Date starten en afsluiten
zondag 27 januari 2019 om 10:07
zondag 27 januari 2019 om 10:09
Hangt van de date af. De keer dat iemand 30 kilo zwaarder en 40 centimeter korter was dan op zijn profiel vermeld heb ik bij de start een ferme handdruk gegeven met uitgestrekte arm (zoals ik ook doe bij oud en nieuw) en mezelf voorgesteld. Het afscheid weet ik niet eens meer. Meest saaie date die ik ook heb gehad.
Bij mijn nu partner verliep de start heel natuurlijk en bij het afscheid liep hij mee naar het station en daar hebben we als een stel pubers staan zoenen. Was leuk
Bij mijn nu partner verliep de start heel natuurlijk en bij het afscheid liep hij mee naar het station en daar hebben we als een stel pubers staan zoenen. Was leuk
zondag 27 januari 2019 om 10:31
zondag 27 januari 2019 om 10:34
Ik heb de gekke gewoonte om gewoon te vragen wat ik wil doen , bijvoorbeeld "mag ik je een knuffel geven" of "mag ik je kussen" of na 1ste date "ik geef je nog een kus op de wang"
Maar ik heb dan ook autisme dus voor mij voelt dit als de enige juiste manier waarop ik zeker weet dat ik niks ongewenst doe...
Kussen op de mond doe ik overigens helemaal niet vaak , knuffelen wel en als ik dat vraag of zeg van die kus op de wang dan merk ik dat de dame voor mij dat wel fijn lijkt te vinden dat ik het op deze manier aanpak , er heeft nog nooit iemand nee gezegd
Maar ik heb dan ook autisme dus voor mij voelt dit als de enige juiste manier waarop ik zeker weet dat ik niks ongewenst doe...
Kussen op de mond doe ik overigens helemaal niet vaak , knuffelen wel en als ik dat vraag of zeg van die kus op de wang dan merk ik dat de dame voor mij dat wel fijn lijkt te vinden dat ik het op deze manier aanpak , er heeft nog nooit iemand nee gezegd
zondag 27 januari 2019 om 19:21
Haha ik heb enorm zitten flirten met mijn vriend. Hij bedacht zich op het laatst moment en gaf me toch een kus op de mond i.p.v. mn wang. Maar we hadden elkaar wel een aantal keer aangeraakt bij de knie, onze benen tegen elkaar. Dat soort dingen. Die spanning een beetje opbouwen is toch leuk.
Ik kreeg de volgende date echt payback. We hebben echt 3 uur liggen zoenen voor hij een stap verder ging