal in je lieve zuigelingenmondje.
mogguh!
Mogguh Djo. U is nu in Amerika of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven