NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Mogguh!

Vond Poppie het ook leuk om in die dat roze laken te hangen Yam?

Ik had voor mijn koters ook een buikdrager gekocht...ze gingen er alleen maar harder van krijsen hahaha.
Morge!

Ik vergrabbel me nog steeds met dit nieuwe topic..Ga automatisch via de top 10 naar de nietjes en denk dan HUH waarom kan ik niet posten? Zal door de blonde plukjes komen

Ik ga een drukke week tegemoed. Werk 6 lesuren langer dan normaal en dat staat gelijk aan een hele dag....

De kids hebben proefwerkweek, dus sochtends toetsen, smiddags lessen en de mentor mag surveilleren...ook op mijn vrije maandagochten, ook in mijn tussenuren...en tussendoor moet ik nog repeteren met kinderen, kaartjes verkopen en noem maar op voor mijn jaarlijkse event op school...

Dat werd mij gisterenavond even te veel, en dus kwam k niet in slaap...en dus ben ik keimoe nu...

En nee, 6 uur extra valt niet mee GRMBL
en nu schop onder mijn hol en aan de slag...hopelijk is de school al open, dan krijg ik die kaartjes misschien nog afgedrukt voor het begin van de eerste toets.
quote:misschicken schreef op 23 maart 2009 @ 06:51:

Mogguh!

Vond Poppie het ook leuk om in die dat roze laken te hangen Yam?

Ik had voor mijn koters ook een buikdrager gekocht...ze gingen er alleen maar harder van krijsen hahaha.Ik heb me nooit aan dergelijke dingen gewaagd..
Mijn 14 jarige schatje is in de nee-fase beland....hoe schattig!

Lein, heb je nog een plekje? Het liefje heeft vandaag maar 3 uur lesuitval....
Goeiemorgen..

Ik vind het een gigantische lap stof. Heb wel kindjes op mijn rug gebonden, maar te weinig boobs om ze goed te laten zitten.
Moge ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
helleu kindjes !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
haai haai
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Chips. Psychoafspraak vergeten. Totaaaaal vergeten, als ze me niet had gebeld had ik het niet geweten ook.
Lein, sterkte. Probeer maar nakijkwerk in de surveillanceuren te proppen of zo.
Pfff ik moet gaan bedenken wat we moeten eten vandaag en boodschappen doen.

Wat een takkeweer is het ook zeg,het waait en regent hier behoorlijk bahbah..

Mamz was je nog op tijd om toch naar die afspraak te gaan of moet je nu een nieuwe afspraak maken..
We zijn van lente zo de herfst weer ingeschoten....blegh
Goeiemorgen allen!

Lein, wat raar dat de mentoren al die taken extra moeten doen. Succes deze week.

Het is hier nog droog, wel veel wind.

Ga vandaag een dagje bikkelen in de bieb.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Mogguh
Ik heb een nieuwe afspraak. Formulier wat we dan gaan opsturen gevonden en mss dus eindelijk eens gelegenheid om te praten over wat er bij mij onder de oppervlakte zit.

Laatjes uitgeruimd.

En het is verdraaid koud hier. Winderig ook.
Ik verveel me, heb het koud, en het liefst zou ik aan het meubilair beginnen te knagen. (yupsss het lijden is weer begonnen).

Mag ik al naar bed?
Ik ben blij met die regen en storm. Na een stormachtige nacht met Bo slaapt hij nu als een prinsje. En ik ben de hele middag weg dus heb er weinig plezier van. Vanavond eens kijken of je de opnamens van vannacht goed kan verstaan.

Ik ga met koken gigantisch makkelijk doen. Een salade, aardappelkroketjes uit de oven en een schnitsel opwarmen. De saus erbij heb ik gister al gemaakt.
Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Ga me zo eens aankleden en dan met de auto naar de garage.
ik ga hachee maken voor vanavond, hebikzinin. Wat voor vlees gebruiken jullie daarvoor?

Ik heb de verwarming maar weer aangezet, het was hier maar 16 graden, vind ik een beetje te kil eigenlijk
Ja hoor, jij mag naar bed, Kip.

(Ik was van plan om direct nadat de kinderen naar school waren terug te gaan, niet gedaan).

Wat we eten vanavond.. I wish I knew. O ja, pasta (van die macaronischelpjes met kaas erin) met spinazie/boursin/zalmmeuk.
Ik gebruik rundvlees, Roos.
maar gebruik je dan riblappen of sucadelappen of echt speciaal hacheevlees, Mamz?
Ik maak het meestal met sucadelappen. Of iets wat in de aanbieding is. Maar ik laat het extreem lang opstaan, wel 5 uur zeker. Bij mij moet ik het met een spatel eruit halen, dat je met de vork het al niet fatsoenlijk eruit krijgt. Bij sucadelappen haal ik erna wel dat vetrandje weg, dat geeft wel de smaak dat het niet droog wordt maar eten doe ik het niet.

Er is hier een leuk topic over;

En weer is mijn stoofvlees niet gelukt.

En Poez heeft een leuk nieuw topic erover van stoofvlees met cola bereiden, schijnt heel lekker te zijn.

Ik doe het normaal op een "oma" wijze. Even dichtschroeien en kruiden, warm water erbij, rode wijn, rode wijnazijn, een blikje kleine tomatenpuree, kruidnagel, laurierblad. Vergeet ik nog iets? Nee dacht het even uit mijn hoofd zo.
Ik ben erg lui aangelegd, dus ik koop altijd kant en klaar gesneden hacheevlees. Paar uur laten sudderen, heerlijk.

Kan niet naar bed mamz, al zou ik graaaaaaaag willen. Heb een late dienst. En een vroege er achteraan, oh joy!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven